24

330 27 3
                                    

Hoofdstuk 24 (door x_michellex ):

"Douche jij eerst?"

"Jij mag ook wel eerst" Ezra haalde nonchalant zijn schouders op. Ook al hadden ze drie badkamers, tegelijk douchen kon je niet. Anders had de ene koud water en de andere warm. Niet echt iets waar je op zat te wachten.

"Ga jij maar eerst, ik ben beneden." Zonder op antwoord te wachten liep Milou naar beneden.

Na de zoen van gister waren ze in stilte naar huis gelopen. Milou wist niet zo goed wat ze er mee moest. Eerst had ze zich zorgen gemaakt over het feit dat Ezra was vreemdgegaan. Maar dat bleek niet zo te zijn. Hij en zijn ex hadden besloten uit elkaar te gaan. Net voordat hij naar Milou ging. Het was beter zo had hij Milou verteld. Eenmaal thuis ging Ezra maar snel wat kracht training doen, hij moest wel een beetje fit blijven. Milou besloot toen haar vader maar te helpen met het eten.

"Het is gewoon alsof ik haar gister nog voor het eerst in m'n armen had. De tijd gaat zo snel" hoorde ze haar vader in het Deens zuchten.

"Nee nog niet. Ik moet er niet aan denken dat er een andere man of jongen is waar ze zielsveel van zou houden" ging Viktor verder na een korte stilte.

"Zorg goed voor jezelf Magnus."

Milou wachtte even voordat ze de deurklink naar beneden duwde. Zo zou hij hopelijk niet te weten komend dat Milou hem stond af te luisteren.

Viktor keek op van zijn telefoon toen Milou de woonkamer instapte. "Waar is Ezra?"

"Douchen."

Viktor knikte en legde zijn telefoon aan de kant nadat hij een liedje had opgezet. Milou nam naast hem plaats. Voorzichtig legde hij zijn arm om Milou heen en trok haar zachtjes tegen zich aan. Op Milou haar gezicht ontstond een glimlach.

Ain't nobody hurt you like I hurt you
But ain't nobody love you like I do
Promise that I will not take it personal baby
If you're moving on with someone new

"Ik hou zoveel van je." Hij drukte een kus op Milou haar hoofd na een korte stilte die werd opgevuld door de muziek.

Ain't nobody hurt you like I hurt you
But ain't nobody need you like I do
I know that there's others that deserve you
But my darling I am still in love with you

"Ik ook van jou" antwoordde Milou en genoot even van dit momentje met haar vader. Ook al was ze vaak bot tegen hem. Ze hield wel van hem.

But I guess you look happier, you do
My friends told me one day I'll feel it too
I could try to smile to hide the truth
But I know I was happier with you

"Ik zou voor altijd van je moeder houden, begrijp je dat?"

"Ik wil het er niet nu over hebben. Dat doen we wel nadat ik bij Ezra ben geweest" zuchtte Milou.

Baby you look happier, you do
I knew one day you'd fall for someone new
But if he breaks your heart like lovers do
Just know that I'll be waiting here for you

"Beloof me dat je daar niks doet wat je niet wilt?"

"Ik weet niet waar je op doelt, maar ik beloof het."

"En app of bel me als er iets is."

"Doe ik, geen zorgen pap" gniffelde Milou. "Ik red mezelf wel, dat weet je toch?"

"Natuurlijk, je wordt zo snel groot."

Milou gniffelde "zo groot ben ik anders niet."

Viktor lachte "dat is waar."

"Ik ga douchen" deelde ze mee toen ze de trap hoorde kraken. "Volgens mij is Ezra klaar. Als hij beneden komt zitten, stel alsjeblieft geen rare vragen en alsjeblieft, praat niet over mij."

"Heb je iets te verbergen dan?"

"Nee, gewoon niet doen alsjeblieft."

Net op dat moment ging de deur open en stapte Ezra de woonkamer in.

"Ik beloof niks."

"Pap" waarschuwend keek Milou haar vader aan.

"Komt goed" gniffelde hij. "Ga nou maar douchen."

Milou glimlachte en liep langs Ezra naar boven.

Mist En Regen | Spin Off HuiswaartsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu