*Heather POV*
"Ik zie je straks wel weer" zegt Jackson me nog als hij me nog snel een kus geeft en dan richting de andere kant van het pleintje loopt.
"Dus tussen jullie zit alles weer goed?" Schrik ik dan op van Becca die plots achter me staat en trouwens een super leuke outfit aanheeft.
"Natuurlijk, we maken misschien wel vaak ruzie, maar alles komt altijd weer goed" glimlach ik breed als Alex en Brandon naar ons toe komen lopen.
"Tot vanavond.." grijnst Brandon dan als hij Alex kust en vervolgens ook naar Aiden en Jackson loopt.
"Wat the heck?!" Gillen Becca en ik tegelijkertijd uit.
"Brandon heeft het daarjuist aangevraagd.." legt Alex dan meteen droogjes uit als ze een kleine glimlach niet kan onderdrukken.
"Brandon die het aanvraagt? Wat is er met hem gebeurd?" Lacht Becca als ze met haar ogen draait.
"Het is toch normaal dat een jongen het aanvraagt?" Snapt Alex duidelijk niet wat er zo bijzonder aan is.
"Normaal vraagt Brandon het nooit zo snel aan" vertel ik haar kort.
"Het is al heel raar als hij het aanvraagt bij iemand, maar dat hij dat dan nog doet als hij je maar een week of zo kent.." gaat Becca dan verder. "Dan moet je wel heel bijzonder voor hem zijn" wiebelt ze een keer met haar wenkbrauwen richting Alex.
"Ik zou echt niet weten waarom ik zó mega belangrijk voor hem zou zijn?" Kijkt Alex ons beide met een opgetrokken wenkbrauw aan.
"Nou maakt niets uit, als jullie maar gewoon blij zijn samen" glimlach ik breed als er ook een glimlach op Alex haar gezicht tevoorschijn komt en de bel gaat.
*Alex POV*
Ik neem afscheid van de meiden en ga zo snel als ik kan richting het lokaal, waar ik samen met Cane les heb.
"Je ziet er leuk uit" geeft Cane me meteen een compliment, bedoeld op mijn outfit, als hij buiten aan het lokaal op me staat te wachten.
"Dankje" geef ik hem snel een zoen op zijn wang als ik maar niet kan stoppen met glimlachen.
"En je ziet er ook heel blij uit?" Kijkt hij me wat wantrouwend aan als we het lokaal inlopen en ergens achteraan in de klas naast elkaar plaatsnemen. "Misschien net iets te blij.." probeert hij me duidelijk aan het praten te krijgen.
"Stilte iedereen! Neem jullie boek op pagina 136.." begint mevrouw Rail dan met haar les.
"Dus zeg op, wat is er aan de hand?" Fluistert Cane misschien toch wel iets te luid.
"Cane! Wat is het antwoord?" Merkt mevrouw Rail het dan ook meteen op als ik eens grinnik.
"Euhm.. geen idee" klinkt hij best dom.
"Let dan maar goed op en zwijg!" Maakt ze hem duidelijk als ze verder gaat.
"Dus?" Fluistert hij me toch opnieuw toe.
"Brandon en ik zijn samen.." vertel ik hem dan maar.
"Wat?!" Kijkt hij me geschrokken aan. "Ben jij niet goed in je hoofd of zo? Hij is en blijft een moordenaar hè!" Is hij duidelijk niet zo blij voor me.
"Roep het anders voor de hele klas!" Kijk ik hem boos aan als ik hem probeer te laten zwijgen.
"Dan zou iedereen het tenminste eindelijk weten.. Maar nee, jij gaat lekker met hem samen gaan? Ben je nu echt dom?!" Kleurt hij echt rood van frustratie.
"Cane nu is het genoeg! Ga maar naar de studie!" Merkt de mevrouw hem opnieuw op.
"Graag zelfs.." mompelt hij als hij zijn boeken in zijn zak gooit, zijn jas van de stoel rukt en de klas uitloopt..
**************************************************************************
IN DIT BOEK KAN ECHT NOOIT ALLES PERFECT ZIJN.. 😞😞HOPELIJK KOMT HET WEER GOED TUSSEN HUN TWEE 🙌🏼🙌🏼 OOKAL MOET IK TOEGEVEN DAT CANE WEL GELIJK HEEFT HOOR ALEX 😕😕
HOE GEWELDIG WAS ARIANA GRANDE HAAR BENEFIETCONCERT?? 😱😱
IK HEB NOG NOOIT ZO LUID MEEGEZONGEN, GEDANST EN GEGILD TERWIJL IK ZAT TE HUILEN 😅😅DAAROM OOK DE GEWELDIGE VERSIE VAN DON'T DREAM IT'S OVER VAN MILEY CYRUS EN ARIANA GRANDE DIE ZE DAAR LIVE BRACHTEN 🙏🏼💕
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS ❤️❤️
OH JA.. VANDAAG STAAT DIT BOEK VOOR DE EERSTE KEER OP NR 1 IN TIENERFICTIE!! 😍😍 ALLEMAAL DOOR JULLIE GEWELDIGE LEZERS!! I LOVE YOU GUYS 😘😘
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...