17. BÖLÜM

3.7K 217 3
                                    

Luhan bileğindeki her saniyede daha da artan acıdan kurtulmak için çırpındı.Babası onun ağlamasından zevk alıyordu sanki.Luhan,o an bir şey fark etti.Bu ağladığı diğer zamanlardan farklıydı.Şimdi yanında Kai vardı.

"Sarı kafa,buraya gel."Luhan kalın sesle gözlerini açtı.Daha uyumaya başlayalı dakikalar olmuştu.Yataktan kalkarken tüm kemikleri kırılmış gibi her yeri acıyordu.

Bir adım ve bir adım daha.Babasının önünde durduğunda yutkundu.O yarı çıplaktı.

"Dizlerinin üstüne çok."

"B-Ben ne?"

Babası onu tutup çektiğinde Luhan dizlerinin üzerine düşmüştü.Yara dolu elleriyle yerden destek alarak doğruldu.

Ama hep o şekilde kalmayı istemişti,hiç doğrulmamayı ve babasına bakmamayı.

"Yala onu."

Babası eliyle iç çamaşırını gösterince Luhan geriledi.Bacakları sürtünmenin etkisiyle yansa bile kaçmaya devam etti.Odasına girip kapıyı kapatmaya çalışsa bile zayıflamış bedeninde o gücü bulamadı.Babası aralıklı kapıyı iterek açtığında Luhan yere düştü.Babası kudurmuş bir hayvan gibi onun üzerine saldırdığında yapacak hiçbir şeyi kalmamıştı.O gün her şeyin başlangıcı olmuştu.Babası ona sahip olmuştu.

Luhan bileğindeki acının yok olduğunu fark edince gözlerini açtı.Kai tam önünde durmuş babasını yakalarından kavramıştı.

"Ona ne yaptın?"

Babası sadece güldü.

"ONE NE YAPTIN DEDİM.NEDEN BU DURUMDA?.HEPSİNİN SUÇLUSU SENSİN DEĞİL Mİ?"

Kyungsoo araya girmek için hamle yaptığında Kai elleri arasındaki adamı sarsmaya başlamıştı.

"Kai dur."

Sehun onu çekip adamdan ayırdığında Kai arkasında yavru bir köpek gibi saklanan Luhan'ı tuttu ve odasına doğru sürükledi.

Luhan hala ağlamaya devam ediyordu.Kai onu çekip kucağına aldı ve yüzünü onun saçlarına gömdü.Luhan eliyle ağzını kapatıp hıçkırıkların dışarı çıkmasın engellese bile başaramamıştı.

"Bilmiyordum Luhan,bu kadar acı çektiğini bilmiyordum."

Luhan elinde tuttuğu fotoğrafı yere bıraktı ve iki eliyle Kai'ye sarıldı.

"Neden onu öldürmeye çalıştın Luhan?.Neden ondan bu kadar çok nefret ediyorsun?".

Luhan birkaç saniye boyunca sessiz kaldı.Daha sonra yavaşça geri çekildi.Yerdeki fotoğrafı alıp Kai'ye uzattı.Başını Kai'nin göğsüne koyup kalbinin sesini dinledi. Onu rahatlatan tek şey buydu.

Kai yarısı yırtılmış fotoğrafı eline aldığında Luhan yanağını onun göğsüne sürttü.

"Anne ve Luhan."

Kai fotoğraftaki kadından çok kadının yanındaki açık kahverengi saçları olan çocuğa baktı.Hafifçe gülümserken sol eliyle Luhan'ın saçlarını okşadı.

"Kıza benziyorsun Luhan.Acaba sana peruk mu alsam?"

Luhan kaşlarını kaldırıp ona baktığında Kai kahkaha attı.

"O zaman gerçekten güzel olursun.Tüm erkekler seninle çıkmak ister."

Tüm erkekler?.Peki ya Kai?.Eğer Luhan kız olsaydı onunla çıkmak ister miydi?.

Luhan hafifçe doğrulup Kai'nin dudaklarına ulaştı.Sıcak nefes yüzüne çarparken işaret parmağını Kai'nin göğsüne bastırdı.

"Luhan..kız olsaydı...onu..ıhhmm..sever miydin?"

Believe MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin