Stačila jsem utéct, než mě dostihl brácha a vešla k sobě do pokoje. Zamkla jsem, aby mi sem nikdo nelezl.
A nastal každodenní rituál před školou - kontrola učebnic, výběr oblečení, make-up, oblíbená voňavka, mobil a samozřejmě flash disk s filmem, kdyby svitla naděje, že se budeme moct koukat místo učení...
Když jsem byla hotová, ještě jednou jsem si v hlavě projela seznam, abych na nic nezapomněla a pak jsem seběhla schody, dala si tašku do chodby a vešla do kuchyně na snídani.
,,Ahoj, co si můžu dát k snídani? " Ptám se hned, jak vcházím do dveří a sedám si ke stolu.
,,To snad vidíš ne?" Aha - máma má očividně blbou náladu, snažím se nevnímat...
,,Hmm..." Je moje odpověď, při které si beru rohlíky, abych si jeden vzala k snídani a druhý do školy. ,,Brácha! Jdeš?" Volám z chodby už připravená k odchodu, do školy mi to trvá asi 15 minut a brácha jde ještě pár metrů do základky, tak to nemáme daleko.
,,Jo, hned jsem tam! " Křikne dolu. Já jdu ven, než se zas ten šnek přiloudá.
Po cestě nikdo z nás moc nemluví, až na otázky typu - kolik je hodin, píšete něco a pod... Konečně vidím holky, jak stojí před školou a čekají na zvonění.
,,Tak čau." Mávnu bráchovi a letím za holkama.
,,Čau lidi!" Pozdravím a jdu obejmout Lucy - mojí nejlepší kámošku, hned na to si plácnu s Ellou a Vicky - všechny chodíme spolu do třídy. Naštěstí.
,,Ahoj Leno! Jak je? Jo, mimochodem, tady máš čokoládu a vše nej k narozkám, budeš to slavit? Doufam, že jsme pozvaný." Usmívá se na mě Lucy. No to si věří.
,,No, mám se fajn...Teda žiju a dík, jo oslava bude, si nějak fandíš ne? Proč bych vás zvala? Tsss! Já tak úžasnej člověk!" Zasměju se a Lucy to bere tak, že sou pozvaný. ,,Ok, tak kdy, kde a v kolik?" ,,No u nás, nebo v cukrárně - rozhodněte se, v pátek a po škole, ok?" Všichni souhlasí. A vybírají náš dům - místo, který podpálíme a pak půjdeme k nám na zahradu, uděláme si oheň a opečeme si marshmallow.
Právě zvoní, ještě chvíli čekáme, než projde největší skupina lidí a pak jdeme taky.
,,Ahoj Leno." Slyším hlas - nějakej kluk.........
PS : info
Lucy - patnáct let, ale za dva měsíce jí bude šestnáct, blond vlasy, hnědé oči, hubená, 170 cm, milá, vtipná, přátelská, inteligentní, chodila asi se dvěma klukama (- nechce to upřesnit ), ale teď nikoho nemá
Ella - šestnáct let, tmavě hnědé vlasy, modré oči, celkem hubená, ale moc se cpe zmrzlinou, 172 cm, milá, přátelská, ale moc si nevěří, ve škole by jí to šlo líp, kdyby nebyla líná, chodí s Ethanem - je o rok starší a už jsou spolu dva měsíce
ČTEŠ
Normal Girl (?)
FantasyPříběh teprve šestnáctileté dívky jménem Lena není tak obyčejný, jak by si ona sama přála. Z klidného života ji vytrhne proud nečekaných událostí. Všechno začne tím, že se celá rodina musí přestěhovat a Lena se se ztrátou svého domova a přátel nevy...