Ormana adım atmamızla onun koluna girince gülümsedi ve onların evin doğru ilerlerken etrafa bakınıp heyecanla nefesimi bıraktım."Çok heyecanlıyım Zayn!"
"Dürüst olmak gerekirse bende heyecanlıyım."
"Peki bu şey nasıl olacak? Yani sürüye girmem falan?"
"Uhm biraz canın acıyacak ama acını alacağım tamam mı? Bir şey hissetmeyeceksin."
"O zaman senin canın yanacak?"
"Önemli olan senin canının yanmaması Ufaklık."
Burnumu sıkıp bıraktığında kaşlarımı çattım ve burnumu ovuşturdum.
"Acıdı!"
Gülüp kolunu kolumdan çekip omzuma attığında kollarımı beline doladım. Zayn benim ilk sevgilim değildi ama ilk defa sevdiğimi ve sevildiğimi hissediyordum. Bu duygu şimdiye kadar başıma gelen en mükemmel şeydi.
Biz ağaç evin oraya gelince telefonum çalmaya başlamıştı. Onların evine giden kısa yola saptığımız sırada telefonumu cebimden çıkarttım ve Tyler yazısını görünce dudağımı dişledim. Şuan cidden kimseyle konuşmak istemiyordum ama telefonu açmazsam Tyler'ın kıyameti kopartacağını da biliyordum.
"Ver ben konuşayım."
"Seni seviyorum."
Telefonu ona verdiğimde açtı ve kulağına götürdü.
"..."
"Ben Zayn, Tyler."
"..."
"Beth şuan uyuyor."
"..."
"Hayır bir sorun yok sadece başı ağrıyordu bende ağrı kesici verdim uyudu o kadar."
"..."
"Gelmene gere yok ben yanındayım zaten."
"..."
Tyler uzun bir konuşma başlattığında yarın ne yapacağımı düşünüyordum. Bu gün sürüye girecektim, yarın Cuma günüydü Jenn ve Tyler'ı atlatırsam tüm hafta sonu rahat bir şekilde düşünebilirdim. Beynim cidden yanıyor.
"Tamam söylerim. Görüşürüz."
Telefonu kapatıp bana uzattığında cebime tıkıştırdım ve kaşlarımı kaldırdım.
"Ne diyor?"
"Sanırım Jenna onunla konuşmuş o da seninle konuşmak istedi bende uyuduğunu söyledim. Sabah onu ararmışsın."
Uzanıp yanağına sulu bir şekildeöptüğümde bana şefkatle gülümsedi.
"Oynaşacağınıza gelinde yardım edin aşk böcekleri!"
Harry'nin bağırışıyla kıkırdadım ve Zayn'in kolundan çıkıp zıplayarak yanına kadar geldim.
"Ne yapabilirim?"
"Şuradaki ışıkları getirir misin?"
Elindeki lambayı ipe bağlarken konuştuğunda masanın üzerindeki bir sürü lambadan 2 tanesini alıp yanına geldim. Lambayı takması bitince elimdekileri ona uzattım. Merdivenin üzerinden eğilip ışıkları elimden aldıktan sonra gidip yenilerini getirdim. O elindeki 2. lambayı takmaya çalışırken dudağımı dişledim.
"Harry?"
"Hmm?"
"Bana kızgın mısın?"
"Kızgın değilim. Sadece sanda zarar gelmesini istemiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In The Forest
WerewolfO ormana girmemin bir hata olduğunu biliyordum ama hayatımı tamamen değiştireceğini bilmiyordum. 09.03.2017