-22- Cadı

21 1 0
                                    

"Daha kaç kere söylemem gerekiyor? Ben iyiyim anne!"

"İyi falan değilsin ve kesinlikle tek olmamalısın."

"Tek başıma değilim Jess ve Tyler var."

"Seni orada tek başına bıraktığım için çok üzgünüm."

Bıkkınca nefesimi bıraktım ve yolu süzüp emin bir sesle konuştum.

"Yetkilileri duydun. Sadece göç eden yolunu şaşırmış bir kuş sürüsü kasabaya daldı o kadar. Ciddi bir şey değil."

Bu kesinlikle yolunu şaşırmış bir kuş sürüsü değildi ve ciddiydi.

"Çok fazla yaralı var mı?"

"Hayır sadece birkaç tane."

Tonlarca ölü vardı. 50'ye yakın yaralı.

"Tatlım bak eğer kendini kötü hissediyor-"

"Anne çeneni kapat ve Toby ile eğlen. Okula geldim kapatmalıyım."

"Akşam arayacağım. Seni seviyorum tatlım."

"Bende seni."

Telefonumu kapatıp cebime soktuğumda Nathan arabayı durdurdu ve geriye yaslandı.

"Hazır mısın?"

"Yapalım şu işi."

Arabadan hızlıca çıktım ve çantamı sabitleyip karşımdaki evi süzdüm. Neredeyse bahçedeki bütün bitkiler solmuştu ve evdeki kötü enerjiyi çok net hissedebiliyordum.

"Bunu hissediyor musun?"

Nathan, yüzünü buruşturup konuştuğunda başımı salladım ve mırıldandım.

"İçerde ne varsa, kötü bir şey. Hadi gidip bakalım."

"Zayn beni öldürecek."

"Zayn seni öldüremez, sen daha güçlüsün."

"Sen onu sinirliyken gördün mü?"

"Bunu kaldırabilirim sanırım."

Nathan gerginliğini belli edecek bir şekilde güldüğünde büyük kapıyı çaldım. Kuş olayının üzerinden 3 gün geçmişti. Dışarısı temizlenen kadar sokağa çıkma yasağı verilmiş, sonra bunun yolunu şaşan bir kuş sürüsü olduğu ve insanların içini rahat tutması gerektiğini söylemişlerdi. Jess ve Tyler la kaldığımız günün sabahı ormandaki eve gitmiştik ve kurt sürüsünü beklemiştik ancak evin yanından böcek bile geçmemişti. Bizde 2 gün boyunca uyku uyumadan bu karga olayını araştırmıştık ve sonunda ne olduğunu bulmuştuk. Ve olayın ucu Bilin bakalım kime dayanıyordu?

Zayn ve Harry ne kadar gelmek için yalvarsa da, gelecek kişinin aralarında en aklı başında olan geçici Alfa Nathan ve Amelia'yı tanıdığı için benim gelmem olduğuna karar vermiştik. Zayn bana çok kızgın olsa da böyle bir durumda olay yaratmamak için evde Harry ve Camila ile Alfalardan korunma yolu arıyordu.

4. kez kapıyı 3 kere çaldığımda açılmayınca Nathan elini kilide koydu ve kıvırıp parçaladı.

"Nathan!"

"Açılmıyordu."

"Yedek anahtarı bulabilirdik."

Kapıyı sonuna kadar ittirip bana yol verdiğinde dikkatlice içeriye girdim. Salona girmemle gözlerimin dehşetlen açılması bir olmuştu.

"Aman Tanrım."

Bej duvarlara anlamını bilmediğim tonlarca işaret kırmızı bir sıvıyla çizilmişti. Etrafta iğrenç bir koku ve kırık tonlarca eşya vardı. Duvara yaklaşıp elimi değdirdiğimde gelen pıhtılaşmış sıvıya baktım.

In The ForestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin