Gözlerimi kapıya dikmiş gelmelerini bekliyordum. Harry'i çıkartmalarının üzerinden 1 saat geçmişti ve hala gelmemişlerdi.
"Bayan Morgan, bir sorun mu var?"
Fizik öğretmeninin sesiyle kendime gelip ona döndüm. Bayan Montez gözlüklerinin üstünden bana delici bakışlar atıyordu. Gitmem lazım. Tanrım, benim acilen bu sınıftan çıkmam lazım.
"Şey Bayan Montez sanırım bacağımdaki yara kanıyor, revire gidebilir miyim?"
Yalandan yüzüme acı çeker bir ifade yerleştirip ona baktığımda ormanda olanları bildiği için başını sallayıp tekrar tahtaya döndü. Yaralarımı kullanmam doğru bir davranış değildi, ancak biraz daha öylece durursam kesinlikle meraktan ölecektim.
Ayağa kalkıp kapıya doğru gittiğimde Jenna ve Tyler bana endişeyle bakıyorlardı. Onlara göz kırptığımda dersten kaçmak için yaptığımı anladılar ve güldüler. Kapıyı açtım ve dışarıya çıktım. Sonunda kurtuldum! Peki nereden bulacağım onları? Eve gitmiş olamazlar eşyaları burada ve Harry'nin üstü kirli.
Bir saniye! Harry'nin üstü kirli!
"Soyunma odası."
Kendi kendime mırıldanıp gülümsedim. Hızlı adımlarla soyunma odasına doğru ilerlerken bir yandan da ne yapacağımı düşünüyordum. Sonuçta orası erkeklerin soyunma odasıydı ve ben kafama göre girmemeliyim. Herkes şuan derste olduğundan sadece onların olmasına dua ettim ve soyunma odalarının olduğu koridora girdim. Dudağımı dişledim ve erkeklerin soyunma odasına yaklaştım. Kapı açıktı ve içeriden sesler geliyordu. Kapının yanına sindim ve içeriye baktım.
Zayn ve Liam , Harry'i duvara yaslamışlardı ve yukarıdaki duş başlığından akan su yüzünden ıslanıyorlardı.
"Sana ne söylemiştim Harry! Kavga yok!"
Zayn sinirle Harry'e bakarken Harry gözlerini kapatmış ve başını yukarıya kaldırıp duvara yaslamıştı.
"Az kalsın kendini belli ediyordun Harry! Tanrım, seni görseler durumu nasıl kurtaracağımızı düşünüyorsun?!"
"Haklı olduğumu biliyorsun Liam."
Harry şeklini hiç bozmadan Liam'la konuştuğunda Liam ellerini Harry'nin üzerinden çekti ve saçlarına geçirdi.
"Haklı olup olmaman önemli değil, daha dikkatli olmalısın Harry. Buraya daha yeni taşındık şüpheleri üzerimize çekmemeliyiz. Düzenli bir hayat isteyen siz değil miydiniz?"
Harry sinirle gözlerini açtı ve Liam'a bakarak hırlayarak -gerçekten hırlayarak- konuştu.
"Ben düzenli değil normal bir hayat istiyorum! Bu kaçma olayından bıktım! Lanet olsun, ben normal olmak istiyorum Liam!"
"Ben istemiyorum mu sanıyorsun!"
Liam'da Harry'e bağırdığında Zayn derin bir nefes bıraktı ve onlara baktı.
"Hepimiz istiyoruz Harold."
Tanrım resmen gizlice onları dinliyorum! Yeni gelmiş gibi görünmek için kapıyı tıklattım. Hepsi bana döndüğünde içeriye girdim.
"Şey... Uzun süre gelmeyince sizi merak ettim. İyi misiniz?"
Sanki az önce seri katil gibi konuşan onlar değilmiş gibi gülümsediler ve Harry'i bıraktılar.
"Biz iyiyiz sadece... Harry duş alıyordu."
Liam'ın lafından sonra kıyafetleriyle duşun altında duran Harry'e bakıp gülüşümü saklamaya çalışarak sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In The Forest
WerewolfO ormana girmemin bir hata olduğunu biliyordum ama hayatımı tamamen değiştireceğini bilmiyordum. 09.03.2017