BAB 49

1.4K 67 0
                                    

Malam tu, Mia kehulur kehilir di biliknya. Sekejap kesana, kejap kesini, kejap duduk, kejap berdiri,kejap baring, kejap berguling. Heh asal lahh.

"Nak call dia ke tak ehh" soal mia sendirian sambil mengetuk getuk iphone di dagu.

"Ishh taknak lahh kang dia kata aku dah suka kat dia pulak. Aku kan tak suka kat dia, i mean aku tak cintakan dia. Aku cintakan zaq lahh. Aku terpaksa je terima dia. Yess betul tu." Mia teringat balik fakta dia dalam menerima Irash..

"Tapi..... kenapa aku tak tenteram ni selagi tak dengar suara dia. Arghhhh ibuuuu tolong miaa.." mia mengusutkan rambutnya sambil berguling guling atas katil.

"Aku kena call dia, sebab dia kan merajuk ngan aku, aku yang buat dia jadi macam ni" kata mia lagi sambil menongkat dagu sambil berbaring dia atas katil.

"Nak call ke tak, nak call ke tak, call..tak..call.tak..call.tak..call--"

Author: oii mia, call je lahh, senang cerita. Cpt skit watak Irash muncul, dah penat ni author taip benda yang sama. Call je tau.

"Ok call! Steady mia" mia menaris nafas panjang panjang sebelum mencari nama Irash yang diset sebagai IA My lover. Werkkk!

Tut...tut...

Panggilan pertama gagal.

"Marah teruk Irash ni. Wuaaaaaa dah laaa kena turunkan ego yang tinggi sebab nak buat satu call ni. Kalau call yang keduaaa. Wuaa idk!"

"Okay one more time, don't give up."

Call kali kedua hampa....

"Whatsapp!"

IA My lover

Irashhhhhhhhhhhh

Irashhhh pleasee answerr my call

I need to talk with you

Pleaseeee

Irashhhh awak tk kesian kat sya kaaa..

Saya tak bleh go lahh kalau awak macam ni ngan sya....

Irashhhhh. Reply lahhh.

Irashh i need to talk withh youuuu. Irashhh Afifffff

Irashhhhhh

Sayangggggg

Sampai hati awak kann. Buat saya macam ni. Saya nak nangisss

"Irashh" ok mia betul betul nangis ni. Haduhh mia, hati tisu betul lahh kau ni.

First, dia risaukan Irash
Second, dia rindukan Irash. Ok yang ni memang dia menempah maut kalau dia admit. Tak sanggup. Malu nakk!

Entah bila sedar sedar Mia dah tertidur sambil melayani perasaan dia yang galau. Fuhh!

******

Mana Irash ni, lama nya dia nak muncul. Heh tunggu je lahh bhahah.

Vote and comment

Only LOVE Kau [C]Where stories live. Discover now