*Alex POV*
"Hij gaat sowieso geschorst worden!" Jammer ik tegen Jackson, nu wij twee hier aan de directeur zijn lokaal staan te wachten terwijl Brandon binnen zit.
Het zou nogal logisch zijn als Brandon geschorst zou worden, want hij heeft Nathan zo hard aangepakt dat ie helemaal knock out was en met de ziekenwagen naar het ziekenhuis moest gebracht worden.
"Kom op Alex, blijf er nog wat in geloven hè" probeert Jackson positief te blijven, ook al weet hij zelf ook wel dat dit er niet al te best uitziet. "Hij had echt niet zo moeten overdrijven.." draait hij een keer met zijn ogen als hij weer naast mij op een bankje komt zitten.
"Hij heeft toch niet ov-" wil ik tegen hem ingaan als de deur openzwaait en Brandon naar buiten gestrompeld komt.
"En wat hebben ze gezegd?" Vraagt Jackson meteen als we beiden recht springen.
"De leerlingenraad en de leerkrachten komen vanavond samen om te beslissen.." mompelt hij stil als hij verder loopt door de gang en Jackson en ik hem om de hielen volgen.
"En wat denk je zelf?" Vraagt Jackson dan opnieuw.
"Kunnen we er gewoon over ophouden en wachten tot vanavond? We moeten trouwens toch naar de les" lijkt hij best geïrriteerd als we de trappen aflopen. "Weten jullie eigenlijk nog iets over hoe het met Nathan gaat?" Lijkt hij dan plots ook nog bezorgd om hem.
"Hij ligt nu in het ziekenhuis, maar meer hebben ze ons ook niet verteld" vertelt Jackson hem als we richting het lokaal van Spaans lopen.
"Misschien kan jij daar dan straks eens langsgaan om te zien hoe het met hem gaat? Want ik denk niet dat ze mij zullen binnenlaten?" Sta ik helemaal versteld van wat hij nu weer voorstelt.
"Euhm.. Oké?" Breng ik wat twijfelachtig uit.
"Ik breng je meteen met men auto na school.." zegt hij dan nog voor we de klas binnenlopen.
Ik bedenk me dat ik hier normaal naast Heather zit en kijk eens snel rond of er niet nog een andere plaats vrij is. Ik zucht eens diep en draai met mijn ogen als ik merk dat de enige plaats vrij, die naast Heather is. Ik laat me naast haar neerzakken, waarna ik mijn spullen uit mijn zak haal en ik voel hoe ze elke beweging die ik maak volgt.
"Kan je alsjeblieft stoppen met zo op mijn vingers te zitten kijken?" Probeer ik nog wat beleefd over te komen.
"Als het je niet aanstaat ga dan ergens anders zitten!" Gaat ze meteen in de aanval.
"Heel graag, maar als je eens goed zou rondkijken zou je zelf ook wel zien dat er geen andere plaat vrij is!" Kaats ik dan ook terug.
"Stilte iedereen!" Komt meneer Duran binnenlopen als hij ook meteen met de les begint.
Ik voel wat tegen men kont tikken, waarop ik me omdraai en merk dat Brandon en Jackson achter ons zitten.
"Wisselen?" Fluistert hij als hij het ook nog eens met zijn handen uitbeeldt en hij blijkbaar met zijn voet tegen mijn kont zat aan te rammen.
"Ik red me wel.." antwoord ik als ik Jackson zie grijnzen en me weer naar voren draai.
"Kan je zwijgen! Sommige mensen proberen wel op te letten hè!" Zeurt Heather dan.
Dit wordt nog een lange les..
**************************************************************************
HEEEYY!!EEN IETS SAAIER HOOFDSTUK MAAR JAH.. 😁😁
ZAL BRANDON GESCHORST WORDEN?? 😞😞
EN HOE ZAL HET MET NATHAN GAAN?? 🤔🤔LIEDJE BOVENAAN IS DE GEWELDIGE, EINDELIJK NIEUWE SORRY NOT SORRY VAN DEMI LOVATO 💕🖕🏼
IK KIJK ECHT BTW ZO HARD UIT NAAR DE NIEUWE SONG VAN LOUIS TOMLINSON FT BEBE REXHA 😱😍
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS ❤️❤️
HOU SWS VAN JULLIE MAAR VERGEET ZEKER GEEN VRAGEN VOOR DE Q&A DOOR TE STUREN 💋💋
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...