14.bölüm (+18)

104K 1.5K 218
                                    

Bu bölüm yine "Benimsin Doktor" kitabıyla ortak ilerliyoruz. AsosyalVampirella kuzucanım ile bu bölümleri yazmak çok zevkliydi :)

Keyifli okumalarr :)

Arslan'dan...

Kapıdan çıkan Begüm ve Merve'ye bakıp hayranlıkla karışık tısladım. "Atarını sikeyim senin. Emir vermek benden sonra en çok bu atarlıya yakışıyor heralde."

Dağhan fırsatını bulunca hemen güldü bu duruma. Zeynep ise zoraki gülümsedi.

"Arslan Demirhan sen zil zurna aşık olmuşsun!"

Ben de gözümle Zeynep'i işaret ettim. "Senin de benden farkın yok kardeşim."

"Aşığız birader yapacak bir şey yok."

Diyerek sarıldı Zeynep'e

"Sen şanslısın. Benimki yüzüme bile bakmıyor gördüğün gibi. Vurulduğunda bile tek derdi bana laf yetiştirmekti"

"Ne yaptıysan artık?!"

Herif iyi tanıyor beni arkadaş. Yediğim boku temizleyemediğim için süründürüyor baş belam beni. Aşk konusunda gözümde profesör konumunda olan Dağhan'a anlatmaya karar verdim. Sıkıntılı şekilde girdim lafa.

"Bana sürekli "bana aşıksın" deyip duruyordu. Ben de sinirle ağzıma geleni saydım. Sanırım ağır konuştum. Çünkü hala etkileri sürüyor. Her türlü işkence yöntemini itinayla üzerimde uyguluyor."

Zeynep sinirle bir şeyler mırıldanınca anlamadım ama kesin bana sövüyordu. Kadın dayanışması sanırım.

Gözlerimi kıstım. "Bir şey mi dedin?"

"Oduna bir şey denir mi?"

Sonra Dağhan'a dönüp devam etti. "Ben odamdayım Merve'den haber alırsan seslen."

Dağhan başını sallayıp, giden Zeynep'in ardından bakarken ben de hala odun kelimesine takılmıştım. Bu kız bana ciddi ciddi odun mu dedi?

Dağhan bana döndü o sırada. "Kusura bakma kardeşim ama harbi öküzlük yapmışsın."

Sinirlendim. "Çok üstüme geldi. Aşık olacak adam mıydım lan ben. Kabullenmedim!"

Dağhan hala eğleniyordu tabi. "Şimdi kabullendin yani. E ne diyim kardeşim sürün biraz."

"Eğleneceğine fikir ver. Kendimi affettirmezsem kapıya bağladığı köpekten farkım kalmayacak."

"Oğlum kız en az senin kadar manyak. Ne bileyim ben neleri sever"

Haklıydı. Benim kız benden manyaktı. "Adam dövmeyi sever de ne yapayım gidip döv beni mi diyim oğlum?"

"Kızda ki manyaklığa bak arkadaş, adam dövmeyi seviyor. Valla bizde bir çiçek iki çift güzel söz yetiyor."

Dağhan farketmemişti ama arkadan geçen Zeynep duymuştu. Ben kıs kıs gülerken Dağhan lafı yedi tabi.

"Çok güvenmeyin Dağhan bey iki çift söz ve çiçeğe. Bir bakarsın suratına bakmıyorum."

Bu kez kahkahamı tutamadım. "Bence bu kadınların hepsinde bir manyaklık var. Kiminde az kiminde çok. Aman dikkat kardeşim."

Dağhan lafı sokup giden Zeynep'e bakarak mırıldandı. "Sanırım boku yedim kardeşim"

"Afiyet olsun...İkimize de."

Çünkü ben ondan daha boktan bir durumdaydım.

Yazar'dan...

Ben Sokak Kızıyım -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin