*Alex POV*
"Dus jij kiest voor mij en ik voor jou?" Vraag ik nog eens voor de duidelijkheid.
"Ja en je hebt 1 minuut" staat Brandon de timer op zijn GSM al klaar te zetten. "Go!" Roept hij uit als ik op zijn kleerkast afren en hij op de mijne.
Brandon kwam met het idee om elkaars kleren voor de schooldag van vandaag te kiezen, waar hij al snel een spelletje van maakte.
"En.. stop!" Roept hij dan als ik nog snel een boxer bij de kleren die ik voor hem gekozen heb neerleg.
"Ik ga me omkleden in de badkamer" vertel ik hem als hij me een stapel kleren overhandigt. "Hiermee kan ik toch niet naar school?" Roep ik bedoeld op Brandon als ik mijn outfit aantrek en merk dat die nogal kort is.
"Je mag er best wel sexy uitzien hoor!" Hoor ik Brandon terugroepen als ik mijn haar nog wat kam en de badkamer vervolgens weer uitloop.
"Jij ziet er schattig uit" glimlach ik breed als ik hem daar in de door mij gekozen outfit zie staan.
"Ik doe niet aan schattig" probeert hij nog stoer over te komen als hij zijn boeken in zijn rugzak begint te steken.
"Maar nu even serieus, kunnen we zo echt wel naar school vertrekken? Ik lijk net een goedkope hoer naast jou als kleurboek" zeg ik waarop hij grinnikt als ik ook wat boeken in mijn zak begin te stoppen.
"Wees maar gerust schatje, je ziet er goed uit" stelt hij me gerust als hij me langs achteren vastneemt bij mijn heupen. "Zullen we gaan?" Stelt hij dan voor.
"Is goed" glimlach ik breed als hij zijn arm om mijn middel slaat en we zo naar buiten lopen.
Na een paar minuten stappen komen we aan op het schoolplein, waar Aiden, Becca en Heather al op een bankje in de hoek van het pleintje zitten.
"Goeie morgen!" Begroet ik hen vrolijk als Brandon nog steeds zijn hand op mijn heupen heeft liggen.
"Laat die goeie er maar af" zegt Aiden met een hese stem als hij zijn pet afdoet, die hij duidelijk aanhad om zijn helemaal roodgekleurde ogen te bedekken, die er waarschijnlijk zo uitzien door alle drank en drugs.
"Jij ziet er frisjes uit" kijkt Brandon hem schuin aan als ik nu ook zijn wat rare bij elkaar gemixte outfit opmerk.
(Biebs 😍)
"Je hebt ons gisteren weer eens goed laten schrikken d-" wilt Brandon wat tegen Aiden zeggen als Becca hem afkapt.
"Laat maar Brandon, ik heb het hem al duidelijk genoeg gemaakt" merk ik nu pas dat Becca en Aiden niet naast elkaar zitten, maar Heather tussen hun in zit en ze dus waarschijnlijk wat ruzie hebben.
"Ja inderdaad.." mompelt Aiden als hij met zijn ogen draait en de bel gelukkig genoeg weerklinkt.
"Saved by the bell" grinnikt Heather als ze rechtspringt. "Kom Alex, we hebben Mevrouw Allen, dus we kunnen het ons niet permitteren om te laat te komen" sleurt ze me zowat mee als ik nog snel een denkbeeldige zoen in Brandon zijn richting gooi.
"En hoe was het gisteren met je broer?" Vraag ik haar dan als we door de gangen lopen en ik merk dat Nathan in de omgekeerd richting komt lopen.
"Wel het viel al bij a-" begint ze te vertellen als Nathan voorbijloopt en ik me meer focus op wat hij fluistert.
"Hoe gaat het op de kamer met je moordenaartje?" Hoor ik Nathan fluisteren als men hart zowat meteen tien keer sneller begint te slaan en ik me naar hem omdraai en een duw geef.
"Wat zei je daar?" Vraag ik meteen, ook al weet ik goed genoeg wat hij juist zei.
"Ik weet jullie kleine geheimpje nu ook.." grijnst hij breed waarop Heather hem en mij raar aanstaart.
"Alex, waarover heeft hij het?" Vraagt Heather wat in shock.
"Niets belangrijk.." zegt Nathan in mijn plaats.
"Ik leg het je echt nog uit, maar ga nu al maar snel naar de les" probeer ik haar hier weg te krijgen, wat verrassend genoeg best goed lukt.
"What the fuck.." mompelt ze stil als ze ons helemaal verbaasd aanstaart maar dan toch wegloopt.
"Van wie weet je het?" Vraag ik droog als ik hem recht in de ogen aanstaar.
"Cane" begint hij nog breder te grijnzen.
"Dat rotkind.. Wat wil je van me?" Bedoel ik een gunst in ruil voor dat hij zwijgt.
"Jou" fluistert hij stil in mijn oor als ik voel dat hij een zuigzoen in mijn nek probeert te plaatsen en ik hem meteen van me af duw.
"Dat gaat dus nooit of never gebeuren" maak ik hem meteen duidelijk dat hij dat kan vergeten.
"Dan kan ik ook niet echt beloven dat ik lang zal zwijgen.."..
**************************************************************************
GAAT BRANDON ZIJN GEHEIM NU ECHT SERIEUS AAN HET LICHT KOMEN?!?! 😱😱
IK KAN DIT DENK IK NIET MEER HELEMAAL AAN 🤢🤢WAT ZAL ER NU GEBEUREN TUSSEN CANE EN ALEX, ALEX EN BRANDON, BECCA EN AIDEN EN HEATHER EN HAAR BROER?? 😳😳
THIS IS GETTING WAY 2 MUCH 😵😵LAAT ME WETEN HOE HARD JULLIE NATHAN VERAFSCHUWEN?? 😖😖
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS PLEASE ❤️❤️
LIEDJE BOVENAAN IS LLAMA IN MY LIVING ROOM VAN ARONCHUPA EN LITTLE SIS NORA OM TOCH NOG WAT BLIJHEID TE CREËREN 🎉🎉
ZO GEWELDIG VEEL LOVE VOOR JULLIE 😘😘
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...