*Becca POV*
De bel gaat en ik ren zowat het lokaal uit waarna ik richting het pleintje spurt. Ik kijk even rond en zie dan ook Aiden langs een andere deur naar buiten komen lopen.
"Hii" glimlach ik als ik snel een zoen op zijn wang druk.
"Hey" klinkt hij nogal droog. "Dus het is toch nog altijd goed voor jou dat we morgen naar de bios gaan hè?" Wilt hij blijkbaar nog eens dubbelchecken of het wel doorgaat.
"Ja natuurlijk, maar remember wel dat ik eerst nog moet gaan nablijven hè" zucht ik eens.
"Oww.. ja, dan kom ik je wel gezelschap houden bij het nablijven, als je dat tenminste oké vindt?" Stelt hij voor.
"Klinkt gezellig.." glimlach ik. "Maar is er iets? Want je ziet er beste depri uit" merk ik op.
"Nee niets hoor" schudt hij zijn hoofd een keer.
"Heel zeker?" Kijk ik hem toch maar bedenkelijk aan.
"Nou.. Euhm, ja eigenlijk we-, nee laat maar vallen.." wilt hij eerst beginnen met vertellen waarop hij weer stopt.
"Kom op Aiden, je kan me alles vertellen hoor" probeer ik hel recht in de ogen te kijken als hij zijn blik afwent.
"Hoi tortelduifjes!" Komt Heather, die een bijpassende witte outfit met bloemen aanheeft, er dan vrolijk bijgesprongen.
"Hou er alsjeblieft over op, we gaan gewoon naar de film hoor" klinkt Aiden best geïrriteerd.
"Wow! Iemand is nog steeds chagrijnig.." rolt Caleb met zijn ogen als hij er ook bij komt staan.
"Hoezo 'nog steeds'?" Vraag ik als ik mijn wenkbrauwen frons.
"Deze ochtend was hij ook al niet echt te genieten" vertelt Caleb als Aiden eens zucht.
"Ik sta hier ook gewoon bij hoor als jullie het niet door zouden hebben?" Komt Aiden er dan tussen.
"Maar dus als jij en Becca toch gewoon naar de bios gaan.. Wat zou je er dan van vinden moest ik vragen of ik mee mag?" Vraagt Heather dan.
"Doe wat je niet laten kunt" is het enige wat Aiden nog zegt voor hij wegloopt.
"Heel goed gedaan hoor!" Zeg ik als ik haar even geërgerd aankijk.
"Zo bedoelde ik het toch niet.." zeurt Heather dan.
"Ik ga naar mijn les" zeg ik ook nog voor ook ik wegstap.
*Brandon POV*
"Daar is onze liefdeskoning!" Begint Jackson enthousiast te roepen als Aiden komt aanlopen.
"Begin jij ook al niet hè! Je vriendin heeft het me al duidelijk genoeg gemaakt.." rolt Aiden met zijn ogen.
"Jongens ik denk niet dat ik helemaal kan volgen hoor?" Breng ik onbegrijpelijk uit.
"Hij en Becca gaan op soort van een date" legt Cane uit.
"Het is geen date!" Brengt Aiden meteen verdedigend uit.
"Gast.. Serieus? Becca? Jij kan volgens mij toch wel veel beter krijgen hè?" Zeg ik vol ongeloof.
"Het klikt gewoon goed tussen mij en haar en ze is ook heel zorgzaam en lief en ze luistert alti-" probeert hij te vertellen als ik hem onderbreek.
"Wow! Kan iemand me even een kotszakje aangeven?" Lach ik hem zowat uit. "Ik vind het echt heel leuk voor je dat je Becca zo leuk vindt en zo, maar dat gaat echt niet hoor.." maak ik hem duidelijk.
"Hoezo gaat het niet? Jackson is toch ook samen met Heather?" Vraagt Aiden dan met gefronste wenkbrauwen.
"Ja, maar Heather valt nog goed mee.. Als jij samen gaat met Becca dan zakt onze populariteit zowat tot onder nul! Ze is gewoon echt niet cool en goed genoeg voor jou" leg ik hem uit.
"Maar ik vind haar echt leuk" lijkt hij net een kleuter die smeekt om een lolly.
"Luister man, je zult moeten kiezen: Becca of wij.."
**************************************************************************
HAAAAIII!!!BEN ECHT TROTS OP MEZELF DAT IK ZO VAAK UPDATE 🙊🙊
ARME AIDEN.. NU MOET HIJ NOG GAAN KIEZEN OOK!! 😟😟
VANDAAG WORDT DE LAATSTE DAG SCHOOL VOOR MIJ AANGEZIEN WE ZONDAG AVOND VERTREKKEN RICHTING BARCELONA 🎉🇪🇸
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS!!! ❤️❤️
LIEDJE BOVENAAN IS NOGAL TOEPASSELIJK ONLY LOVE CAN HURT LIKE THIS VAN PALOMA FAITH 🙌🏼🙌🏼
LOVE JULLIE 💋💋
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...