,,Už můžeš." pomalu otevírám oči. Můj bratr drží malou stříbrnou krabičku, zvědavě si ji prohlížím. On nebývá s dárky moc kreativní, a o to víc mě zajímá, co si pro mě přichystal.
Podá mi krabičku do nastavené dlaně. Sundám víčko a odhrnu vatu, která je na vrchu. Pod ní je stříbrný řetízek s přívěškem. Je krásný. Stříbrný kroužek, připomínající měsíc s malým broušeným kamínkem přichyceným uvnitř. Tohle bych od něj nečekala. Někdy je určitě fajn mít sourozence.
,,Děkuju!" usměji se na něj. Chci ho obejmout a dát mu pusu na tvář, ale jako vždy se mi vykroutí a ječí, že je to nechutné. Musím se smát tomu jeho výrazu.
Pak se otočím k mamce, která stojí vedle a trpělivě čeká až se s bratrem necháme na pokoji aby mi i ona mohla popřát.
,,Zlatíčko, já tomu prostě pořád nemůžu uvěřit, ještě nedávno jsi byla moje malá holčička a-" ,,Mami... No tak tohle od tebe slyším poslední dobou pořád. Je to prostě tak. S tím už nic neuděláš a měla bys být ráda, aspoň jedno z tvých dětí je trochu normální." zašklebila jsem se na Marka a ten do mně jenom šťouchl loktem.
,,A navíc, vždycky budu tvoje malá holčička, ačkoli to zní strašně, tak to prosím moc často neříkej."
,,No tak dobře, tady je můj dárek, všechno nejlepší." usmála se a podala mi šedý kovový klíček. Zmateně jsem si ho prohlédla. Co mám dělat s klíčem? Koupila mi snad byt, jako ho dostávají teenageři v amerických filmech? To by sice byla bomba, ale je to asi trochu nereálné.
Tázavě jsem se na ní podívala a čekala na vysvětlení. Stále s úsměvem se otočila a pár kroky přešla k pohovce, na které byla postavená dřevěná skříňka. Takže žádnej byt. Škoda. Přešla jsem k ní a opatrně odemkla dvířka.
Druhý díl je tady a já doufám, že se vám líbil.
Vaše ZoeMystery
ČTEŠ
Normal Girl (?)
FantasyPříběh teprve šestnáctileté dívky jménem Lena není tak obyčejný, jak by si ona sama přála. Z klidného života ji vytrhne proud nečekaných událostí. Všechno začne tím, že se celá rodina musí přestěhovat a Lena se se ztrátou svého domova a přátel nevy...