Tuhle kapitolku chci věnovat JulieMal za úžasný komentíky :)) Vážně moc ti děkuju :D Vím, že sis o věnování psala už dřív, (projížděla jsem si komenty z předešlých kapitol) ale zjistila jsem to až teď :// Každopádně doufám, že se ti bude tenhle dílek líbit :))
Že se vám všem bude líbit :D A taky se omlouvám, že mi to tak trvalo :/// To ta škola a rodiče a všechno dohromady :P :// Prostě tohle věnuju všem kdo ještě vydržel čekat a čte dál :))
Doběhla jsem k bazénu a skočila za ostatníma.
Ještě asi půl hodiny jsme blbli dokud už nebyla tma.Všichni jsmešly dovnitř a převlíkli se do věcí na spaní.Mike mezitím vybral film.Byl to nějaký horor....
Rozložili jsme gauč tak, aby se tam všichni vešli, udělali jsme si popcor a dali džus do skleniček.Jasně, džus neni nic mo, ale tak nejsme přece nanějaký párty.Jsme jen kámoši co si pouští horor v deset večer na chatě.
Sam si okamžitě sedl vedle mně a vraždil pohledem Mika, kdyby se o něco pokusil.Protočila jsem nad tím oči a pohodlněji se usadila v polštářích.Vedle mně ještě seděla Lucy s Charlesem, který měl ruku kolem jejího pasu.Musela jsem se usmát, protože spolu vypadali tak roztomile....
Vicky pořád pokukovala po Mikovi, ale ten ji ignoroval a i přes Samův výhružný pohled si sedl do křesla naproti mně.Sledovala jsem film a nevšímala si jak se kluci navzájem vraždí pohledy a k tomu se tam krčí chudák Vicky a snaží se upotat Mikovu pozornost.
Sam se nakonec přestal Mikovi věnovat a sledoval film.Hned poznat, že je dospělejší.Prostě se nechová jak děcko.
Byli jsme asi tak v půlce filmu, když nám došlo pití.Vstala jsem a omluvila se ostatním, že pro něj dojdu.V kuchini jsem právě nalévala poslední skleničku džusu, když se z obýváku ozval křik - asi se někdo děsil scény z filmu.Bohužel jsem to nečekala, upustila skleničku a pořezala se.
Bolestně jsem zakňučela a Hned se ke mně přihnal Mike, který na mě z obýváku viděl.Jemně mě chytil za zápěstí a začal mi vytahovat střepy.Sykala jsem bolestí, ale vydržela jsem to až dokonce.
Bohužel mi pak ruku strčil pod vodu a to bolelo daleko víc.Neovládla jsem se a levá ruka, kterou jsem měla za zády mi vzplála.Trochu mi to pomohlo od bolesti, ale zase tu byl problém s uhašením.........
,,To je dobrý Miku, já už to zvládnu, jdi se s ostatníma koukat na ten film." Posílala jsem ho pryč a schovávala ruku s plameny za zády.Zavrtěl hlavou - ,,Ne, já nikam nejdu, maximálně pro obvaz." Vrtěl pořád hlavou až to vypadalo komicky.
,,Ok, tak já tu počkam a ty pro něj zatim můlžeš jít...." Řekla jsem nenuceně aby nepoznal, že něco skrývám, konkrétně vzplanutou ruku.Přikývl a rychle odběhl.Oddychla jsem si a uhasila plameny pod vodou.
Po pár vteřinách co jsem se uhasila se vrátil s obvazem v ruce.
,,Co to tu smrdí? Jako kouř.....?" Nakrčil nos. Snažila jsem se tvářit nechápavě a asi to vyšlo protože mávl rukou a začal mi obvazovat dlaň.
V tu chvíli přišel Sam. Oči se mu rozšířili když uviděl mojí lehce zakrvácenou ruku obmotanou obvazy.Hned na to se jeho výraz změnil v žárlivý, protože vedle mně byl Mike.Nechápu to, přece spolu nic nemáme, ikdyž on by určitě chtěl.......
Mike se na Sama naštvaně podíval.Hmmm tak Mike zase žárlí na Sama? To je teda vtipný....
Pokroutila jsem hlavou a odešla do obýváku.Mike hned za mnou a Sam se za ním podrážděně díval.Sedla jsem si na gauč a rozpovídala se s Lucy.Hned jak si všimla zábavy, si k nám přisedla i Vicky a tak jsme vypustily film a smáli se na gauči.Ani jsme nepostřehly, že Sam si vzal Charlese stranou - myslim, že přesně vim proč - kvůli Lucy, protože od tý doby co spolu chodí ještě neměl příležitost si s ním promluvit.
ČTEŠ
Normal Girl (?)
FantasyPříběh teprve šestnáctileté dívky jménem Lena není tak obyčejný, jak by si ona sama přála. Z klidného života ji vytrhne proud nečekaných událostí. Všechno začne tím, že se celá rodina musí přestěhovat a Lena se se ztrátou svého domova a přátel nevy...