28. Nevetés

697 62 23
                                    

Az összes fiú itt van. Vagyis nem egészen! Egy hiányzik, J-Hope. Vajon hol lehet az életem... Khm... Még meg kell szoknom, hogy szeretjük egymást. Már belegondolva is mosoly kúszik arcomra. A többiek egy kör alakú asztal mellett ülnek és játszanak valamit. V most telepszik le Kookie mellé. Jin elviharzott valamerre, hogy anyával tudjon beszélni. Közelebb megyek és megnézem mit játszanak. Jimin mögött állok és figyelem a játékot. Vicces, amikor mindenki koncentrál valamire.
Meghallok mögüllem egy ajtó nyitódást és mindenki hátra fordul, illetve feláll, hogy lássa ki jön be az ajtón. De nem a bejárati ajtó nyílik, ahonnan én is bejöttem, hanem egy kicsivel arréb, ahol a,, fürdőszoba" szó van ráírva az ajtóra. Lassan nyílik és a helyiségből jövő kis fény megvilágítja az embert. Meglátva hirtelen visszakapom a fejem ahol a többiek folytatták már a játékot, azaz csak én figyeltem azt az ajtót. Ők csak azt hitték, hogy a bejárati ajtón jön valaki.
Behunytam a szemem és próbáltam felfogni a látottakat. Miért fordultam meg? Miért időztem el rajta és kisit később kaptam el a fejem? Én nem voltam felkészülve, hogy lássam....

Hoseok-ot. Mármint látni nagyon is szeretném, csak... Izé....nem póló nélkül. Nagyon zavart voltam.

J-Hope pov.

Atyaég! Olyan aranyos volt! Zavartságában elfordult. Mégsoha nem látott férfi felsőtestet?
Nem hittem volna, hogy átjön. Épp azon gondolkodtam, hogy meglesem. Khm. Vagyis átmegyek hozzá. A fiúk ugyis tudják mit érzek Ji iránt. Elfogadták. De PD-nim nem hiszem, hogy örülne neki.
Már a multkor elmondtam Ji-nek, hogy szeretem, de láttam rajta, hogy nem veszi komolyan. Ezért ma a megérkezésünkor újra elmondtam, nehogy elfelejtse. Kicsit feledékeny. Vagy lehet nem is, csak én hiszem azt.

- Szia Ji! - köszöntem neki a becenevén. A fiúknak ezt is elmondtam egyet nevettek rajta és elfogadtak minden vele kapcsolatban lévő dolgokat. Sőt, még biztatták is, hogy újból elevenítsem fel e dolgokat, mert azóta megerősödtek az érzései.
Köszönt ő is, de nem fordult meg. Lehajtott fejjel állt háttal nekem. Én csak mosolyogtam egyet.

- Fiúk! - zavarta meg a játékot Jin, kifele az egyik szobából.- Gyertek le segíteni. Most szóltak. - adta vissza a telefont Ji-nek. Vajon mire kellett? Mindegyis. Nem ragadok le a múltban. A többiek felpattantak és a vállamat megcsapkodva indultak meg a kijárat felé. - Ha felöltöztél gyere te is! - mondja, ahogy elment mellettem.

Ji is épp kifele tartott, de elkapva karját visszahúztam, ajtót gyorsan becsuktam, hogy véletlenül se tudjon kimenni. Karjaimba zártam és úgy öleltem. Feje csupasz mellkasomhoz nyomodott. Mély levegőt vettem és beszippantottam édes illatát. Újból és újból megfogom ölelni amennyiszer csak lehet.

- Hova akarsz menni? - suttogtam, de hogy miért azt én sem tudom. Rajtunk kívül senki nem volt itt. Megnedvesítettem ajkaim és vártam válaszát.

- Csak gondoltam fel akarsz öltözni, hogy te is menj segíteni, ahogy a többiek. - habogta. A hangját is szeretem hallani.

- Nem tetszem így? - kérdeztem egy kaján vigyor mellett. Éreztem, ahogy mozgolódik, mire lazítottam ölelésemen, így rám tudott nézni. Kézfejeim lejjebb haladtak a derekára és itt meg is álltak. Ellazítottam kezeim, így nyugodtan tudott mocorogni.

- Khm... - vette le a szemét a hasamról és felnézett a szemeimbe. - Igen, de..... - húzta az agyam. - Most inkább öltözz fel és gyere segíteni.

Azzal elrugaszkodott és itt sem volt. Már ki is ment az ajtón. A szobában a finom illata maradt meg, semmi más. Olyan gyorsan elment, hogy még egy puszit sem tudtam neki adni. Aigoo! Ez a lány! 😄

*Másnap*

Ji Song pov.

Egy kényelmes ruhát felvéve megyek át a fiúkat ébreszteni, ahogy megkérték. A ruhám alatt az egyik kedvenc fürdőruhámat vettem fel, így már csak le kell kapnom gyorsan a többit ea már ugorhatok is a medencébe. Hajamat egy kontyba tekertem fel a fejem tetejére, ezzel is segítettem magamnak, hogy ne zavarjon a fürdés közben sem.

Egy idol testvére vagyok! /BTS ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora