"Jij lijkt wel van de CSI of zo!"

3.2K 141 45
                                    

*Alex POV*

Brandon en ik lopen Becca achterna door de gangen tot we eindelijk bij Aiden en Caleb hun kamer toekomen.

"Hij reageert nog steeds niet!" Staat Jackson ons aan de deur op te wachten met een outfit aan, die hem verrassend genoeg best wel schattig staat, als we naar binnenlopen en Aiden daar net als een lijk in de zetel ligt.

"Blijf kalm

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Blijf kalm.." zegt Brandon droog als hij duidelijk plots over zijn dronken bui heen is.

"Wat is er eigenlijk gebeurt?" Vraag ik dan als Brandon bij Aiden neerhurkt.

"Wel hij viel gewoon om nadat hij iets gedronken had, maar ik denk dat hij met zijn hoof tegen de rand van de zetel  gevallen is.." vertelt ze duidelijk ongerust.

"Kom op Becca wees eerlijk, hij was weer eens aan het overdrijven met al dat drinken.. Niet moeilijk dat je dan knock out gaat" draait Jackson met zijn ogen als ik ook alle blikjes bier op de tafels opmerk.

"Zo veel was hij nu toch ook niet aan het drinken?" Probeert Becca, Aiden nog wat te verdedigen.

"Please Becca denk eens na, als ik er eentje op heb heeft hij er al meteen drie achterover geslagen.. Alsjeblieft meisje, wees nu gewoon eerlijk tegenover jezelf en geef toe dat hij een alcoholprobleem heeft.." zucht Jackson gefrustreerd als ik me er niet al te veel mee probeer te bemoeien.

"Maar hij met zijn hoofd op de rand van de zetel gevallen zeg je?" Vraag ik nog eens voor de duidelijkheid waarop ze snel knikt. "Je weet toch dat dat erg kan aflopen hè, zo een val.." denk ik misschien wel meteen weer eens aan het ergste wat er zou kunnen gebeuren.

"Je bedoelt toch niet dat?" Vraagt ze bang als ze al bijna begint te huilen.

"Geen zorgen, zijn hart klopt nog en hij ademt" stelt Brandon haar gerust als hij zijn hand weghaalt bij Aiden zijn nek, waar hij waarschijnlijk naar zijn hartslag aan het zoeken was.

"Weet je dat wel zeker?" Lijkt ze Brandon niet helemaal te vertrouwen.

"EHBO is men beste vak" maakt Brandon haar duidelijk.

"Maar wanneer wordt hij dan gewoon weer wakker?" Gaat ze nu waarschijnlijk blijven doorvragen.

"Hij kan elke seconde wakker worden, maar het kan ook zijn dat hij meteen doorslaapt tot morgenvroeg" vertelt Brandon haar. 

"Weet je dat allemaal wel zeker? Moeten we hem niet simpelweg naar het ziekenhuis brengen of zo?" Blijft ze blijkbaar ongerust.

"Normaal gezien zou ik dat inderdaad voor de zekerheid aanraden, maar ik zou niet willen dat ze in het ziekenhuis zien dat hij drugs genomen heeft, zij de school contacteren en hij dan geschorst wordt.." begrijp ik niet echt iets van wat hij allemaal aan het zeggen is.

"Hoezo weet jij plots van die drugs?" Geeft Becca dan blijkbaar toe dat Aiden drugs genomen heeft.

"Dacht je nu serieus dat ik die pillen niet op tafel had zien liggen?" Kijkt Brandon haar met een opgetrokken wenkbrauw aan.

"Wow! Shit gast.. Jij lijkt wel van de CSI of zo!" Is Jackson duidelijk onder de indruk van Brandon zijn 'speurwerk'.

"Hij had er echt maar 1 genomen, ik zweer het!" Gaat Becca opnieuw in verdediging.

"Zorg er gewoon voor dat hij er geen meer neemt! En doe ook iets aan dat drankprobleem, want dat gaat niet altijd goed blijven aflopen.." verzekert Brandon haar als hij me mee naar de deur trekt.

"Laat iets weten als hij weer wakker is! We zien jullie morgen!" Roep ik nog voor ik de deur achter me dichttrek..

**************************************************************************
HEY HOI!!

AIDEN HEEFT EEN DRANKPROBLEEM?! 😳😳
EN GEBRUIKT DRUGS?!?! 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️

IS BRANDON DE DOKTER NIET MEGA SCHATTIG?? 😂😋

HEB NIET ECHT VEEL TE ZEGGEN BUITEN DAT IK MOMENTEEL DOOD AAN HET GAAN BEN TIJDENS MIJN EXAMENS 💀💀

LIEDJE BOVENAAN IS DE GEWELDIGE SWITCH VAN IGGY AZALEA 🍑💪🏻

VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS ❤️

ZIE JULLIE HOPELIJK SNEL WEER 😘😘

I DIDN'T KNOWWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu