5. kapitola (info)

943 46 0
                                    


Tahle část je trochu mimo děj, ale info je třeba :D

Apolena - šestnáct let, chodí na gymnázium. Má dlouhé, lehce zvlněné, světle hnědé vlasy, hnědé oči, plné rty, atletickou postavu, měří 171 cm, mezi její přednosti patří přátelská povaha, inteligence, smysl pro humor a kreativita. Je ale také často netrpělivá, impulzivní a občas naivní. Na rozdíl od většiny svých vrstevníků se chová podle svého věku, není ten typ, co by se vytrácel z domova aby se mohl někde opít nebo scházet s klukem. Přítele nemá a ani nehledá, prostě čeká až se objeví někdo, kdo za to bude stát. 

Marek - dvanáct let, chodí na základní školu, má krátké, špinavě blond vlasy, hnědé oči, štíhlou postavu, měří kolem 155 cm. Mezi jeho nejvýraznější vlastnosti patří smysl pro humor, dětinskost, impulzivní chování, nadání pro sport a netrpělivost s učením. 

Sarah - třicet devět let, povoláním je psycholožka, snaží se pomoci lidem v těžkých životních situacích, ačkoli sama by takovou pomoc potřebovala, odmítá ji. Má delší vlnité blond vlasy, hnědé oči, plné rty, štíhlou postavu, měří 178 cm. Vlastnosti, které jsou na ní nejvýraznější jsou například přátelská povaha, obětavost, trpělivost a věrná láska k jejímu muži. Od jeho zmizení se uzavřela do sebe a odmítá všechny muže a nabídky přátel a známých na seznámení nebo schůzky. Je přesvědčená, že její manžel někde stále je a své lásky k němu se nehodlá vzdát. 

Marek - čtyřicet dva let, dříve pracoval jako biolog a výzkumník v chemické laboratoři, krátké hnědé vlasy, modré oči, má atletickou postavu, měří 189 cm, Povahou je to klidný, přátelský muž, milující svou rodinu. Je také velmi inteligentní, precizní a všímavý. Jeho ženou je Sarah, od které byl nucen se odloučit a nechat ji samotnou s jejich dcerou a tenkrát ještě nenarozeným synem.

Omlouvám se za krátké části - snad budou s časem delší a delší :D

Vaše ZoeMystery

Normal Girl (?)Kde žijí příběhy. Začni objevovat