2. Álom

1.8K 130 18
                                    

Megettük a vacsorát és elköszöntem tőlük. Felfutottam a szobámba, persze életveszélyes mozdulatokkal és magam után bezártam az ajtót. Bementem a saját fürdőszobámba. Nem nagy a fürdő épp elég nekem. Lezuhanyoztam és mentem lefeküdni. Egy darabig zenét hallgattam. Lassan elnyomott az álom.

**Másnap**

Az ébresztőmre nem valami jó kelni. De ma kivételesen anya ébresztett.

- Hahó! Elkésel! Ja és akkor délután mi elmegyünk. - mondta én közben ásítoztam és nyújtózkodtam.

- Oké. Megyek!

Gyorsan befutottam a fürdőbe. Kis smink után felvettem egy ruhát és már szaladtam is le reggelizni.

 Kis smink után felvettem egy ruhát és már szaladtam is le reggelizni

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Reggeli után elköszöntem tőlük és már siettem az iskolába. Útközben megnéztem az időt: 7:56.

El fogok késni. És futni kezdtem. Pont csöngetésre beértem, így nem tudtam Ariával és Jasonnel beszélni.

Óra után odasiettem Aria-hoz, de Jason nem volt ott. Körülnéztem, de sehol nem volt.

- Szia! Hol van Jason? - kérdeztem ő meg elég furán reagált.

- Látom soha nem figyelsz. Hol a telód? Megírtam, hogy beteg. - gyorsan előkaptam a mobilom és tényleg írt. Csak annyira siettem, hogy meg sem néztem.

- Bocsi csak elaludtam.

- Semmi baj. Mindenkivel előfordul. - közben megölelt. - Amúgy miről álmodtál, hogy így elaludtál?

- A gyerekkoromból valami furát. A testvéremről.

- Na és a szüleid elmondták? - kérdezte közben sétáltunk be a terembe.

- Nem. Valamit titkolnak. Tudom. - amire kimondtam becsöngettek.

Az óra elkezdődött. Elég unalmas volt. Hazafele egyedül mentem, mert Jason beteg. Megállok a házuk előtt és bekopogok. Az anyukája nyitott ajtót és beengedett. Felmentem a szobájába és benyitottam. Az ágyon fekve, nem valami jól kinéző fiút láttam. Aludt, de az arca sápadt és vörös a láztól. Odamentem hozzá megtöröltem egy vizes ronggyal a homlokát, felébredt. Magához tért és megkérdezte:

- Miért vagy itt?

- Csak a leckét hoztam. Hogy vagy?

- Már egy kicsit jobban.

- Örülök.

- Volt valami érdekes a suliban? - kérdezte és már ült fel az ágyon.

- Nem. Semmi. - benyitott az anyukája és a kezében volt leves. - Akkor én megyek.

- Maradj! Csak megeszem. - mondta és elkezdte kanalazni a levesét.

Bólintottam és már meg is ette.

Egy idol testvére vagyok! /BTS ff./Donde viven las historias. Descúbrelo ahora