*Alex POV*
Ik kom alleen toe aan ons appartementje, aangezien Brandon een uur vroeger gedaan had en hij anders waarschijnlijk wel op me gewacht had. Ik zwaai de deur open als ik meteen wat kaarsen en theelichtjes op de tafel zie staan, aangezien de lichten niet aan zijn en de gordijnen gesloten.
"Oww.. Jij bent vroeg!" Komt Brandon dan met een handdoek om zijn middel uit de badkamer gelopen.
"Wat is dit?" Vraag ik verbaast als ik naar de tafel toe loop en daar een schotel met allerlei lekkers op opmerk, die toevallig nog gedecoreerd is in mijn lievelingskleur.
"Gewoon een kleine verrassing.." zegt hij droogjes als hij zijn handen op mijn schouders legt.
"Brandon die champagne is echt mega duur?" Voel ik me al mega schuldig dat hij zo veel geld aan me uitgeeft. "Ik weet dat je al maar net rond komt met je geld, dus dan hoef je echt nog niet eens dure cadeautjes voor me gaan kopen hoor" verzeker ik hem.
"Schatje wees gerust, ik kom ruim toe met men geld, anders had ik dit echt niet gedaan hoor" verzekerd hij mij dan op men beurt.
"Maar onthoud dat je echt geen cadeautjes hoeft te gaan kopen om me te laten zien dat je van mij houdt hè" vertel ik hem als ik ga zitten.
"Ik zal het onthouden, maar ik heb het nu toch gekocht dus geniet er dan nu maar van" zegt hij als hij aan de andere kant van de tafel gaat zitten. "Best wel raar dat je die cadeautjes niet zo meteen verwacht? Ik dacht net dat dat toch wel het belangrijkste was in een relatie.." vertelt hij me raar genoeg als hij de kurk van de fles poft.
"Hoezo dacht je dat?" Vraag ik dan maar.
"Al men vorige vriendinnetjes vonden het net altijd super leuk als ik cadeautjes voor hun had" vertelt hij me als hij twee glazen begint in te schenken.
"Wel ja, ik ben nou eenmaal speciaal hè" grinnik ik eens. "Bij mij is het al meer als voldoende als je me gewoon eens stevig knuffelt of het gewoonweg zegt dat je van me houdt" leg ik hem uit.
"Is genoteerd" lacht hij als hij me een glas aangeeft. "Op ons" heft hij zijn glas eens op als ik zijn voorbeeld dan maar volg...
*Nathan POV*
"Kut vuur!" Hoor ik Cane roepen vanuit de keuken als ik me van in men bed op men fifa spel probeer te concentreren. "Ik hoop dat je zin hebt in aangebrande soep, want iets anders ga ik vandaag echt niet meer maken.." roept hij ook nog als ik men spel op pauze zet en richting de keuken loop.
"Wow! Die geur gast.." zeg ik afkeurend als ik de keuken binnenkom en men neus optrek.
"Probeer jij dan eens wat te maken hè.." klinkt hij mega geïrriteerd.
"Ten eerste, ik ben echt een super goeie kok en ten tweede, je hoeft niet tegen mij uit te vliegen omdat jij niet kan koken" grinnik ik. "Scheelt er wat?" Vraag ik dan als ik opmerk dat hij stil voor zich uit blijft staren.
"Niets belangrijk.." probeert hij duidelijk mijn vraag te ontwijken.
"Kom op man, vertel maar gewoon" haal ik hem dan over.
"Wel Brandon en Alex zijn samen.." zucht hij diep.
"Is daar dan iets mis mee?" Vraag ik dan maar door.
"Oww.. Euhm.. Normaal mag ik dit aan niemand doorvertellen" begint hij.
"Je kan mij wel met een geheim vertrouwen, ik zwijg als een graf" beloof ik hem, aangezien ik gewoon wil weten wat er zo bijzonder aan hun relatie is.
"Brandon die heeft vorige week zijn vader vermoord.."..
**************************************************************************
OWW MY GOD!!!
NEE!!
HEEFT CANE DAT NU ZOJUIST ECHT GEZEGD?? 😱😱NU WEET NATHAN DIE CREEP ER OOK VAN AF!! 😳😵
WAT ZAL DIT VOOR GEVOLGEN HEBBEN?? 😧😧IK WEET DAT IK ZEI DAT IK EVEN NIET MEER GING UPDATEN MAAR IK KAN GEWOONWEG NIET STOPPEN MET SCHRIJVEN 😅😅
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS ❤️❤️
LIEDJE BOVENAAN IS BAD TOGETHER VAN DUA LIPA 🙏🏼🙏🏼
KUSJES 💋💋
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...