"Kalmeer je maar!"

3.5K 140 51
                                    

*Brandon POV*

Ik loop tussen twee lessen heen door de gangen als ik Nathan van aan de andere kant richting mij zie komen lopen. Als hij me ook opmerkt vormt er zich een lichte grijns rond zijn lippen waardoor ik al meteen geïrriteerd raak.

"Is je Alex niet bij je?" Hoor ik hem mompelen als hij voorbij loopt, waardoor ik me onmiddellijk weer omdraai.

Ik grijp hem vast bij zijn arm en duw hem in één enkele beweging tegen de kluisjes aan.

"Als het van mij afhing, waren we gisteren meteen naar het politiekantoor gereden en zat jij daar nu in de cel voor aanranding.. Je hebt alleen zó veel geluk gehad dat Alex zoiets nu eenmaal niet doet" maak ik hem meteen duidelijk als ik hem stevig vasthoudt bij zijn T-shirt.

"Brandon, je kan echt zeggen wat je wil hoor, mij maak je niet bang.." glimlacht hij breed waardoor ik alleen maar bozer wordt. "Als het moet sla ik je zo in elkaar" probeert hij mij dan op zijn beurt onder de indruk te laten zijn.

"Als je ook nog maar één vinger naar Alex durft uit te steken, sla ik jou in elkaar!" Kan ik me dan niet meer bedwingen als ik hem nog wat meer tegen de kluisjes aandruk.

"Ik kan niets beloven.." grijnst hij stil als ik helemaal wild wordt en hem wil slaan voor ik naar achter getrokken wordt.

"Brandon wat doe je nu?!" Zie ik Heather, die een groene rok en wit topje aanheeft, voor mij verschijnen als ik merk dat Jackson me vastheeft.

"Gaat het wel?" Draait ze zich dan bezorgd om naar Nathan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Gaat het wel?" Draait ze zich dan bezorgd om naar Nathan.

"Ja hoor dankje, ik ben niet echt zo snel onder de indruk" zie ik Nathan naar Heather glimlachen.

"Sorry voor hem, ga maar gewoon snel naar je klas" verontschuldigt Heather zich in mijn plaats als Nathan vervolgens ook weer wegloopt.

"Laat me nu maar los hoor!" Grom ik geïrriteerd als ik me loswring uit Jackson zijn greep.

"Waar was dat nu in hemelsnaam goed voor?" Focust Heather zich dan weer op mij als Jackson naast haar gaat staan.

"Ik zweer het je, die jongen is niet goed in zijn hoofd" kijken ze mij best raar aan.

"Wat weet jij daar nu van? Hij zit hier amper vier dagen op school en jij zoekt al ruzie met hem" draait ze met haar ogen. "Kan je nu niet gewoon voor één keer eens uit de problemen blijven?" Smeekt ze me zowat.

"Ga maar vragen aan Alex wat zij van die Nathan vindt, dan zal je al meteen anders over dit incidentje denken" verzeker ik haar.

"Dat is allemaal niet nodig als jij gewoon uit de problemen blijft.. En als je het dan niet doet voor ons, doe het dan voor Alex" probeert ze me daar dan mee te overtuigen.

"Waarom doe je nu meteen of ik weer de schuldige ben?! Je weet niet eens waarom we daar zo stonden?" Geraak ik opnieuw ook best geïrriteerd door haar houding tegenover mij.

"Omdat jij meestal ook wel de schuldige bent.." heft ze haar schouders eens op.

"Ga nu niet doen alsof je me kent hè! Want meisje, jij weet echt geen reet over mij of mijn leven!" Vlieg ik dan opnieuw tegen haar uit.

"Hé! Kalmeer je maar! Zo praat je niet tegen haar!" Komt Jackson dan voor haar gesprongen als hij me uitdagend aanstaart.

"Laat vallen Jackson, straks komen we nog te laat bij Spaans.." neemt Heather zijn hand dan vast als ze hem wat naar achter probeert te trekken.

"Je hebt gelijk, ik verspil hier liever geen energie aan.." heft hij zijn wenkbrauw nog eens naar me op als ze vervolgens hand in hand de gang verder in verdwijnen..

**************************************************************************
HELLO BEAUTIES!!! 💄💋

AI AI AI BRANDON!! DAT ZAL ALEX NIET GRAAG HOREN DENK IK 😏😏 OOKAL HAD HIJ WEL GELIJK MET DAT HELE NATHAN GEDOE 😒😒

JACKSON NAM HET METEEN OP VOOR HEATHER!! WAT EEN CUTIES 😍😍

DIT IS WAARSCHIJNLIJK WEL 1 VAN MIJN LAATSTE HOOFDSTUKJES WANT VRIJDAG BEGINNEN MEN EXAMENS VOOR DE KOMENDE TWEE WEKEN DAN 😭😭
MAAR DAARNA GA IK NATUURLIJK WEER FULL POWER DOOR 😘😘

VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS ❤️❤️

LIEDJE BOVENAAN IS WHEN A WOMAN VAN SHAKIRA 💃🏼💃🏼

LY 💕💕

I DIDN'T KNOWWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu