*Heather POV*
Ik kom de douche uitgestapt en begin me wat af te drogen als ik plots wat geklop op de badkamerdeur hoor.
"Babe?" Hoor ik Jackson, die waarschijnlijk net terug is van het wandelen, langs de andere kant van de deur.
"Uhu?" Probeer ik zo ongeïnteresseerd mogelijk te klinken als ik mijn haar wat goed leg.
"Kan je even naar buiten komen?" Hoor ik hem stil mompelen.
"Wacht effe" zeg ik kort als ik dan maar snel een wit hemd en een licht blauwe jeans met gaten in aantrek.
Meteen als ik de deur openzwaai draait hij zijn hoofd richting mij waarop ik hem vragend aanstaar.
"Sorry.." kijkt hij me met een pruillipje aan. "Ik had me niet moeten bemoeien met jou en je broer en ik had je al zeker niet zo hard moeten pushen" gaat hij dan verder als ik hem wat raar aankijk.
"Hoor ik dat goed? Jij die je fouten toegeeft?" Kijk ik hem verbaasd en sarcastisch tegelijkertijd aan. "Wie heeft jou zo ver kunnen halen om je fouten in te laten zien?" Vraag ik dan als ik naar de keuken loop en een glas uit de kast neem.
"Brandon" vertelt hij waardoor ik hem met nog grotere, verbaasde ogen aanstaar.
"Wow! Wie had dat gedacht? Dat ik ooit nog 'dankje' zou moeten gaan zeggen tegen Brandon.." draai ik eens met mijn ogen. "Maar ik moet jou eigenlijk toch ook eens bedanken" geef ik dan toe waarop hij mij raar aankijkt.
"Hoezo?" Kijkt hij me wat wantrouwend aan als hij tegen het aanrecht aan gaat leunen als ik wat water inschenk.
"Door wat jij 'pushen' noemt" maak ik aanhalingsteken. "Heb ik men broer een bericht gestuurd op Facebook" vertel ik hem waarop hij me meteen verrast aanstaart. "En raad is?" Maak ik het dan wat spannend. "Hij komt vanavond ook naar het feestje, dus dan zien we elkaar daar" vertel ik hem terwijl ik de berichten laat zien op mijn GSM.
"Ik ben blij voor je, maar betekent dit dan ook dat ik vergeven ben?" Vraagt hij net als een klein kind.
"Euhm.. wat zou ik daar nu op kunnen zeggen?" Pest ik hem nog wat. "Ja, natuurlijk.. Hoe kan ik nu boos op jou blijven?" Ga ik voor hem staan als ik mijn handen in zijn nek leg en hij de zijne op mijn heupen waarop ik mijn lippen op die van hem druk...
*Alex POV*
Ik trek mijn leren, bruine rok, zwarte beha en leren jasje aan, waarop ik nog wat gouden kettingen en armbanden aantrek en als laatst een zwarte hoed aandoe.
Ik loop de badkamer weer uit als ik Brandon nog net zijn T-shirt zie aantrekken. Hij kijkt me eens kort aan waarop hij zijn ogen over mijn outfit laat glijden en vervolgens weer wegkijkt.
"Brandon, mag ik nu alsjeblieft niet uitleggen waarom ik het gedaan heb?" Vraag ik hem voor de zoveelste keer vandaag.
"Ik heb je al honderd keer gezegd, niet vandaag!" Wordt hij al meteen boos. "Echt waar meisje, je maakt me zó moe!" Zucht hij vermoeid als hij met zijn hand door zijn haar graait.
"Dan niet.." rol ik met mijn ogen.
"Inderdaad" zegt hij droog.
"Wat inderdaad?" Vraagt ik hem dan.
"Dat ik inderdaad niet naar jou ga luisteren in jou hoerenpakje" kijkt hij me uitdagend aan, waardoor hij me best wel kwetst ook al weet hij zelf ook wel dat ik dot gewoon aanheb voor het thema van het feestje.
"Goed voor jou.."
"Weet ik"..
**************************************************************************
HELLOOOO 🤗🤗EEN BEETJE LAAT VANDAAG MAAR HIER IS HET HOOFDSTUKJE DAN TOCH 😚😚
ALLES WEER GOED TUSSEN HEATHER EN JACKSON 😍😍
HOPELIJK KOMT HET OOK NOG GOED TUSSEN ALEX EN BRANDON 🙏🏼🙏🏼LIEDJE BOVENAAN IS DE GEWELDIGE NIEUWE SWISH SWISH VAN KATY PERRY EN QUEEN VAN DE RAP NICKI MINAJ 💙❤️
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS 💕💕
I ACTUALLY LIKE YOU PEOPLE 👅👅
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...