*Brandon POV*
Ik sta wat te roken in de achtertuin als ik toekijk hoe een paar andere jongens zich zowat lam drinken in een hoekje achteraan de haag. Sinds we hier op het feestje zijn, is Alex meteen weggelopen en heb ik haar ook niet meer teruggezien. Niet dat ik het erg vind om haar even niet te zien. Het doet eigenlijk net wel deugd, aangezien ik op dit moment nog steeds best boos op haar ben. Ik vraag me ook nog altijd af waarom ze het gedaan heeft, maar kan het zelf nog niet echt aan om een gesprek met haar te voeren, omdat ik van mezelf weet dat ik dan toch allerlei zaken ga zeggen waar ik achteraf spijt zal van hebben en die ik niet oprecht meen.
"Wat doe jij hier zo alleen?" Hoor ik plots vanachter me als ik me omdraai en Aiden daar in de deuropening zie staan.
"Even wat frisse lucht pakken" zeg ik droog als ik nog een slok neem van men biertje.
"Ik heb anders ook wel eens gerookt, maar ik kan nu niet meteen zeggen dat ik zo een sigaret fris vind" merkt hij sarcastisch op als hij naast me op het kleine trapje richting de tuin komt zitten. "Je weet toch wel van jezelf dat je enkel rookt als je nerveus of gestrest bent hè?" Kent hij me spijtig genoeg beter dan ik mezelf ken.
"Het is niets belangrijk" verzeker ik hem.
"Hier zitten jullie!" Komt Jackson er dan ook bij zitten.
"Jij ziet er ook niet echt blij uit.." grinnik ik als ik Jackson wat beter bekijk.
"Dat komt dan toch wel door jou domme vriendinnetje, maar vooral door men eigen vriendin" zucht hij geïrriteerd.
"Hoezo?" Kijk ik hem wat schuin aan als ook Aiden hem vragend aanstaart.
"Alex heeft me daarjuist bekogeld met haar drankje en Heather die is gewoon helemaal gek geworden en heeft me recht in men gezicht geslagen" vertelt Jackson kort zonder ook maar enkele details.
"Ik begrijp Heather wel met al dat gedoe met haar broer" haalt Aiden eens simpel zijn schouders op. "Maar hoezo heeft Alex haar drankje over je heen gegooid?" Vraagt hij dan vervolgens.
"Leg ik nog wel eens uit.." ontwijkt Jackson, Aiden zijn vraag als hij duidelijk doorheeft dat ik nog niets over dat filmpje aan Aiden verteld heb.
"Zullen we maar gewoon weer naar binnen gaan?" Stel ik dan voor, om te vermijden dat iemand zijn mond nog voorbij gaat praten.
"Is goed" stemmen ze beiden in waarna we naar binnen lopen..
*Alex POV*
Ik sta wat te dansen op de dansvloer in de living met Becca als ik plots iemand tegen me aan voel schuren. Ik draai me snel om en zie Nathan daar staan en krijg al meteen flashbacks naar de vorige keer toen dit op net deze zelfde manier begon.
"What the heck doe je?" Mompel ik stil aangezien Becca hier nog steeds recht voor me staat als ik hem van me af probeer te duwen, zonder ook maar enig resultaat.
"Vind je het erg om ons even alleen te laten?" Vraagt hij dan aan Becca als hij mij simpelweg negeert.
"Tuurlijk niet, veel plezier!" Grijnst ze breed als ze nog eens snel naar me knipoogt voor ze verdwijnt.
"Ik wil dit niet opnieuw!" Probeer ik hem duidelijk te maken als ik zijn handen die op mijn heupen liggen er probeer af te krijgen.
"Ik anders wel.." fluistert hij zwoel in mijn oor.
"Jij bent echt ziek in je hoofd Nathan" fluister ik terug als ik hem een rake stomp in zijn ribben geef met mijn elleboog.
"We gaan toch niet agressief worden hè schatje?" Neemt hij me nog steviger vast als hij een zoen in mijn nek plaatst waardoor ik over mijn hele lichaam rillingen krijg. "Die kamers boven die leegstaan waar ze het daarjuist over hadden.. Ik voel me wel geroepen om die eens met jou uit te proberen"..
**************************************************************************
HEY BABIES!!
ALWEER OPNIEUW EEN HOOFDSTUKJE!! 😋😋O. M. G.
WAT GAAT ER GEBEUREN TUSSEN NATHAN EN ALEX?? 😱OH JA WIL JULLIE AL EVEN ALLEMAAL HEEL VEEL SUCCES WENSEN MET JULLIE EXAMENS 🤗🤗
GELOOF IN JEZELF (EN GOED STUDEREN) EN DAN KOMT ALLES SOWIESO WEL WEER GOED 🙏🏼👅
DOOR DE PROEFWERKEN KAN HET NATUURLIJK OOK WEL DAT IK NIET VAAK ZAL UPDATEN ☹️☹️VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS 🔥🔥
LIEDJE BOVENAAN IS DE TOP SONG QUIT VAN ARIANA GRANDE EN CASHMERE CAT WAAR IK ECHT ELKE KEER MEE MOET HUILEN ALS IK HEM LUISTER 😭💕
THIS IS REAL LOVE U PEEPS 💋
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Roman pour AdolescentsVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...