Ráno mě vzbudil budík a já úplně nadskočila.
Ale ne! Dneska musim do nový školy! A ještě k tomu mam sraz s Ericem, no fakt bezva a to mě vlastně navíc bude ještě strážit Sam..........
Vzala jsem si spodní prádlo a přeběhla chodbu do koupelny ještě v pyžamu - mam noční košili se zajíčkama co chroupou mrkev :33
Zamkla jsem se a dala si pěti minutovou sprchu, pak jsem si oblíkla spodní prádlo, vyčistila si zuby a lehce se namalovala - tak přece jen je to první den v nové škole.
Usmála jsem se na sebe do zrcadla abych se povzbudila - něco jako ,vypadáš dobře!´ Ale moc mi to nepomohlo, tak jsem radši vzala košily a vyšla z koupelny.
Málem bych srazila Sama, kdybych ho v poslední chvíli nechytila za ruku - jo, sice to na mně není vidět, ale mam sílu.
Zasmála jsem se a hodila po něm pohled jako ,Ty seš trouba, co?´ On se jen zašklebil a pak s povytáhnutým obočím přejel mojí postavu a já celá zrudla, jelikož jsem byla jen ve spodním prádle - ne, že bych se musela stydět - postavu mam víc než dobrou, ale stejně mi bylo trapně.
Plácla jsem ho po ruce a zamračila se - to ho rozesmálo a mě bylo snad ještě víc trapně.Radši jsem protočila oči a zmizela v pokoji.
Oblékla jsem si černé džíny, tílko a modrou mikinu. Na krk jsem si pověsila přívěsek od bráchy - pro štěstí.( viz - 1.part2:D )
Vzala jsem tašku jen s velkým blokem na psaní a kreslení a pár těma úředníma dokumentama a seběhla schody do kuchyně.
Tam už u stolu seděl brácha a Sam a máma zrovna nesla čaj.
Usmála jsem se na bráchu, ignorovala Samův pobavený výraz a sedla si na svoje místo, které bylo bohužel hned vedle Sama.
Cítila jsem na sobě jeho pohled, ale neotočila jsem se.Tvrdohlavě jsem zírala na svůj toast na kterém se pomalu roztékalo máslo.
Už jsem to nevydržela a naštvaně ho okřikla - ,,Co je? Můžeš na mě přestat zírat?" Jeho úsměv se ještě zvětšil a ve mě to vřelo, jestli mě teď někdo neuklidní, asi mu jednu vrazim......Naštěstí mi začal zvonit mobil - jeho záchrana.
Podívala jsem se na displej a volala mi Lucy, tak jsem to zvedla:
,,Ahoj, jak je? Jdeš se mi posmívat jak musim do nový školy?" Zeptala jsem se se smíchem a ona se taky zasmála - ,,Ne, ale když chceš - Ha ha ha ha ! Chtěla jsem se zeptat kdy tě uvidíme a co Sam? Neštve tě?" ,,No, mohli by sme se vidět v pátek a jo, Sam mě štve." Hodila jsem po něm naštvaný pohled a on mi to oplatil nevinným úsměvem.
,,No, tak mi ho dej ať mu vynadam." Zasmála se a já už podávala mobil Samovi.
,,No, čau ségra!Jak je? Nějakej problém?" Zeptal se a zašklebil se při tom na mě, já mu to oplatila napůl naštvaným a napůl pobaveným pohledem - já se na něj prostě nemohla zlobit.
,,Jo, Lena mi řikala, že jí štveš, tak cos jí provedl? A jinak se mam fajn a všichni tě pozdravujou, jo a Lenu samo taky." Pusou mi naznačil pozdrav od ostatních a já jen kývla a musela se pousmát.
,,No, pozdravy vyřízeny a co jsem provedl? Jen do mě málem vrazila ve spodním prádle a- počkej chvíli." Řekl a zmizel z kuchyně. Já okamžitě vyrazila za ním - samozřejmě nepozorovaně.
,,Jen do mě málem vrazila a ty víš, jak to se mnou je, prostě jsem se neudržel a prohlídl jsem si ji - to se jí očividně nelíbilo." Povzdechl si a z telefonu se taky ozval povzdech - ,,No tak jí něco řekni ne? Aspoň na tebe nebude naštvaná."
Ticho. Pak si znova povzdechl - ,,Ale já se bojim, že by se se mnou pak třeba nebavila a navíc.......ne to je jedno.Prostě jí nic říkat nebudu, já vim, jsem srab a tak, ale mě je to fuk. No nic já už musim, tak čau." ..Ahoj a ne, nejsi srab, pozdravuj ji ještě jednou od mámy a odemně jo? Pa." ,,Jo ahoj." Típl to a já chtěla rychle zmizet, jenže se mi to moc nepodařilo a on mě načapal, jak se otáčim od dveří.
Teď jsem musela být rudá úplně všude.Podíval se na mě nejdřív naštvaně, pak zkoumavě a nakonec vyděšeně - ,,Hmm, tys to slyšela ?" Zeptal se rozpačitě a já dokázala jen přikývnout a zírat do podlahy.
Podíval se na hodinky - ,,Promluvíme si o tom odpoledne, mam tě hodit do školy?" Pomalu jsem se usmála a přikývla. Vzal mi tašku a pak už jsme jen nasedli a mlčky dojeli ke škole.
Tááákže - Díky, díky a díky za všechny komenty a votes :33 Jste prostě nej lidi :)))) A pak bych na vás měla dotaz - kdo je podle vás k Leně lepší - Eric nebo Sam ?
Jop a věnování Tanya_SMILE Děkuju za hezký komentář :))
A o co tam šlo se dozvíte v příštích dílech :D mam totiž v plánu z této story udělat hooodně dlouhý příběh - teda alespoň pro mě bude dlouhý :DDDDD
ČTEŠ
Normal Girl (?)
FantasyPříběh teprve šestnáctileté dívky jménem Lena není tak obyčejný, jak by si ona sama přála. Z klidného života ji vytrhne proud nečekaných událostí. Všechno začne tím, že se celá rodina musí přestěhovat a Lena se se ztrátou svého domova a přátel nevy...