SEVGİLİM

682 135 49
                                    

Bu bölümü canım biriciğime ithaf ediyorum❤

edebiyazar_

Olamaz olamaz olamaz beni bu saatte bir erkeğin arabasından elimde bavulla indiğimi gördü. Kesin yanlış anladı ya off. Ne diye gelmişti ki? Gerçi özledim özlemesine ama şimdi gelmek zorunda mıydı?

"Babacım bu ne sürpriz. Neden geldin? Bi sorun mu var?"

"Seni özledim bebeğim. Hemde arkadaşlarınla okulunla ilişkilerin nasıl diye bakmaya geldim. Görünüşe göre hemen bulmuşsun kendine arkadaş."

"Şeyy, baba yanlış anladın yani biz gece dersinden geliyoruz yurtlarımız yan yana olduğu için beni ve arkadaşımı da bırakıyor."

"Yoo hiç te yanlış anlamadım. Hem ben o çocuğu tanıyorum çok efendi bir çocuk."

Ne nasıl?  Yani ne ara? Oha yoksa babam onun damadı olacağını mı anladı. Canım babam içine doğdu demek ki.

Evet damat dedim. Çünkü ben dün Dae'ye aşık olduğumu anladım ya da onun gibi bir şey. Böyle beni sanki o enerjisi kendine çekiyor ve onu bırakamıyorum istesem bile.

"Ama nasıl? Yani hangi ara tanıştınız?"

"O çocuk bizim holdingin ortağının çocuğu. Bir kaç kez toplantılara katıldı ve konuşmuştuk."

Oha. Oha. Oha. Şimdi Dae babamla daha önce tanışmış ve üstüne üstlük bizim şirketin ortağının çocuğu ya!

Babamın cevabı üzerine suskunluğumu korudum. Elindeki bavulları hemencecik odama bırakıp babamın yanına gittim. Alışveriş kararı alınca Birlikte Seul'un çarşısında dolaştık.

"Annen talimat verdi Melis. Kore'den ona kıyafet almalıyız ve de ayakkabı ve çanta ve şapka ve makyaj malzemesi. Sakın hepsini mi diye Sorma çünkü evet hepsini alıcaz hem de bugün."

"Annem de gelseydi keşke. Beraber alışveriş yapardık."

"14 saat uçakta ve otelde onun dırdırını dinleyemem."
Evet bu adam gerçekten haklıydı.

Babama gülümseyip kıyafet bakma bahanesiyle gördüğüm ilk kadın giyim mağazasına girdim

Hemen Dae'yi aramam gerekiyordu. Boş bir soyunma kabinine girip etrafı ne olur ne olmaz diyerek kolaçan ettim.

(Öküz aşkım kişisi aranıyor)

Tamam tamam sakin olun daha dün bu isimle kaydettim.

"Dae!"

"Noldu Melis"
Öküz diye boşuna demiyorum.

"Acil buluşmamız gerek."

"Biliyorum beni çok özledin ama şuan annemin yanındayım. Biraz hasta. Yanında durmalıyım."
Ukala

"Aa şey geçmiş olsun. Hem ayrıca seni özlediğim falan da yok. Ego manyağı pis çekik seni."

"Melis saydırman bittiyse kapatıyorum."

Sen?
Benim yüzüme kapatmak?
Sen hayırdır birader?

Ayy iyice krolaştım tamam sövmeyin.

Mağazadan elime ne gelirse annemin bedeninden bir kaç tane satın alıp çıktım. Babam beni mağaZanın önünde bekliyordu.

"Sonunda be kızım. Senin yüzünden uçağı kaçıracağım."

"Hı?"

"Sadece iki günlüğüne geldim bu sabah gidiyorum bebeğim. Yani bi 3-4 saat sonra."

"Ama ama omaş ki böyle babişş gitme noluurr."
-Ruh halimin dengesiz olduğunu söyledim mi?

KORE Mİ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin