2.bölüm

80.2K 2.1K 438
                                    

Medya:Arslan Demirhan

Begüm'den

Benim şaşkınlığımdan faydalanan iki izbandut elimden silahı alarak kollarımdan yakaladı. Hay ben sizin...

"Bırakın lan beni!"

Az önceki adam yaklaştı bana. Gözlerini gözlerime dikti piç bir sırıtmayla.

"Göründüğünden daha güçlüsün."

"Kimsin sen? Beni mi takip ettin!"

Tek kaşı havada meydan okudu. "Belki evet belki hayır...Farkeder mi?"

"Haklısın. Her halukarda ağzına sıçacağımı düşünürsek farketmez."

Az önce onun yaptığı gibi bende ona piç sırıtması yolladım. Bu halimle eğlendiği belliydi. Sonra birden saçlarımı eline dolayıp gözlerini gözlerime dikti. Dudakları dudaklarımı teğet geçerken gözümü bir saniye kırpmadan bende diktim gözlerimi onun gözlerine. Canım yanmıyordu. Yansa da vücut alışmıştı heralde hissetmiyordum.

"Fazla korkusuzsun ama karşında kafedeki serseri yok! Doğru konuş!"

Tıslar gibi konuşunca bende tısladım.

"Kim olduğun umrumda değil bay ukala! Ve konuşacağım şeye yalnız ben karar veririm. Sana sormamı bekleyecek kadar şuursuzsan bu senin problemin!"

Geri çekilip parmaklarını saçlarının arasından geçirdi sinirle. Sonra adamlarına bakıp öfkeyle bağırdı.

"Bindirin lan şunu arabaya!!"

Gözlerimi devirdim ve itiraz etmedim. İtiraz etsem olay çıkacaktı ve şu an kimseyle uğraşacak modda değildim.

"Kendim binerim. Ayaklarım var ve onları tek başıma kullanabiliyorum!"

Arabaya rahat bir tavırla bindiğimde az önceki herifte karşıma bindi. İzbandutlar öne geçince gözlerimi karşımdakine diktim.

Ardından konuya bodoslama daldım ilk kez kibar olmaya çalışarak. "Tek bir kere adam gibi soracağım, sen de adam gibi cevap ver. Benimle sorunun ne?"

"Benim için çalışmanı istiyorum."

İşte şimdi devreler yandı...Kahkahayla gülmeye başlayınca karşımdaki adam bir an şaşırsada kaşlarını çatarak bekledi susmamı. Sustuğumda karnım ağrımıştı gerçekten. Gözlerimi yüzüne sabitleyip alayla konuştum.

"Senin için striptiz yapmamı istiyosan mekan dışı çalışmıyorum. Hem bir striptiz için bu ne organizasyon. Sanki aksiyon filmi çekiyoruz anasını satayım. Şaka mısın sen?"

"Benim için striptiz yapmanı istemiyorum."

Beni arsızca süzdü. Sonra yine o malum sırıtmasıyla bacaklarıma bakarak devam etti.

"Aslında düşününce mantıklı gelmeye başladı."

Sertçe bakıp aynı sertliği sesime de yansıtarak bana bakmasını sağladım.

"Sadede gel!"

"Kafede yaptığını yapmanı istiyorum."

"Sebep?"

"Benimde etrafımda benzetilmesi gereken çok piç var diyelim."

Alayla sırıttım "Senin gibiler kadınları pek ciddiye almaz aslında. Hadi seni anladık...Süt çocuğusun da...Bu izbandutlarda mı halledemedi de benden yardım isteyecek kadar düştün?"

Belinden silahı çıkartıp bana doğrultunca gülerek arkama yaslandım.

"Beyimizin ağrına gitti galiba. Ama şunu anla tatlım. Beni ölümle korkutamazsın."

Ben Sokak Kızıyım -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin