18. El kell felejtenem!

1K 65 0
                                    

Jin ült a volán mögött és mellette az anyós ülésen szunyókált Suga, vagy néha felpillantott, hogy megérkeztünk-e. Leghátul ült Jungkook és TaeTae, kő - papír - olló játékkal ütötték el a hazafele tartó időt. Én, nem pont a legjobb ülő helyet választottam, ami Hoseok lába. Nagyon nehéz lehettem, mert furcsa arckifejezéseket vágott. A többiek pedig kifele bámultak vagy épp az utat kémlelték.

Csütörtök

Nagyon furcsán éreztem magam tegnap mikor Hoseok ülében ültem. Soha nen ültem egyetlen fiú ölében sem most meg egyből az övébe. Hogy lehet ez? Amilyen arckifejezései voltak biztosra veszem, hogy nehéz voltam, és mostanra már nem is viszonozza felé irányuló érzéseimet.

Már vagy a sokadik ébresztőm szól. Mindig többet kapcsolok be és így biztos nem alszom el. Persze, hogy nem.

Kipattantam az ágyamból és gyors rendezkedésbe kezdtem. Próbáltam hamar felöltözni és női problémáimat elintézve kaptam fel a táskám és szaladtam lefele.

 Próbáltam hamar felöltözni és női problémáimat elintézve kaptam fel a táskám és szaladtam lefele

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


- Jó reggelt! - köszöntem a lent tartózkodó embereknek.

- Szia! - köszöntek egyesével.

Egy kis ébresztő reggeli kávéval kezdtem mint mindig és reggeliztem, ahogy mindenki láthatta.

Udvariasan elköszöntem és mentem a jól ismert iskolába, amit pár nap múlva elhagyok és az új suliban fogom folytatni.

Hobi pov.

Korán keltem, mert gyakorolni kell a táncot, így Ji Song előtt lent voltunk a fiúkkal.

Ahogy leért a lány szájam lélegzetem elállt. Az a szoknya tökéletes volt. Kiemelte karcsú alakját, de nem mutatott semmit, ami nem is baj. Nem nagyon látom szoknyában, de majd veszek neki titokban, vagy valahogy megüzenem neki, hogy gyakran hordjon ilyen ruhadarabot.

Ahogyy elhagyta a házat Jin leült közénk, de nem valami boldogan. Mindenki kérdőn és furcsán nézett rá.
- Hyung! Minden rendben? - kérdezte aggódóan Jungkook.

- Nem nincs. Kéne egy kis segítsék. - mindenki egy aprót bólintott, hogy hallgatjuk tovább. - Ji Song-ról lenne szó. - mély levegőt vett, vele együtt nekem is kellett.

Nem tudom elképzelni, hogy mi lehet.

Ji Song pov.

- Már csak egy tanóra és vége ennek a napnak! - hálálkodik Ji Ho, mi meg csak egyet értünk vele Min-sea-val. - Ji Song! - mondta a nevem én meg hirtelen odanéztem. - Elmondod hogy ki lesz a párod a szalagavatón?

Elmondhatom? Nem is tudom. Nem lenne jó, mert a fiúknak kell az, hogy titokban tartsák, hogy én Jin testvére vagyok.

- Majd megtudod. - fordultam el, hogy keressek valami más témát. - Tanárnő! - szólítottam meg az éppen arra járó tanárt. - Bocsánat!

Egy idol testvére vagyok! /BTS ff./Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz