"Uzimam""Uzimam"
Rekla je moja stara i Igor tj.moj oćuh.Zbog tog glupog vjenčanja morali smo se preseliti nazad u Hrvatsku.Mislim nije kao da mi nije drago,ali ostavila sam sve prijatelje koje sam stekla tamo.
Što je još bolje taj Igor ima sina koji je očito tolika budala da se nije udostoio pojaviti na očevo vjenčanje.Nisam ga ni upoznala,a moja stara i Igor su već godinu dana zajedno i ta sranja.***
Sljedeći dan ja i mama smo se vozili do nove kuće.Nisam uopće bila sretna zbog puno razloga.Prvi morali smo se preseliti i ostaviti svoj ajmo reći život,drugo živiti ću u kući sa čovjekom kojeg uopće ne poznajem i treće Imam polubrata kojeg još nisam upoznala.Moj život ne može biti bolji.
Kad smo stigli Igor je stajao ispred ogromne kućerine,nisam mogla vjerovati da ću ovdje živjeti.U Njemačkoj smo živjeli u stanu i bio je dovoljan za nas dvije,a sada se sve promjenilo.
"Ela stigli ste"rekao je i otvorio vrata kuće.
"Da i šta sad"rekla sam nimalo sretna.
Ušla sam u kuću,nisam mogla vjerovati,sve je bilo prostrano i jednostavno prekrasno.
"Vidim da ti se sviđa"rekao je Igor dok je unosio kofere.
"Da kako god"rekla sam i pogledala prema njemu
"Dođi da ti pokažem tvoju sobu"rekao je penjući se stepenicama noseći moj kofer.
Preokrenula sam očima i slijedila ga.Kat nije bio baš velik s lijeve strane bile su dvije sobe za goste i WC,a sa desne moja soba i soba mog polubrata kojeg nisam nikad vidjela niti znam kao se zove,apsurdno.
Soba je bila prekrasna.Bila je u mojoj najdražoj boji, plavoj.
Ostavila sam stvari i izašla iz sobe istraživati.Sobe za goste su bile lijepo uređene u bež nijansama.Pregledala sam sve prostorije osim sobe pored moje.Nisam znala da uđem ili ne,ali moja znatiželja je bila veća od mene pa sam ušla.Soba je bila u crnim tonovima i mislim da je bila puno veća od moje.S lijeve strane bili su krevet i stol ,a s desne veliki ormari i WC.
Dok sam tako istraživala sobu uplašio me muški glas."Što radiš tu,van!"viknuo je i pokazao rukom prema vratima.
"A Što ako ne želim"rekla sam jer sam baš voljela provocirati ljude,a kao što sam mogla pretpostaviti ovo je bio moj brat.
"Samo idi"rekao je snizivši ton.
"Idem....."Fak nisam mu znala ime pa sam samo izašla,a kad sam ulazila u svoju sobu doviknuo mi je.
"Ivan"i ušao u sobu.
Osjećala sam se kao budala,mislim nisam znala ime svog brata,ali kad bolje razmislim Igor i mama su ga samo spomenuli.Ne znam zašto činio se kao običan dečko smeđo-plava kosa,kestenjasto smeđe oči,sve u svemu činio se normalnim.
"Ela molim te dođi u kuhinju"vikala je moja mama
"Šta je"ušla sam u kuhinju i preokrenula očima.
"Sutra imaš školu,ja i tvoj otac..."
"On nije moj otac i nikad neće to postati"prekinula sam ju.
"Igor i ja idemo ujutro na posao pa ideš sa Ivanom u školu"ispravila se
"Ok"rekla sam i odjurila u sobu kako bih se raspakirala.
Sutra me čekao naporan dan,prvi dan škole,dobro da sam u njemačkoj završila drugi srednje pa sad ne moram ništa nadoknađivati.Obukla sam pidžamu i bacila se na krevet.Nisam bila previše uzbuđena pa sam brzo zaspala.
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.