MERT;
Abimin gelmesi hiç iyi olmamıştı. Yaptığı imalar,Nil’e olan bakışları. Düşündüklerimde kesinlikle haklıydım. Adam nişanlı ama başkasından hoşlanıyor. Burcu öğrense onu mahvederdi herhalde.Burcu’dan önce ben vardım ama. Arabasının kapısını açınca yanına gidip sertçe kapattım.
“Merak ediyorum bu yaptıklarını Burcu öğrense ne olur?”
“Beni tehdit mi ediyorsun, neyle ?”
“Nil’in evine gelmekle. Ki bunu 2.kez yapışın. Üstelik ilkinde gece gelmişsin. “ diye cevapladım onuı sinirim kat be kat arttığı sırada.
“Geçen gece evine dosya götürmeye gittim. Burcu’nun Nil’den hoşlanmadığını ben de biliyorum. Ama o hoşlanmıyor diye de çalışmama devam etmeyecek değilim.”
“Çalışmanı sabahları kahve getirerek yapıyorsun sanırım” diye bastırdım. Bana atıp tutuyordu ama Burcu’ya bunları demesi imkansızdı.
“Evet. Yarın sabahta gelmeyi düşünüyordum hatta.” diyerek cevap vermemi beklemeden arabaya binip gitti.
Bana eskiye dönme diyor ama kendisinin yaptığı neydi acaba ? Benim eski halime o döndü ben değil. Arabama bindiğimde telefonum titreyince gelen mesaja baktım.
NİL;
“Neden bana söylemedin dedim Nil?” dediğinde yine cevap veremedim. Ne diyecektim ki.“Cevap versene”
“Ne bağırıyorsun ?” diye bu sefer ben bağırdım.
“Ben özür dilerim.Ama cevap vermedin.Söyle niye bana söylemedin ve bu mesaj kimden geldi?”
“Niye sana söyleyecek mişim ki bana geldi o mesajlar. Ayrıca nereden bilebilirim gönderen kısmın da bilinmeyen numara yazıyor.” Dediğimde kaşlarını havaya kaldırdı.Ona diklenmemi beklememişti sanırım.
“Başka mesajlarda mı var ?” diyerek elimdeki telefonu aldı. Elinden almaya çalışsam da çok güçlü olduğundan başaramadım.
“İlk mesaj İzmir den dönüşte gelmiş. ikincisi dün ve bugün üçüncüsü. Bu mesajlarda benim de adım geçiyor son mesaj da abiminki de üstelik.Bunu bana da söylemen gerekirdi. “ dedi gergince.
“Söylemedim işte ben kendim halledebilirim tamam mı ?” diye bağırdım. Bana neden hesap soruyorsa deli midir nedir.!
“Merak ettim mesajı atanı bulabildin mi ? Dur cevaplayım bulamamışsın ki hala mesaj atmaya devam ediyor”
“Denize söyledim o da bir arkadaşından yardım isteyecekti.” Dediğimde alayla güldü.
“Daha isteyecek.Nil sen farkında değilsin galiba ama adam seni takip etmiş evine kadar gelmiş. Bu tehlikeli bir durum ama sen gayet rahat davranıyorsun.” Ne rahatı be !
“Ben mi rahat davranıyormuşum. Asıl sen farkında değilsin bu duruma ne kadar canımın sıkıldığını. Manyağın birinden sürtük damgası yiyorum.Üstelik bunu senin yüzünden yaşıyorum.” Diye bağırdım.Hak etti ama. Sonra hızımı alamadım ve devam ettim.
“Bir daha öyle msaj gelmesin diye senden uzak kalmaya çalıştım ama olmadı” dedikten sonra başımdan kaynar sular döküldü. Kesin yanlış anlayacaktı. “Yani şirketten bahsediyorum.Aynı şirketteyiz uzaklaşmam imkansız gibi bir şey” diye toparlamaya çalıştım. Ama o bu dediklerime takılmamış gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renkli Rüyalar
RomanceSerinin 1.HİKAYESİ: Amerika'dan Türkiye'ye dönen yirmi üç yaşındaki güzel mimar Nil,hayatının tüm karmaşasını Amerika da bırakmıştır. Türkiye'ye geri dönüşünde ona en büyük desteği çocukluğunu,gençliğini geçirdiği can yoldaşı Deniz verse de, o da ol...