*Alex POV*
De rest van de weg richting het feestje bleef het muisstil, waardoor het ook best awkward was.
"U heeft uw bestemming bereikt aan de linkerkant" weerklinkt de stem van Brandon zijn GPS.
"Dat was wel al duidelijk" grinnikt Cane, bedoelt op het huis waar je de dronken mensen al in de voortuin ziet liggen en de muziek hoort uitbonken.
We stappen allemaal uit als Jackson, Caleb, Becca, Aiden en Heather, die trouwens een mega bijpassend, zwart kleedje aanheeft voor het thema van het feest, ook komen aanlopen.
(Bedenk dit iets minder bloot 😳)
"Ga jij maar eerst hoor" zegt Heather dan tegen Brandon waarop hij dan ook richting de voordeur loopt en we hem met zijn allen op de hielen volgen.
"Het thema is duidelijk!" roept Becca boven de muziek uit in mijn oor als we binnenlopen en er al verschillende mensen wat overdreven staan te zoenen.
De geur van rook, parfum, zweet en alcohol dringt al meteen mijn neus binnen.
"Jullie zijn er!" Komt Brandon zijn neef Lucas dan op ons afgelopen.
"Tuurlijk man! Hoe konden we dit nou missen?" Klinkt Brandon enthousiast als hij Lucas een bro hug geeft.
"Wel in de keuken staan drankjes, als je wilt roken, liefst in de tuin en voor diegene die zich geroepen voelen, staan er boven wat bedden leeg" vertelt Lucas snel.
"Klinkt goed" glimlach ik dan eens naar hem.
"Wat? Die bedden?" Grijpt Brandon dan ook zijn kans om me weer eens uit te dagen.
"Nee, die drank.. Daardoor vergeet je je problemen weet je?" Kaats ik dan terug als ik richting de keuken loop en merk dat Heather, Jackson en Nathan me volgen.
"Scheelt er wat tussen jou en Brandon?" Vraagt Heather dan als we in de keuken staan.
"Oww.. dat? Niets belangrijk" stel ik haar gerust.
"Brengen jullie dit naar de andere?" Stelt Jackson voor als hij Nathan en Heather elk een plateau met drankjes aangeeft waarop ze de keuken al meteen weer uitlopen.
"Jij weet het al hè?" Gok ik als Jackson tegen het aanrecht aan gaat leunen.
"Inderdaad" zegt hij droog als hij me recht in mijn ogen blijft aanstaren.
"Ik wist dat hij er niet ging over zwijgen.." zucht ik als ik eens met mijn ogen rol.
"Waarom heb je dat filmpje naar Nathan gestuurd?" Vraagt hij dan als hij me raar aankijkt.
"Zijn dat jou zaken dan?" Vraag ik hem dan als ik een wenkbrauw optrek.
"Ik wil het gewoon weten. Net zoals iedereen als zij het ook te weten gaan komen.." heft hij zijn schouders eens droogjes op.
"Ga jij het de andere vertellen misschien?" Wordt ik al best wel bang.
"Weet ik nog niet" antwoord hij. "Weet Brandon al waarom je het gedaan hebt?" Vraagt hij dan verder.
"Die wilt toch niet eens luisteren.. Als ik het wil uitleggen, wordt hij meteen boos en begint hij te schreeuwen" vertel ik Jackson.
"Als je wilt kan ik wel met hem praten? Maar dan wil ik wel eerst weten waarom je dat filmpje naar Nathan gestuurd hebt.." is er natuurlijk weer een tegenprestatie.
"Ik kan het echt niet aan jou vertellen sorry, maar please Jackson ga gewoon met hem praten voor mij" smeek ik hem zowat.
"Komaan Alex dat kan je toch niet serieus van mij verwachten?" Grinnikt hij eens. "Als ik met hem ga praten wil ik er natuurlijk ook wel iets voor terug hè" is dat waarschijnlijk iets typisch voor de mensheid. "Je hebt je best wel als een hoer gedragen, weet je? Die sextape zomaar doorsturen.." voegt hij er nog aan toe als hij me met een gemene grijns blijft aanstaren.
"In dat geval.. Regel ik het zelf wel!" Is het laatste wat ik zeg als ik een drankje over hem heen gooi en de keuken uitloop..
**************************************************************************
HELLO SENORITA'S!! 💋💋MISSCHIEN IS DIT HOOFDSTUK NIET ZO GEWELDIG MAAR IK BEN MOMENTEEL OP WEEKEND IN ZEELAND DUS HAD NIET ECHT VEEL TIJD 👅👅
SPIJTIG GENOEG HEEFT ARIANA GRANDE HAAR EUROPESE TOURNEE GECANCELD MAAR NATUURLIJK SNAPPEN WE DIT 😔😔
VOTES, COMMENTS AND FOLLOWS ❤️❤️
LIEDJE BOVENAAN IS DE NIEUWSTE BAD LIAR VAN SELENA GOMEZ 💯💯
LOVE YOU GUYS 🙌🏼🙌🏼
JE LEEST
I DIDN'T KNOW
Roman pour AdolescentsVOLG DIT BOEK'S PLAYLIST OP SPOTIFY: 'I DIDN'T KNOW' VAN 'Brent De Boeck' Liefde kan soms wel eens een akelig monster zijn. Het dringt zomaar je huid binnen en voor je het weet neemt het je hele lichaam over. Vele zeggen dan: "Niets aan te doen!". M...