"Beth!"
Tanıdık sesle gözümden yaşlar boşalmaya başladığında tüm gücümle bağırdım.
"Tyler!"
Tyler bana doğru tüm gücüyle koşmaya başladığında birkaç adım ilerlemeye çalıştım.
"Z-zayn. Yardım et."
Tyler kolumun altından Zayn'i aldı ve hızlıca beni süzdü.
"Sen iyi misin?"
Başımı salladığımda etrafı süzdü ve mırıldandı.
"Gitmemiz gerekiyor."
O Zayn'i sürükleyerek götürmeye çalışırken Camila'yı kucağıma aldım ve korkudan titrediğini fark edince yüzünü omzuma bastırıp, elimi beline koyup yerdeki cesetlere basmamaya çalışarak hızlı adımlarla Tyler'ın evine ilerlemeye başladım.
"Bir şey yok bebeğim. Sen sadece gözlerini kapalı tut, ben yanındayım."
Tyler'ın kanlı göçüklerle dolu, camları kırılmış evine geldiğimizde Tyler açık olan kapıdan içeriye girdi.
"Jess!"
Bodrumun kapısı açılıp Jess panikle dışarıya çıktığında gözleri büyüdü.
"Aman Tanrım! Beth siz iyi misiniz?!"
Başımı sallamakla yetindiğimde hızlı adımlarla bodrumun kapısını açtı.
"Aşağı daha güvenli. Acele edin."
Tyler, Zayn'i bodrumun merdivenlerinden indirmeye başladığında Jess kapıyı kapattı ve bana sarıldı.
"Yaralandın mı?"
"Hayır. Biz iyiyiz ama Zayn.."
Islak suratımı sildi ve beni bodruma ittirdi. Camila yı daha sıkı tutup bodrumun merdivenlerinden hızlıca indim. Jess de arkamdan gelip kapıyı kilitlediğinde Camila'yı yere indirdim.
"Hey, sorun yok Camila gözlerini açabilirsin."
Sıkıca yumduğu gözlerini yavaşça açtığında etrafı hafifçe süzdükten sonra sıkıca bana sarıldı. Aynı şekilde ona sarıldım ve mırıldandım.
"Geçti. Ben yanındayım."
Zayn'den bir inleme sesi gelince Camila'yı köşedeki ufak minderin üzerine bıraktım.
"Gidip Zayn'le ilgilenmem gerekiyor. Burada kımıldamadan beni bekle tamam mı?"
Başını salladığında Zayn'i yüz üstü koltuğa bırakan Tyler'ın yanına gittim ve Zayn'in parçalanmış tişörtünü çıkardım. Tanrım, sırtı berbat haldeydi. Yüzümü acıyla buruşturdum ve derin bir nefes aldım.
Zayn'i bundan daha kötü durumlarda da görmüştüm. O bir kurttu ve iyileşecekti.
"Beth?"
Sessizce mırıldandığında elini sıkıca tuttum.
"Buradayım Zayn.
"Sen iyi misin?"
"İyiyim."
"Camila?"
"O da iyi. Bizi kurtardın Zayn."
Yorgunca gülümsediğinde Jess elinde ilk yardım çantasıyla geldi.
"Onu kaldırın yarasına bakalım."
Tyler, Zayn'i kaldırdığında Zayn dişlerini sıkıp konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In The Forest
WerewolfO ormana girmemin bir hata olduğunu biliyordum ama hayatımı tamamen değiştireceğini bilmiyordum. 09.03.2017