9. Bocsánat

1.3K 106 3
                                    

Berontott Ji Song szobájába. A lány összekuporodva ült az ágyon és sírt, kegyetlenül. Odafutott hozzá és megölelte szorosan. Én is leültem az ágy mellé és onnan próbáltuk vigasztalni. Egy kis ideig még sírt, de hamar elnevette magát az én mozdulataimon.

Az én vicceimen nagyon nevetett, a mosolya elképesztő. Ha ránézek én is boldog leszek. Még mindig nem tudom kontrollálni az érzéseimet.

**Kedd**

Ji Song pov.

Az este nagyon jó volt. Hoseok megnevettetett. Nagyon jól érzem magam vele.

Felvettem egy egyszerű ruhát és egy kis smink és futottam lefele.

Anyán és apán kívül mindenki ott volt

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Anyán és apán kívül mindenki ott volt. A három maknae épp főztek valamit a többiek pedig ültek és várták az ételt. Odaültem RapMon mellé.

- Jó reggelt! - üdvözöltem őket mosolyogva.

- Jó reggelt! - mondták egyszerre.

- Nem kell jönni értem. Szeretnék sétálni majd egy kicsit. - mondtam határozottan.

- Biztos? - nézett rám Hobi, mire én egy határozott bólintással válaszoltam.

- Kész! - mondta Jimin és elénk rakta a finom illatú ételt.
Megettem és Hobival elindultunk. Az úton csönd volt. Én a tájat néztem, ő pedig az utat.

Megérkezve ki akartam szállni a kocsiból, de azt veszem észre, hogy zárva van az ajtó.

- Kiengednél? Nem akarok elkésni. - mondtam szemébe nézve.Nagyon furcsa volt, a szemében más valami is volt.

- Nem. Mármint igen, csak előtte mondani szeretnék valamit. Ha megint bántani mernek, csak írj, vagy hívj fel, vagy engem, vagy valaki mást. - emlékeztetett a tegnapra. Egy kicsit akadozott, de nem értettem.

- Oké. De akkor most kiengedsz? - kérdeztem, mire megnyomta a gombot. - Szia! - köszöntem el. Hátat fordítottam és bementem a suliba.

- Szia! Gyönyörű.... - az utolsó szót halkan mondta, de mégis meghallottam és furcsán visszanéztem, addigra ő elhajtott.

Beérve találkoztam Min Sea-val. Egész nap csak beszélgettünk. Megbeszéltem vele, hogy ma este átjön hozzám és megnézünk egy filmet.

Azokkal a perverz állatokkal nem találkoztam, ami nem is baj... Sőt! Örültem neki.

Kár volt megjegyeznem....

Az utolsó óránknak is vége így kimentünk az iskolából. Elköszöntünk egymástól, mert ő még haza megy tanulni és aztán jön át.

Elkezdtem gyalogolni. Két utcára lehettem arréb, mire véletlen belebotlottam Ji Ho-ba és a barátaira.

- Szia szivi! - simogatta meg az arcom.

Egy idol testvére vagyok! /BTS ff./Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang