*Alex POV*
"Ola chicas!" Wordt Heather plots onderbroken als er een jongen aan onze tafel komt staan.
"Ola guapo.." mompel ik stil als ik nu pas opmerk dat hij niet echt lelijk is.
"Hebben jullie mooie meiden morgenavond al iets te doen?" Vraagt hij dan.
"Euhm.. ne-" wilt Becca dan zeggen als ook zij op haar beurt wordt onderbroken.
"Lucas!" Komt Brandon dan enthousiast afgelopen.
"Wow Brandon!" Roept de jongen dan op zijn beurt als Brandon hem meteen een stevige bro hug geeft. "Hoe lang is dit geleden?" Brengt hij ongelovend uit.
"Ja echt mega lang!" Zijn ze beiden blijkbaar nog steeds in shock.
"Euhm.. kan je even uitleggen wat dit hier allemaal is?" Kom ik er dan tussen.
"Oww.. ja, dit is mijn neef Lucas" legt hij kort uit.
(Lucas)
"Oh dus deze meiden horen bij jou?" Begrijpt die Lucas er volgens mij dan ook niets meer van.
"Euhm.. ja, maar wat deed je hier eigenlijk bij hen?" Vraagt Brandon dan.
"Ik kwam hen eigenlijk uitnodigen voor een feestje morgen bij me thuis, maar nu nodig ik jullie dan ook maar meteen allemaal uit hè" richt hij zich dan ook wat op Cane en Jackson.
"Oh leuk gast, waar en om hoe laat?" Vraagt Brandon dan meteen.
"Om 21 uur en ik stuur je straks het adres nog wel door" vertelt Lucas. "Oh ja het thema is trouwens Jerks and Hoes, maar nu moet ik echt verdergaan.. Zie jullie morgen wel!" Zegt hij nog voor hij weer wegloopt.
"Dus iedereen ziet het toch zitten om mee te gaan hè?" Vraagt Brandon dan nog eens voor de zekerheid.
"Dat thema vind ik wat dom, maar ik ga wel mee ja.." antwoord Becca dan als de rest ook mee instemt. "Maar waar blijft Aiden?" Vraagt ze dan ook.
"Hij maakt eerst onze broodjes en komt dan mee eten" vertelt Jackson.
"Euhm.. maar wat gaan we aandoen voor dat feestje?" Focust Heather zich dan op Becca en mij.
"Ik doe waarschijnlijk een sport beha of zo aan met een jasje en een rok.." hef ik mijn schouders eens op.
"En ik heb een nieuw, zwart kleedje dat me wel bij het thema lijkt passen" vertelt Becca dan ook.
"Ik heb echt niets.." zucht Heather dan op haar beurt.
"Hoezo, jij hebt niets?!" Komt Jackson er dan plots tussen. "Je kast loopt bijna over van de kleedjes en rokjes!" Lacht Jackson die helemaal aan de overkant van de tafel zit ten opzichte van Heather.
"Je weet toch dat je nu net zegt dat ik veel te veel hoerige kleding heb hè" kijkt Heather hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Wat dus zowat betekent dat ik me volgens jou sletterig kleed.." heeft ze Jackson nu wel te pakken.
"Maar ik houd wel van men sletje" probeert Jackson zich er dan toch nog goed van af te maken op een, volgens mij, toch wel heel aparte manier.
"Wel jou 'sletje' gaat nu naar het toilet en verwacht tegen dat ze terug komt wel een beter excuus" maakt Heather dan ook meteen duidelijk als Cane en Brandon als gekken beginnen te joelen.
"Probeer je hier maar eens uit te kletsen hoor!" Plaagt Cane hem als hij Jackson zijn haar in de war brengt.
"Wat vind jij eigenlijk van mijn kledingstijl? Vind je me ook te bloot gekleed of zo?" Vraag ik dan aan Brandon die naast me is komen zitten als de andere over iets anders beginnen te kletsen.
"Euhm.. heb ik daar dan iets over te zeggen misschien?" Vraagt hij dan als hij me met een opgetrokken wenkbrauw aanstaart.
"Nou ja, je bent toch wel mijn vrie- kamergenoot" wil ik me bijna verspreken.
"En wat is dat dan zo een vriekamergenoot?" Krijgt hij een grijns rond zijn lippen waardoor hij van die mega schattige kuiltjes krijgt.
"Een kamergenoot die misschien wel kan vorderen tot een vriendje.."
**************************************************************************
HII GUYS!! 🤗🤗WAT ZEGT ALEX NU WEER 😱😍
BTW, I'M LOVING HEATHER'S REACTION 😅😋
LEKKER BITCHIE 👌🏼👌🏼EVEN EEN VRAAGJE.. WIE VAN JULLIE IS HIER AL EENS VERLIEFD GEWEEST OF IS NU NOG STEEDS VERLIEFD?? EN HOE VOELT DAT DAN?? 🤔🤔
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS 🙌🏼🙌🏼
LIEDJE BOVENAAN IS TG4M VAN OP ZARA LARSSONS NIEUWSTE ALBUM 'SO GOOD' 🙏🏼💙
LOVING ALL OF U ✌🏼✌🏼
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Teen FictionVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...