Q&A'tje

909 86 111
                                    

Q&A'tje

Hier de Q&A! Lol :) Veel leesplezier en/of comment plezier! xD

~+~+~+~+~

Vragen aan Tim:

Vraag van dragonbirdy: Hoe ziet je bruiloft met Luke eruit, als die komt?

Tim: Natuurlijk komt die bruiloft er! Wat denk jij dan? Pfoe.. De bruiloft zal perfect zijn! En natuurlijk zullen er veel gasten zijn om ons te feliciteren. En er komt ook een hele grote taart, want wie wil nou geen taart op zijn bruiloft? Mjam!

Vraag van xYmkex: Trump of Wilders?

Tim: Kan ik ook voor Bambie kiezen? Nee? Oh... Dan maar... echt geen Bambie?

Vraag van xYmkex: Wat zou je het liefst veranderen?

Tim: Het voedsel in het ziekenhuis! Echt, bah! En uhm... ik zou ook graag die haat voor homo's uit de wereld. Homo's zijn toch geweldig?! Vooral ik! En ik wil graag Bambie als keuze voor de vraag die je me net stelde.

Vraag van xYmkex: Wat is je mening over witte kleding?

Tim: Witte kleding is geweldig. Vooral wanneer Luke het draagt; zijn spieren komen er dan goed in uit. Nou ja, behalve als je van rollen in het gras houdt, zoals ik. Dan is het niet zo slim om witte kleding te dragen.


Vragen aan Luke:

Vraag van xYmkex: Waarom kom je niet terug in het ziekenhuis?

Luke: Omdat mijn stage is afgelopen. Maar kan ik altijd terug gaan als ik Tim wil zien. Als hij dat natuurlijk wil...

Vraag van xYmkex: Waarom vertel je Tim niet dat je hem leuk vindt? Die arme jongen denkt dat je hem niet leuk vindt, terwijl dat wel zo is.

Luke: Uhm... vindt hij me echt leuk? E-echt waar? Oh... Ik.. uhm... durf het niet? ...

Vraag van xYmkex: Wordt dokter in het Tims ziekenhuis.

Luke: Dat kan toch niet? Als ik straks dokter ben, loopt hij allang weer vrij rond. Alhoewel, dat doet hij al in mijn dromen.... Ik heb niks gezegd!

Vraag van -damnmurphy: Heb jij geen heerlijke selfie van jezelf? #SorryNotSorry

Luke: Waarschijnlijk heb ik ergens op mijn mobiel een foto van mezelf staan, maar verder hou ik niet erg van foto's maken van mezelf. Sorry!

Vraag van tellmeafairytale_: Waarom ga je niet vaker bij Tim op bezoek, aangezien je hem toch niet uit je hoofd krijgt...

Luke: Nou, ik heb het erg druk op school. Maar het liefst was ik elke dag bij hem langsgekomen, hoor!

Vraag van NathanalSchenk: Heb je een selfie? ♥

Luke: Dat moet je mijn telefoon maar vragen *knipoog*.


Vragen aan zuster Mika:

Komt een jongen bij de dokter (BxB)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu