*Alex POV*
"Ik ga nog even wat te drinken halen.." zegt Brandon als hij richting de drankautomaat wenkt als we bijna aan Meneer Chris zijn lokaal komen. "Wil je ook wat?" Vraagt hij vervolgens.
"Nee dankje, ik ga al wel naar het lokaal, zie je daar" zeg ik nog voor ik weer verder ga waarna ik het lokaal al binnenloop.
Ik zet me achteraan in de klas neer, op mijn en Brandons' vaste plek als ook Nathan de klas komt binnenlopen.
"Hey Alex" glimlacht hij eens kort als hij zich naast me neerzet. "Hoe gaat het met je?" Vraagt hij voor de derde keer in twee dagen tijd.
"Ga je me nu gewoon bijna vertellen wat je hier eigenlijk doet?" Probeer ik stoer over te komen terwijl mijn hart eigenlijk nog nooit zo snel tekeer gegaan is.
"Ik kom hier toch gewoon net zoals jij naar school?" Kijkt hij me dan onschuldig aan als hij zijn wenkbrauwen fronst.
"Doe niet alsof je dom bent Nathan. Er zijn hier honderden universiteiten in de buurt en toevallig moet jij op dezelfde als ik komen studeren" zeg ik gewoonweg waar het op staat.
"Men vader heeft deze school uitgekozen.." zegt hij droog als hij zijn schouders eens opheft.
"Oh kom op Nathan.. Stop met je domme leugens!" Geraak ik nu echt mega geïrriteerd.
"Oké oké.. Ik zal eerlijk zijn, ik voel nog wel iets voor je" geeft hij best snel toe.
"Ja ja, je voelt nog iets in je boxer voor me zeker, net zoals toen" denk ik weer aan die hatelijke dag.
"Je dacht nu toch niet dat ik het bij die ene avond ging laten hè? Jij was echt de beste chick die ik ooit genomen heb.. Ik wil nog wel vaker je strakke-" wilt hij iets gaan zeggen dat ik eerlijk gezegd niet wil horen als hij onderbroken wordt.
"Hé gast dat is mijn plaats" staat Brandon daar dan plots langs de bank.
"Wow.. Doe maar rustig man, je mag meteen weer gaan zitten. We waren gewoon even aan het praten hoor" kijkt Nathan hem met een opgetrokken wenkbrauw aan als hij al gaat rechtstaan en vervolgens naar een bank wat meer vooraan in de klas toeloopt.
"Wat kwam hij zoeken?" Vraagt Brandon meteen als hij zich naast me neerzet en hij een flesje water bij zich houdt en er ééntje aan mij geeft.
"Ik hoefde niet echt iets om te drinken, remember?" Wenk ik dan naar het flesje dat hij zojuist voor mijn neus gezet heeft.
"Dat is voor de dorst die nog komen gaat.." heft hij zijn schouders eens om. "Maar probeer niet van onderwerp te veranderen, ik vroeg je iets" heeft mijn plannetje dus niet gewerkt.
"Ik vroeg hem waarom hij hier op school gekomen was en hij vertelde me dat hij me terug wilt" laat ik het stuk over hoe Nathan ons intiem momentje zag er expres af. "Maar waarom ben jij zo geïnteresseerd? Jaloers?" Grijns ik schuin.
"Misschien wel ja, maar ik wil je ook vooral beschermen voor dat soort jongens" legt hij uit.
"Sorry als ik je beledig, maar ben jij ook niet juist zo eenzelfde jongen?" Vraag ik voorzichtig als ik hem vragend aanstaar.
"Ja" klinkt hij best egocentrisch. "Daarom weet ik dus dat ik je goed moet beschermen, want ik weet hoe gevaarlijk en niet beschermend zulke soort jongens kunnen zijn" geeft hij dan blijkbaar over zichzelf toe dat hij gevaarlijk kan zijn.
"Misschien ben je wel gevaarlijk, maar gelukkig ben je wel beschermend" grinnik dan.
"Voor jou wel ja"..
**************************************************************************
WADDUP!! HALLO HEY HOI!!
EVEN EEN BRUGGETJE NAAR 2 TOPSONGS VAN BBRAVE OMDAT HUN AFSCHEIDSCONCERT DA BOMBBB WAS!! 😱😱WAT VINDEN JULLIE VAN NATHAN?? 😝😝
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS 😘😘
LIEDJE BOVENAAN IS WEER EENS VAN BBRAVE IK VERGEET JE 😭😍
WEES MAAR GERUST, IK VERGEET JULLIE NOOIT HOOR ❤️❤️
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...