Végül kiszálltam a kocsiból és Jin előtt bementem. Mindenki rám nézett, én meg lehajtott fejjel kérdeztem:
- Merre van a szobám? - nem néztem senkire, hanem vártam a választ.
- Fent! Gyere megmutatom. - megfogta a csuklóm J-Hope és felvezetett.
- Jó éjszakát! Aki tud aludni. - gondoltam magamra, mert én nem tudok.
- Jó éjt Kincsem! - anya kiáltott utánam. Nem is válaszoltam erre. Nagyon haragszom rájuk.
- Jó éjt Ji Song! - mondták a többiek egyszerre.
J-Hope felkísért a szobámba. Nem volt nagy, sem kicsi.
Leraktam a cuccom, de Hobi még mindig ott állt az ajtóban és figyelt. Gyönyörű volt a szobám. Nagyon tetszett.
- Jó éjt! - mondtam neki.
- Mondhatok valamit? - nézett rám mosolyogva.
- Hm? - válaszoltam neki flegmán, de nincs kedvem ma társalogni velük.
- Nem akartunk megbántani, de a szüleid azt kérték, hogy ne mondjunk semmit. Sajnálom! - közelebb jött és megölelt.
Erre nem gondoltam, de elfogadtam az ölelését. Eltávolodott és kilépett a szobából, de még visszafordult:
- A fiúkkal rendeztük be a szobád. Remélem tetszik! - csodálkoztam és egy vigyor ült az arcomra. Nagyon tetszett a szobám. Nagyon meglepődtem, hogy a fiúk nekem berendezték.
Becsukta maga mögött az ajtót. Átöltöztem pizsamába és befeküdtem az ágyba. Egy darabig még forgolódtam és gondolkoztam, aztán álmok világába tévedtem.
**Másnap**
Nehezen kinyitottam pilláimat és Jin-t láttam, aki simogatta a hajam. Gyors mozdulattal felültem az ágyra, amitől ő is megijedt.
- Jó reggelt! Hogy aludtál? - kérdezte és egy mosolyt erőltetett magára.
- Nem valami jól! - válaszoltam és ez nem tetszett neki. Ő is tudja, hogy megbántott, mint mindenki tudja.
- Gyere le reggelizni és aztán eljössz velünk sétálni. - mondta határozottan.
- Nem. Reggeli után én mindig futni megyek.
- Oké. Akkor megyünk veled futni. - kiment s becsukta maga után az ajtót.
Gyorsan felvettem egy kényelmes és a futáshoz illő ruházatot.
CITEȘTI
Egy idol testvére vagyok! /BTS ff./
FanfictionEgy koreai lány kint él Amerikában. 14 évesen költöztek ki, de nem tudja, hogy miért. (Csak annyit tud, hogy van egy testvére, akit még 6 éves korában elvittek, ezért csak homályos emlékei maradtak meg.) A szülei nem árulják el neki. Számára ez egy...