Vazgeçiş

5.1K 133 0
                                    

Çantadan çıkardığım siyah geceliğe bakarken içimden lanet ediyordum.

"Kim çantadaki pijamaları değiştirdi? !" Diye sinirle kükrediğimde Cansu tırsarak elini kaldırmıştı.

"Ya kızım bunları nasıl giyeyim burada?" Diye soluduğumda dudaklarını büzmüş kocasına sığınmıştı.

Derin bir nefes alıp dilimi ısırdım ve söyleyeceklerimi geri yolladım.

Elbiseyi alıp banyoda giyinip döndüğümde karşımda Hasan ve Özgür vardı.

"Geçmiş olsun hocam"dediklerinde başımı sallamakla yetindim.

"Getirdiniz mi dosyaları?" diye sorduğumda başlarını salladılar ve kapının dışına çıkıp saniyeler sonra ellerinde bir kaç dosya ile geldiler.

"Hay yaşayın! Teşekkürler"dedikten sonra dosyaları masaya bıraktılar, bende yatağıma yerleştim Batu birazdan gelirdi.

Hastaneye üç gün önceden yatmıştım klasik rutindir özellikle bu operasyonda durum takibi için üç gün önceden yatırılır hasta hastaneye.Bende sıkılmamak için çocuklardan bazı vakaları istemiştim.  Doldurulacak dosya her zaman olurdu.

"Kimseye ötmüyorsunuz burada olduğumla ilgili?"

"Evet hocam"dediklerinde gülümsedim. Hastanede olacağım 3-5 günde Hasan ve Özgür yanımda olacaklardı ve hemşire Nevin hanım onlara yardım edecekti. Batu ve ameliyata girecekler dışında hastaneden başhekim ve bu üç kişi biliyordu ameliyatı.

"Bizde Sanem teyzelerin yanına inelim bari geliriz birazdan sizin halledecekleriniz vardır. "

"Tamam Cansu gidin siz, görüşürüz Levent" Cansu ve eşi annemlerin yanına giderken hemşire Nevin hanım gelmişti ve Hasan dosyamı doldururken Özgür ve o serumu hallediyorlardı.

"Nasılsınız?" Diye usulca konuştuğunda gülümseyerek iyi olduğumu biraz heyecanlı olduğumu söyledim.

Özgür serumu takarken canımı yaktığı için koluna vurduğumda içeri Batu ve Araz girdi. Bir hafta sonra onu görmek garipti sanki bir haftada değişmişti.

Sakal tıraşı olmamıştı ve bu haliyle ne kadar seksi gözüktüğünün farkındamıydı acaba?

Her zamanki gibi siyahlara bürünmüş gelmişti. Öyle yakışıyordu ki siyah ona.

Batu "Nasılsın bakalım?"diye gelip dosyamı aldı eline.

"Güzel, titriyorum sen?" Dediğimde nefesini hızla vererek güldü ve dosyaya bakmaya devam ederken Araz bana yaklaştı.

Hasan, Özgür ve Nevin hanım çıktığında Batu'da çağrı cihazı çalınca bize bir şey demeden hızla çıkmıştı.

Araz bana yaklaşıp yatağın ucuna oturdu.Elleri ellerime giderken tereddüt ile konuşmaya başladı.

"Neden?"

"Sürekli bana bir şeylerin nedenini soruyorsun" diye mırıldandım parmaklarıyla oynamaya başlarken.
Eli benimkilere göre fazla büyüktü,elim onun avuçlarında kayboluyordu.

"Nedenini sorgulatacak şeyler yapıyorsun"diye mırıldandı oda oynadığım ellerine bakarken.

Verecek cevabım yoktu. Benden karşılık alamayacağını anlamış olacak ki sol elini enseme getirdi "ne yaparsan yap tam burada olacağım"diye kısık sesle konuştu.

Dudaklarımı birbirine bastırıp ellerimi onun ellerinden çekip kollarımı boynuna doladım ve sağ elime takılı olan seruma dikkat ederek kucağına doğru sokuldum.
Onun elleri de belimi bulduğunda dudaklarını saçlarıma bastırdı.

Inatçı DoktorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin