"Seviyor musun beni?"
Ne! Yavaaşşş!
Cevap vermemi bekliyordu ama benden çıt bile çıkmıyordu. Evet mi desem hayır mı? Evet mi? Hayır mı? Evet mi?...
"Evet!" yanlışlıkla gaza gelip yüksek sesle söylemiştim ama olsundu, nihayet itiraf edebilmiştim. Bu iyi bir şeydi öyle değil mi?
Umarım..
Sehun'dan
"Evet!"
Neye uğradığımı şaşırmıştım. Ben cevap vermez konuyu geçiştirir diye ümitsizce beklerken pat diye evet demişti.
Zaten bir şeyler anlamamış değildim, sadece kendine güvenip itiraf etmesini bekliyordum. Onu da yaptı ya daha ne isteyeyim ki?
Melis'in suratı kıpkırmızı olmuştu, benim ona baktığımı fark ettiğinde arkasına bile bakmadan koşarak odadan dışarı çıktı.
Onu sıkboğaz etmek istemediğim için peşinden gitmemiştim. Biraz Melis'in yatağına uzanmaya karar verip yatağın üstündeki yorganı kaldırdım. Ama yastık kafama çok batıyordu, yastığı kabartmak için kaldırdım ki pembe bir defter gördüm. Elime aldım, tam içini açacaktım..özel olabileceğini düşündüm ve hemen yerine bıraktım. Yatağı da düzelttikten sonra odadan çıktım.
...
Sehun'dan
Prova saati gelmişti. Hep beraber dans pratiği yaptıktan sonra pizza yemeye gidecektik. Normalde bizim dansımız hazırdı sadece Melis için birkaç hareket ekleyecektik.
"So Young-Ah!! İşte senin söyleyeceğin kısım burası." diye bağırdı Xumin Melis'e
"Ah, çok heyecanlıyım. Ya bir hata yaparsam?"
"Tekrar denersin." dedi Chen.
Melis Chen'e gülümsedi. Onu Chen ve D.O'dan kıskanmıyordum, çünkü onlar birbirlerini gerçek anlamda kardeş olarak görüyorlardı. Fakat aynı şeyi diğerleri için söylemem hele ki BaekHyun Hyung. O çok iyi bir Hyung ama söz konusu kızlar olunca kimse onunla baş edemiyor.
"Hu-Huu. Sehun? Acaba beni duyuyor musun? 10. Kez sesleniyorum amaa."
"Melis?"
"Evet ben. Ne oldu sana duymuyor musun beni?"
"Şey.. Dalmışım kusura bakma. Bir sorun mu var?"
"Senin sıran gelmek üzere yanlarına gitsen iyi olacak."
"Ah, sağol. Tamam."
Melis'ten
Asıl benim dalgın olup saçmalamam gerekirken bunları Sehun yapıyordu. Garip.. Gerçekten de seviyor muydu ki beni? Ben onu seviyorum da işte....
İçses1: O çocuğa aşıksın ama Dae ile olanlardan sonra kendine güvenmekte zorlanıyorsun.
İçses2: 1.içsese katılıyorum. Onu daha fazla bekletip yıpratma. Sehun seni gerçekten çok seviyor, bunu Baek bile fark etti. Sende acele edip fark edip sonra çok iyi düşünüp o çocuğun karşısına net bir kararla çıkmalısın.
İçseslerimin bana verdikleri öğüt telefonumun çalmasıyla sona erdi. Arayan Hyuk'tu. Doğru ya bugün bana Kang Dae ile ilgili birşey söyleyecekti.
Telefonu açıp Hyuk'a adresi verdim. Yarım saate burada olacağını söyleyince ben de bir koşu üyelerin yanına gittim.
"Beyler. Bugün üniversiteden arkadaşım Hyuk gelecek, bir sakıncası yok değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORE Mİ?
FanfictionO Melis; Anne ve babasının zoruyla hakkında hiç bir şey bilmediği bir ülkeye, Kore'ye üniversite okumak için gönderildi. Üniversiteden biriyle tanışıp ondan hoşlanmaya başladı. Kıza adeta tutulmuş olan oğlan, kızı ailesinden önce en yakın arkadaşlar...