Gözlerimi kapattığımda düşündüğüm tek sensin.
Şu an kollarının arasındasın,ılık nefesin boynuma çarpıyor.
Saçların yanağımı gıdıklıyor ama ben seni kollarımın arasında tutmaya devam ediyorum.
Seni seviyorum Luhan.Seni seviyorum.
Sabahın ilk ışıklarında Kai gözlerini açtı.Luhan tüm örtüyü kendi üzerinde toplamış bir şekilde yatağın diğer tarafında yatıyordu.Kai ona doğru kaydı ve sağ elini ince bele doladı.Ensesine minik bir öpücük kondurduğunda Luhan kıpırdandı.Kollarını ve bacaklarını kedilerin yaptığı gibi gerip esnedi.Karışmış saçlarını eliyle itip arkasına,Kai'ye döndü.
"Günaydın bambi."
Luhan gözünü ovuştururken tatlı bir homurtu çıkardı.Kurumuş ağzını şaplattı ve gülümsedi.
"G-Günaydın Jonginn~"
Elini uzatıp Kai'nin yanağına dokunduğunda uzun olan gözlerini kapattı.Parmak uçları teninde gezinirken Luhan aniden onun yanağını sıkmaya başladı.Kai gözlerini açtığında Luhan onun yanaklarını çekiştirmeye başlamıştı.
"Yu-yumuşakkk~"
"Luhan..acıyor.."
Luhan aniden durdu.'Acıyor' kelimesi onun için bir şeyleri çağrıştırıyordu.
Kai ne olduğunu anlamadan Luhan yorganın altına girip onun bacak arasına geçti.Luhan pijama altını çekiştirirken Kai onu yukarı çekmeye çalışıyordu.
"Yanlış anladın Luhan.O acımıyor,yanağım acıyor." Soğuk eli hissettiğinde nefesini tuttu.Daha fazla konuşamamıştı.Luhan buna engel olmuştu.Luhan ne yapacağını bilmeden elindeki üyeyi tutuyordu.Başını yorganın altından çıkardığında kaşlarını kaldırdı.
"Hala..acıyor mu?"
Kai yutkundu.Konuşmak için ağzını açmıştı ki Luhan avucunun içindeki üyeyi sıktı.
"Jongin...acıyor mu?"Kai acıyla gözlerini kapatıp dişlerini sıktı.
"Luhan,lütfen onu bırak."
Luhan'ın parmakları gevşetip üyeyi bıraktığında Kai derin bir nefes aldı.Luhan onun yanına yattığında Kai pijamasını çekti ve ona döndü.
"Acı-LUHAN DUR!"
Kai yine o kelimeyi söyleyecek gibi olduğunda Luhan tekrar atağa geçmişti ama Kai bu kez erken kurtulmuştu.
Luhan yastığı yüzüne bastırıp tiz çığlığının sesini azaltmıştı.Kai yastığı çekip yatağın ucuna fırlattı.
"Gerçekten,benimle olmak istiyor musun?." Eğilip pembe dudaklara tatlı bir öpücük bıraktı. "Bu anlamda.Eğer istiyorsan..."
Luhan gözlerini kırpıştırıp ona bakmaya devam etti."...bunu yapabiliriz.Şimdi."
Luhan onu tekrar edip dolgun dudakları öptü.Kai yavaşça onun üzerindeki yerini aldığında Luhan'ın bacaklarını iki yana ayırıp arasına geçti.Hiçbir şekilde ona dokunmuyordu.Kendisini ona sürtmüyor ya da ellerini kullanmıyordu.Çünkü ilk dokunanın Luhan olmasını istiyordu.
Ve beklediği şey kısa sürede gerçekleşmişti.Luhan ellerini onun boynunda ve sırtında gezdirdi.Kai kendini biraz aşağıya bastırdığında Luhan onun ağzına inlemişti.Beceriksiz elleri Kai'nin kalçalarını buldu ve bir daha kendisine bastırdı.Kai doğruldu ve onun kazağını çıkardı.Aynısını kendisi içinde yapıp dudaklarını Luhan'ın kar tanesi kadar beyaz tenine gömdü.Luhan'ın minik elleri şimdi vücudunun her yerindeydi.Bu kez isteğine ulaşmalıydı.