"Doe je dit nu uit wraak?"

4.2K 165 27
                                    

*Alex POV*

De bel gaat eindelijk, wat dus betekent dat school uit is voor iedereen, buiten wij. Ik maak samen met Heather onze weg richting het nablijvers lokaal, waar Becca en Caleb ons blijkbaar al staan op te wachten.

"Klaar voor?" Vraagt Caleb best serieus.

"Hoezo?" Vraag ik dan meteen terug.

"Avery zit daar ook binnen.." legt Becca uit in zijn plaats.

"Nu voel ik me er al iets minder klaar voor, maar laten we het maar gewoon doen.." zucht ik, waarop ik naar binnen loop en Avery daar al meteen in een, wat mij betreft, best wel korte outfit aan een tafel zie zitten.

"Dit meen je niet

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Dit meen je niet.." mompelt ze binnensmonds als ze ons ziet komen binnenlopen.

We lopen zo ver mogelijk van haar weg naar de achterkant van de klas en zetten ons daar dan neer.

"Oké jongens en meisjes zet jullie allemaal neer!" Komt de vrouw van het secretariaat dan binnenwandelen. "Ik weet dat jullie hier geen zin in hebben en ik ook niet, dus als jullie het gewoon beloven rustig te houden, dan kan ik jullie hier alleen achterlaten en kan ik weer gaan verder werken op het secretariaat want er ligt nog genoeg papierwerk" zucht ze. "Is dat dan afgesproken?" Kijkt ze ons aan waarop we allemaal eens knikken. "Dan zie ik jullie straks wel terug.." is het laatste wat ze zegt voor ze het klaslokaal weer verlaat.

"Dus wat zullen w-" wilt Caleb beginnen spreken als hij al meteen verstoord wordt.

"Hii people!" Komt Aiden vrolijk binnenlopen.

"Oh jeej.." zucht Avery diep als ze haar oortjes maar insteekt.

"Aiden kunnen we alsjeblieft eve-" wilt Heather waarschijnlijk met hem spreken als hij naast haar staat.

"Ik kom hier echt niet voor jou oké?" Klinkt hij best bot als hij naar Becca toeloopt en naast haar gaat zitten.

"Wat doe je hier?" Vraagt Becca verrast.

"Ik kom je wat gezelschap houden, had toch niet echt iets anders te doen.." legt hij uit als hij zijn schouders eens opheft.

"Weet je al iets meer over Jackson?" Vraagt Caleb dan.

"Hij wordt niet geschorst, maar hij moet wel nog het hele jaar mee de eetzaal kuisen en elke woensdag nablijven, dus het is best raar dat hij hier nog niets is" vertelt hij.

"Jij bent toch ook niet boos op men broer of zo hè?" Vraag ik dan.

"Nee helemaal niet, ik weet dat hij niets gedaan heeft.. Jackson zal ook nog wel beseffen dat het allemaal de schuld is van die feeks daar" grijnst Aiden schuin als hij eens richting Heather knikt en Becca hem een waarschuwende blik toewendt.

"Kom op Aiden! Je weet goed genoeg dat ik hem niet echt wou kussen en dat dat helemaal niets betekende!" Roept Heather dan boos uit als ze rechtspringt.

"Waarom ben je dan zo dom om het toch te doen?" Staat Jackson daar dan plots vooraan in de klas.

"Het wordt hier echt wel gezelliger en gezelliger" grinnikt Avery stil als ze haar oortjes weer uittrekt.

"Babe alsjeblieft je moet me echt vergeven.. Cane was zo droevig en ik wou hem gewoon troosten, ook al was dat niet echt de goede manier of reden om hem te kussen.." smeekt Heather hem zowat.

"Ik denk er over na" is het enige wat hij zegt als hij naast Avery gaat zitten. "Oww ja.. Met Cane zit alles weer goed by the way.." richt Jackson zich dan even op mij waarop ik eens kort glimlach.

"Als hij jou vergeeft is dat het domste wat hij ooit gedaan heeft!" fluistert Aiden stil richting Heather.

"Aiden! Komaan man.. Ga nu niet zo dom zitten stoken oké?" Heeft Jackson het blijkbaar wel gehoord, waarop Aiden een keer met zijn ogen draait.

"Doe je dit nu uit wraak?" Komt Heather er dan plots weer tussen als ze zich op Jackson richt.

"Over wat heb je het?" Vraagt hij niet begrijpend.

"Naast haar gaan zitten.. Doe je dat expres? Je weet hoe hard ik haar haat en je weet hoe ze is" brengt Heather hopeloos uit.

"Euhm.. sorry hoor meisje, maar hoe ik het hier zie, ben ik deze keer niet degene die men vriendje belazerd!" Komt Avery tweemaal zo hard terug.

"Jij stom tering wijf!" Roept Heather woest als ze weer eens rechtspringt en op Avery afloopt.

Caleb springt op zijn beurt ook snel recht en kan Heather nog net tegen houden voor ze Avery zou aangevallen hebben.

"Wat is dit hier nu weer allemaal?!"..

**************************************************************************
ELO!!
HIER BEN IK ALWEER 😊😊

IK HAD GEBOEG INSPIRATIE DUS DACHT BIJ MEZELF "Waarom niet meteen weer een hoofdstukje schrijven??" 😋😋

WAT GEBEURT ER TOCH ALLEMAAL MET DIE VRIENDENGROEP?? 🙉🙉

ZAL HET NOG WEL ALLEMAAL OPGELOST GERAKEN?? 🙊🙊

VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS HEB IK NU WEL ECHT NODIG 🙏🏼🙏🏼 LAAT JE EENS VOLLEDIG GAAN 😅😅

LIEDJE BOVENAAN DIT HOOFDSTUK IS SPECIAAL VOOR MIJN HONDENFOTO'S PARTNER IN CRIME, LOVE & WAR VAN YADE LAUREN EN YELLOW CLAW ❤️🙌🏼

JULLIE HEBBEN NU AL EEN SPECIAAL PLEKJE IN MIJN HART 💝💝

I DIDN'T KNOWWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu