Profesyonel olmak

19.6K 945 19
                                    

 multimedya da Deniz de var :)

--------

Dik duracaktım. Tabi önce yanaklarımdaki kızarıklığın geçmesi gerekiyordu. Bu sefer başım dik bir şekilde masaya doğru ilerledim. Onlara doğru bakıp beni görmelerini sağladım. Görünce de selam verdim. O küçük patron bozuntusu da bana selam vermeyi tercih etti. Ukala!

Masaya oturduğumda Deniz sıkıntımı anlayıp anlatmamı istedi. Ama bir şey olmadığını söyleyip geçiştirdim. İnanmadı tabi ki ama ısrar da etmedi. Hesabı o ödedi. Yeni iş tebriği gibi bir şeymiş.Tahmin etmiştim.

Şirkete gittiğimde kızıl sekreterim, ki artık adını da söylemeliyim sanırım,Ege. Evet yanlış değil. Ben de ilk duyunca şaşırdım ama Ege işte.Ege diye kadın ismi de oluyormuş. Öğlen üç’te bir toplantı daha olacağını söyledi.Toplantı da Hakan Bey,kardeşler,ben ve sekreterim olacaktık. Mert denilen patron bozuntusuna bana söylediği laflarını aştığımı göstermem için güzel bir fırsattı. İnternetten odam için mobilya ve aksesuarlara bakarken saatin 14.45 olduğunu gördüm ve geç kalmak istemediğimden toplantı odasına gittim. İçeri girdiğimde Eren Bey ve sekreteri konuşuyorlardı. 

Eren Bey --bence samimiyete gerek yok Bey ile devam etmek daha makul-- beni görünce başıyla selam verdi.Dosyalarımla birlikte karşısına geçtim. Sekreteri odadan çıkınca nefes alıp  konuştu.

“Bugün için özür dilerim.Yani... Burcu bugün biraz gergin olduğu için size öyle davrandı.Onun yerine ben özür dilerim”  

“Anlıyorum, ama önemli değil,böyle şeylere takılmam.” 

Gülerek başını salladı haffiçe. Alıcı gözüyle,evet alıcı gözüyle Eren Bey'e baktım. Esmer teni koyu saçları ve sert yüz hatlarıyla oldukça hoş duruyordu. Ve o gözler.. Yeşil gözleri çok farklıydı. Farklı ve güzel.Vücuduna bakarsanız sporcu olduğunu anlamanız zor olmazdı. Bir an Burcu’nun ne kadar şanslı olduğunu düşündüm.Sonra düşüncelerim kapının açılmasıyla bölündü. İçeri Hakan Bey ve Mert beyimiz girdiğinde anlamsız bir gerginliğe kapıldım. 

Hakan Bey bana dönüp “Erken gelmişsiniz Nil hanım.Toplantı üç’teydi” dedi. 

“Biliyorum ama erken gelmek istedim. şirketi henüz iyi bilmiyorum ve Ege’nin işi çıktı, odaları karıştırıp geç kalmak istemedim “ 

 

“Ne kadar profesyonelce ” Ah,Mert bozuntusu... Sevimli gözükerek gülmeye çalıştım.Ne kadar başardım bilmiyorum tabi. 

--------

“Çizimler size ne zaman geldi?”dedim Hakan Beye dönüp.

“3 hafta önce. Fakat başlamadık incelemeye aldık.Diğer mimarlardan da çizim geliyordu çünkü.”

Kalın bir erkek sesi aramıza girdi. Sahibi Erendi. “Sizin çiziminizi de oldukça beğendik.Fakat burada ki çizimle sizin çiziminiz birleşirse daha güzel bir çalışma ortaya çıkar diye düşündük” 

“Güzel fikir,  fakat gösterdiğiniz çizimde birkaç sorun var.”

 

Renkli RüyalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin