Leraktam az asztalomra és leültem az egyik székre és gondolkoztam. Mindenfélén járt az agyam. A legtöbbet Ji Song-on. Hogy lehet ilyen szép lány a földön? És pont itt? Mosolya elképesztő és még érti is a vicceimet és lelkesen nevet rajta. Hamar feltudom vidítani és így látom gyönyörű mosolyát. Alakja pont nekem való és az a száj... Csak arra vár, hogy megcsókoljam.
- Sziasztok! - kiabált Ji Song ahogy hazaért. Egyből megismertem szép hangját. Tényleg! Énekelni még nem is hallottam, és ha szép akkor lehetne idol! Fantasztikus ötlet! Leszaladtam üdvözölni és a poharamat is levittem.
- Nem azt mondtad, hogy nyolcra hazaérsz? Negyed tíz van. - faggatta szegény húgát Jin.
- De igen, csak beugrottam a Blackpink-hez. Jó éjt! - azzal boldogan felfutott a szobájába.
Mi is hamar nyugovóra tértünk. Én még forgolódtam egy kicsit, de Ji Song-ra gondolva hamar elaludtam.
*Péntek*
Ji Song pov.
Nagyon jól éreztem magam Ji Ho-val. Kis humoros lélek, de Hobi viccei azért jobbak. Én még mindig nem érzek semmit Ji Ho iránt. Pedig azt hittem, hogy fogok.
Elrendeztem a reggeli teendőimet és lebattyogtam a konyhába. Jin ült ott és kortyolgatta a teáját.
- Jó reggelt! - köszöntöttem kedvesen.
- Jó reggelt! - próbált vidám lenni. Röpke mosoly lett az arcán, de hamar el is szállt.
- Baj van? - ültem le mellé és letettem a poharat.
- Igen. - letörölt egy könnycseppet. - Hazudtam neked. - nézett rám először.
- Mi? - értetlenül néztem rá.
- Tegnap nem azért nem mentünk, mert új dalt írtunk együtt, hanem, mert én írtam egy dalt. - csúszott le egy könnycsepp amit hamar letöröltem.
- És miért sírsz? Ez nagyon jó! Örülök neki! - mondtam és átöleltem a bátyám. - És mi a címe? - engedtem el.
- Ébredés. (Awake) - szipogta. Még pár percig beszélgettünk aztán rájöttem, hogy péntek van és még menni kéne suliba, így felkaptam a táskám és elindultam.
Útközben szembe találom magam Ji Ho-val és egy öleléssel köszönt engem ami furcsa volt. Ilyet sohasem szokott csinálni.
- Hogy vagy? - fogta meg a vállam.
- Jól. Mi a baj? - néztem rá furcsán.
- Semmi. Miért kérdezed?
- Csak mert ilyet soha nem szoktál csinálni. - utaltam a kezére, ami a vállamon pihent és le is vettem róla.
- Jah... Tudod a tegnapi vacsora miatt, ami nagyon jó volt. Jó volt veled beszélgetni, nevetni látni. És azóta az érzéseim megváltozott irántad. Szeretnék többet, mint barátság. - elkezdtem nevetni szavai hallatán. - Ennyire vicces lennék?
KAMU SEDANG MEMBACA
Egy idol testvére vagyok! /BTS ff./
Fiksi PenggemarEgy koreai lány kint él Amerikában. 14 évesen költöztek ki, de nem tudja, hogy miért. (Csak annyit tud, hogy van egy testvére, akit még 6 éves korában elvittek, ezért csak homályos emlékei maradtak meg.) A szülei nem árulják el neki. Számára ez egy...