BAB 48

1.3K 61 0
                                    

"Apa cite?"

"Panjang cite dia" kata Mia sambil mendongkat dagu.

"Pendek kanlahh" kata Erin sambil mengetuk meja disitu sekali lagi. Hoi robohlahh meja tu!

"Weyhh kau asal suka sangat main ketuk ketuk ni. Orang tengok lah"kata Mia tak puas hati.

"Back on the story. Cepat lahh cite sayang oii"

"Ye lah ye lahh. Tak sabar lahh kau ni--"

"Mesti!!"

"Ok macam ni....."




Pap!!

"Gilerr ahh. HAHAHAHA! Abang aku ke tu weyy?! Hahaha!" Erin ketawa sambil mengetuk meja yang tak bersalah tu. Erk!

"Ya allah wey!! Kang aku ketuk kau ahh. Naik roboh dah meja ni kau ketuk"

"Sorry sorry. Aku terlampau tak percaya. Tak sangka abang aku ni pandai merajuk jugak eh. HAHAHA!"

"It's not funny lah Erin. Sekarang ni aku tak tahu nak buat apa dah. Dari tadi aku call dia tak angkat. Aku tak tahu nak buat apa dah. Irash tak pernah buat aku macam ni. Yeahh aku admit selama ni aku layan dia nak taknak ja. Tapi aku memang tak boleh go kalau dia layan aku macam ni. Selama ni abang kau yang selalu pujuk aku, bukan aku." Kata mia sambil menunduk. Hmmm

"Mia...." panggil Erin sambil mengusap lembut belakang badan gadis itu. Mia mengangkat kepala melihat Erin.

"Okay macam ni kau jangan ahh risau, i know Abang tu tak kan lama lahh marah kau sebab hal yang remeh macam ni. Believe on me. Lagipun dia sayang giler giler ngan kau, takkan lahh dia nak marah marah lama lama. Aku sendiri tak percaya tau dia boleh merajuk macam ni ngan kau. Lagipun aku rasa kann mesti dia nak kau pujuk dia nihh. Alahh kau bagi lahh dia peluang. Tauuuuu And....... kesimpulan kau kena always ada ngan dia and cuba slow talk with him. Also kau jangan risau dan sedih sedih, tak lama ahh tuu. Okay beb?" Mia kembali menunduk memandang lantai lantas mengangguk perlahan.

"Hey, smile lahh beb! Chaiyok! Takmo lahh cedih cedih. Pleaseee. Aku taknak tengok kau sedih nanti aku sedih jugekk" Erin sudah mempamerkan muka 10sen dia tuu. Eiii! hudohh!

Nak tergelak jugak tengok muka minah ni.

"Ye lahh. Tak payah lahh buat muka macam tuu. Kang aku terjatuh hati kat kau, payah pulak. Kesian si.. apa tuu nama dia--"

"Fayrell!"

"Ha ahh. Fayrell.. Ingat kau ehh"

"Ofcossss"

"Gedik"

"Pada orang tuu, sedih sebab kesayangan dia merajuk dengan dia. Puihh"

Pap!! Kalini bukan Erin yang ketuk meja tuu tapii. Mia yang ketuk kepala minah tu. HAHA!

"Aduh sakit lahh!"

Hahahaha!

*******

Ok dahh kut scene budak berdua tuu. Lps ni msuk scene sawit pulk ehh. Hhaha nnti request lahh klau nk scene mia ngan erin tu lg. I'm okay jer hahahhahahaah!

Oh yeahh ada sesiapa yang ingt fayrell lg takk. Alaa bodygurd mia tuu hahaha...

Vote and comment

Only LOVE Kau [C]Where stories live. Discover now