Kim Ji Song
Kint él a szüleivel Amerikában. A szülei megtanították neki a koreai kultúrát, folyékonyan beszéli a nyelvet. Volt egy nagyobb testvére, de ő sem tudja mi történt vele.
18 éves. Szeret zenét hallgatni. K-popot hallgat. Kedvenc bandája: BTS. Szeret sportolni, leginkább fut, de kosarazik és vívást is gyakorolja.
Már bajnokságokon is részt vett és nagyon jó időt futott. A szülei büszkék rá. 3 bronz, 10 ezüst, 17 arany és 2 kupája van mindegyik sportágból.(amit az előbb felsoroltam) Kedvenc étele: hamburger, jajangmyeon. Kedvenc színe: bordó, fekete, zöld.Szeretné kideríteni, ki és, hogy hol van a család másik tagja.
Amerikai barátja: Jason Lynch. Ugyanabba az utcában laknak és osztálytársak is, így ismerkedtek meg. Azóta jó barátok.
Amerikai barátnője: Aria Montgomery.
Kedves egy kicsit félénk, de kiáll az egyetlen egy barátnője mellett. Aria szeret énekelni, Ji Song-gal szokott, de soha nem állnak ki a nézők elé, pedig nagyon jó hangjuk van. Mindig együtt vannak, persze Jason-nel. Ők hárman jó barátok.
Koreai barátnője: Park Chae-young.
Kiskoruk óta együtt voltak, de amióta elköltöztek csak telefonon tudnak beszélgetni. Nagyon jó barátok, a távolság miatt is. Mostanra már idol lett ő is. De azért még szoktak beszélgetni. Ő is Rosé-nak szokta hívni. Rosé próbálja összehozni a másik 3 barátnőjével és már nagyon jól kijön a többiekkel is.A többi Black pink tag is benne lesz.
BTS tagok: Jin, Suga, J-Hope, Rap Monster, Jimin, V, Jungkook. Kedvenc bandája.
(Bandaként vannak benne)
Szülei
Apa: Kim Si Won. Nagyon szereti kislányát és próbálja megvédeni őt.Anya: Kim Cho-Hee. Szereti a családját. Szeret főzni, főleg ha a lányát tanítja.
Félnek elmondani az igazat a lányuknak.
Annyeong!
Ez lenne az új könyv.
Az első három részben még nem fog megjelenni a BTS. Majd később. Addig is csillagozd!
YOU ARE READING
Egy idol testvére vagyok! /BTS ff./
FanfictionEgy koreai lány kint él Amerikában. 14 évesen költöztek ki, de nem tudja, hogy miért. (Csak annyit tud, hogy van egy testvére, akit még 6 éves korában elvittek, ezért csak homályos emlékei maradtak meg.) A szülei nem árulják el neki. Számára ez egy...