21• Alkohol a jeho nevýhody

87 23 9
                                    

Chlapec na ňu vyvalene pozeral, čo to robí. Emma sa na neho zvodne usmiala. Z úst jej páchol alkohol. Zobrala ryšavka za ruky a priložila  si ich na svoje boky. Uistila sa, že sú Tomáš s Allison dosť blízko, aby ich videli. Začali tancovať. Emme tanec nikdy nešiel, no pod vplyvom alkoholu to bolo celkom inak. Chlapec jej medzitým niečo hovoril, no počula len, že sa volá Aron a pochádza z Francúzska. Jeho ruky smerovali nižšie s nižšie. Bolo jej to nepríjemné, no stiskal ju tak silno, že sa nevedela pohnúť. A vzápäti, keď si všimla, že na nich zazerá Tomáš, chytila Arona za hlavu a pobozkala ho. Bol to ten najodpornejší bozk, aký kedy zažila. Odtiahla sa a odkráčala späť k baru. Sklamane si sadla a v duchu sa karhala za to, čo urobila. Toto nebola ona. Ovládal ju alkohol. Pozrela na Tomáša. Usmieval sa na Allison, tak oslnivo, že z toho boleli oči. To nie je fér! Kedysi ten úsmev patril mne, pomyslela si. Doplo jej to. Je zamilovaná do Tomáša. Tak dlho to potláčala. Tak dlho si to nechcela priznať. Či jej v tom pomohol alkohol a či nie, priznala sa. Žiarlila. A veľmi. Túžila zobrať Allison za vlasy a ťahať ju tvárou dole po rozpálených uhlíkoch. Túžila jej rozbiť ten bábikovský ksicht. Neurobila to. Nechcela robiť žiadne scény a bola unavená.

„Ach, tá láska," zašomrala si popod nos a prehltla ďalší pohárik vodky, ktorý si medzitým objednala.

Po malej chvíli k nej prišiel Aron. Niečo si mrmlal popod nos a lepil sa na Emmu.

„Nechaj ma," povedala Emma podráždene.

Neprestával. Snažil sa ju chytiť za prsia. Bránila mu v tom. Plač mala na krajíčku. Každí naokolo tancoval a nevidel, čo sa deje. Páchlo mu z úst pri tom ako ju bozkával na krku.

„Daj jej pokoj!" skríkol Tomáš. Odrazu sa zjavil pri nich. Odtrhol Arona od Emmi a jednu mu vrazil. „Nepribližuj sa k nej!"

Aron asi nemal chuť na bitku. Vzdal to a odvliekol sa kade ľahšie.

„Ublížil ti?" opýtal sa jej. Sadol si vedľa na stoličku a hladkal ju po chrbte. Z toho dotyku jej naskočili zimomriavky.

„Nie," pípla a rýchlym pohybom zotrela slzu, ktorá brázdila jej lícom.

„Mali by sme vypadnúť." Postavil sa. Chytil Emmu za ruku a tlačil sa s ňou cez dav ľudí.

Pozrela na Allison, ktorá stála na parkete a naštvane zazerala na Emmu. Emma zahanbene sklopila zrak.

„A čo Allison?"

„Nič. Ty si mi prvoradejšia," odvetil Tomáš.

Hoci dnešok stál za prd, Emma sa nad týmto pousmiala. Hneď sa cítila lepšie.

***

Pred odchodom na párty ich izba vyzerala ako po výbuchu. Teraz bola pekne pouprataná a vyčistená.

„Poď sem. Sadni si." Ukázal na malé kreslo pri balkóne. Emma urobila tak ako povedal.

„Takže, ešte raz, ublížil ti?" starostlivo sa jej opýtal.

„Nie, nie. Neublížil."

„Môžeš mi preboha vysvetliť, prečo si sa s ním bozkávala? Dobre, viem, že to nie je moja vec, no chcem to vedieť," povedal. „veď ti mohol niečo spraviť!"

„A ty mi zas vysvetli ten tanec s Allison," zašepkala.

„Čože?"

„Nič."

Atmosféra v miestnosti sa zmenila.
Emma sa nadýchla a vyhŕkla: „Chcela som, aby si žiarlil."

Otvoril ústa. Potom ich zavrel a znova otvoril, že na to niečo povie.

Ahojte! Ospravedlňujem sa za dnešnú kratšiu kapitolu, no ochvíľu mám prijímačky a potrebujem sa učiť :D. Takže nabudúci štvrtok budem mať všetko za seboi, tak vám to vynahradím :)). Držte mi palce!
Vaša infinityvibes

Around the WorldWhere stories live. Discover now