-14- Teklif

42 4 0
                                    

"Mark benimle neden konuşmak istiyor?"

"Diğerleri o gece olanları anlattı senin içinde olanları öğrenmek ve seni tanımak istiyor."

Başımı salladığım sırada evin kapısı açıldı ve tişörtsüz bir Harry gözüktü.

"Beth! Hoş geldin!"

Harry bana sarılınca aynı şekilde ona karşılık verdim. Ardından üçümüz birden salona geçtiğimizde koltukta oturan 30'larının sonundaki, yeşil gözlü, esmer ve gereğinden daha yakışıklı adama bakmaya başladık.

"Sen Beth olmalısın Zayn ve diğerleri hakkında çok şey anlattılar."

Eliyle karşısındaki koltuğu gösterdiğinde çekinerek oturdum. Benimle aynı anda Zayn de yanıma oturduğunda rahatladım. Onun yanımda olduğunu bilmek güvende hissettiriyordu.

"Sen güvenebileceğimiz biri misin Elizabeth?"

"Öyleyim."

Dik bir şekilde sesim titremeden onu cevapladığımda Zayn'e döndü.

"Ona neden güvenmeliyiz Zayn?"

"Çünkü sürümüz öldürülürken o bize yardım ediyordu ve onun sayesinde 5 kişi bizim sürümüzden olmak üzere toplam 10 kişi kurtuldu."

Mark başını salladı ve başka bir soru ortaya attı.

"Nathan nerede?"

"Geldim!"

Hızla kapıdan içeriye Nathan girdi ve Harry'nin yanındaki koltuğa oturdu. Mark boğazını temizledi ve gözlerini üzerimizde gezdirip konuştu.

"Olanları biliyorsunuz. Sürümüzün yarısından çoğunu kaybettik. Noah ve Liam da sürüden ayrıldı."

Liam da mı ayrıldı? Şaşkınlıktan dudaklarım aralanırken Mark bana baktı ve konuştu.

"Sürüden ayrılmak isteyen olursa onu zorla burada tutamam ama eğer ayrılırsanız temelli olarak çıkarsınız ve asla bu sürüye dahil olmazsınız. Bu yaşananlar... bunca yıldır başımıza gelen en korkunç şeylerdi. Çocuklar biliyorsunuz, bize yapılan bir yanlışı asla ama asla affetmem. Onlardan öyle bir intikam alacağız ki ölmek için bize yalvaracaklar."

Mark duygusuzca konuştuğunda bir şey diyemedim. Kurtların ölene kadar intikam peşinde koştuklarını biliyordum ve intikam almakta haklıydılar.

"Sizinle açık konuşacağım. Şuan sürümüz sadece ben, Zayn, Harry ve Nathan'dan oluşuyor. Bu sürüye yeni kişiler alıp güçleri paylaşmak yerine bu gücü üçünüzün paylaşmasını istiyorum. Sürüye yeni biri alınmayacak ve eğer biriniz bu sürüden çıkmak istiyorsa, tam şuanda çıkıp gitsin çünkü bu yaşadıklarımız, ileride yaşayacaklarımızın yanında hiçbir şey olacak."

Mark çocuklara baktı ve gülümsedi. Hiçbiri sürüden çıkmıyordu.

"Böyle bir zamanda gitmeyeceğimi biliyorsunuzdur umarım."

Harry sert bir sesle konuştuğunda Nathan da başını salladı. Zayn elimi tutup konuştuğunda bakışlarım anında ona döndü.

"Sürü olarak başladık, sürü olarak bitireceğiz."

Gülümseyerek Zayn'in elini sıktığımda Mark'ın gözleri önce Zayn'e sonra tutuşmuş ellerimize sonraysa bana kaydı.

"Bu konuyu hallettiğimize göre gelelim diğerine. Elizabeth Morgan. Bize o gün neler olduğunu en başından anlatır mısın?"

Başımı sallayıp en ufak bir detayı dahi atlamadan hepsini anlattığımda Mark düşünceli bir şekilde bana bakıyordu.

"Onlara neden yardım ettin?"

In The ForestHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin