3. - 3 Fire tests

546 39 17
                                    

Zůstala jsem v pokoji, protože by bylo divný, kdyby pro mě přišli a já tam nebyla.Eric s Court a Sandrou odešli zpět do té místnosti za ostatními a já se rozhodla pro trochu spánku.Bohužel se mi zdál sen.

Možná spíš vize než sen...

Z pohledu třetí osoby:

Sama a ostatní uspali podobně jako Lenu - injekcí do ramene.Všichni se probudili bez vzpomínek na chatě.Poslední co si vybavovali byla včerejší párty.Když si uvědomili, že jim chybí Lena snažili se vzpomenout si, ale látka zapomění tím působila ještě víc.

,,Takhle to dál nejde!" Prohrábla si zoufale vlasy Lucy a sedla si k Vicky na gauči.Najednou jakoby se jí zableskla vzpomínka.Pohledem přejela ostatní a svěřila jim novou stopu - vzpomněla si na večer, kdy sledovali zprávy a zjistili, že Marka někdo zavraždil.Z toho odvodili, že naposledy byli pravděpodobně u Leny doma.

,,Same? Děje se něco?" Zeptal se znepokojeně Charles, když Sam už přes hodinu nepromluvil a jen zíral před sebe.Nepodíval se mu do očí a zakroutil hlavou.Charles si povzdychl a přehodil svojí mikinu přes spící Lucy v jeho náručí.Všichni se totiž nacpali do jednoho auta a jeli rovnou k Leně domů.

--------------

Probuzení bylo všechno, jen né příjemné.Nějakej idiot mě shodil z postele hned po tom, co mi vlepil facku.Měla jsem sto chutí rozpálit ruku a vlepit mu pořádnou facku, ale došlo mi, že to bude někdo od nich a nechtěla jsem jim ukazovat co umím.Proto jsme se s zakňučením zvedla a s nenávistným pohledem se otočila na svojí matku se dvěma bodyguardama za zadkem kdybych si něco dovolila.

Bezeslova mě ti dva popadli za ruce a téměř odtáhli do místnosti s ostatními.Tam mě surově hodili na zem a moje matka výhružně popošla vpřed.

,,Tahle svině tu teď sváma chvíli bude, je to můj spratek, dělějte si s ní co chcete, je mi to jedno, ale chci ji živou, každopádně za každou vraždu je krutý a bolestivý trest končící umělou smrtí v krio spánku, jelikož s vaší smrtí by zmizel i dar hvězdy a to nechceme." Řekla krutě a pohledem vyzívala ostatní aby se opovážili jí vzdorovat.

Pak rázně odešla a já se s kňučením vyškrábala na nohy a došla k Ericovi a Court.Sandra teď byla na testech.

 Oba mě objali a povzbudivě poplácali po zádech.

,,To zvládneš." Zašeptala mi do ucha Court a pohladila mě po rameni.Vděčně jsem se na ni usmála, ale stejně mi utekla slza.

Najednou se otevřeli dveře a z nich vypadla Sandra.Oblečení na několika místech propálené, od sazí a od kouře.Obličej od krve a špíny, taky stopy po slzách.Těžce se zvedla ze země a dokulhala na půl cesty k nám, než se sesula Court do náruče.Ta ji odnesla až k nám a zakřičela na nějakého kluka.

,,Jeremy! Potřebujeme pomoc!" Nějakej kluk, asi tak patnáctiletý, se k nám přihnal a klekl si k bezvládné Sandře.

 V rukou zažehl zlatavý plamen a přiložil vzplanuté ruce na Sandřiny spánky.Udiveně jsem se podívala na Erica.

,,Léčí." Vysvětlil a dál toho kluka zaujatě sledoval.

,,Jak? To je divný...." Nešlo mi do hlavy jak může oheň léčit a jaktože jí nespálí.

Po chvilce se probrala a poděkovala tomu klukovi.On jí věnoval soucitný úsměv a vrátil se za nějakou holkou, asi jeho sestra, byli si dost podobní.....

Už jsem se chtěla zeptat co to bylo, když se rozletěli dveře, ze kterých před chvílí vyhodili Sandru a ozvalo se moje jméno.Udělalo se mi z toho špatně.Zasekla jsem se a nebyla schopná se pohnout.

Normal Girl (?)Kde žijí příběhy. Začni objevovat