ELADva je sata ujutro i mene je probudio čudan zvuk koji je dopirao iz kuhinje. Prvo sam mislila kako je to netko od ono dvoje kretena pa se nisam obazirala na to,a onda su u moju sobu uletili Ivan i James te skočili na moj krevet.
"Budale što radite ovdje"pokusavala sam ih izgurati iz kreveta,ali posto je jedan lego sa jedne, a drugi s druge strane bila sam nemocna.
"Ne možemo spavati"James je rekao te se zavukao pod deku.
"Hej!!"lupila sam ga"nije ni čudo što ne mozete spavati kad ste sad opustošili frizider"podigla sam se u sjedeći položaj.
"Nismo ni bili dolje"rekao je Ivan te se i on povukao pod deku,a ja sam ga čudno pogledala"sto pa hladno je"
"Ako vi niste bili dolje tko je onda"
Kad su shvatili što sam mislila reci ustali su se u sjedeći položaj i pogledali me.
* * *
I tako smo se sad nalazili ispred vrata kuhinje te je svatko imao po jedan svijecnjak iz hodnika.
"Brojim do tri i onda ulazimo"
Kimnuli su glavama.
"Jedan.... Dva"polako sam počela otvarati vrata"tri!!!"
Upali smo u kuhinju te opako pogriješili.
" Uuuu jebote!!"svi smo u isti glas rekli te sam ja njima dvojici prekrila oči dok su oni meni.
Ne znam kako smo to napravili.
"U kuhinji mama zar stvarno"zgadeno sam rekla dok smo si svi još držali ruke preko ociju
"Zgadio mi se zivot"Ivan je rekao
"Mislim da sam ogladnio"James je prokomentirao.
"James kako poslije ovog prizora možeš misliti na hranu"
"Djeco ovaj....mi smo samo..."moja mama je objasnjavala.
"Ništa ne govori"zaustavila sam ju"samo se obucite"
Nakon par minuta oni su bili obučeni,a nas troje smo mogli spustiti ruke sa ociju.I tako smo se neko vrijeme gledali dok Igor nije zapoceo razgovor.
"Pa mislim da je vrijeme za razgovor. "sjeo je za šank
U istom trenutku svi smo se okrenuli te pokušali izaći iz kuhinje pa posto vrata nisu bila dosta široka,a mi svi nismo odjednom mogli proći svi smo popadali na pod.
"Mislim da taj razgovor nije potreban"rekla sam trljajuci glavu.
"Je li to Ivanova odjeca"Moja mama me pogledala.Ja sam tek sad shvatila kako dalje nosim Ivanovu odjeću.
"Niste u troje valjada"Igor nas je pogledao dok smo ležali na podu. Shvaćam kako su oni bili samo u boxericama,a ja u Ivanovoj odjeci,ali to je stvarno bilo odvratno. Njih dvojica su se samo nasmijali na tu izjavu.
"Nee,fujjj"rekla sam te se ustala"boze mama,Igore prestanite mi zgražat zivot"otisla sam do svoje sobe dok su njih dvojica i dalje ostali dolje.
Nakon pola sata došli su i njih dvojica u moju sobu te sjeli pored mene na krevet.
"Di ste vi do sad"upitala sam
"James je morao jesti"Ivan je rekao
"James kako možeš jesti nakon onog prizora"rekla sam,a Ivan se složio samnom.
"Pa meni takvi odnosi otvore apetit"legao je te stavio ruku pod glavu te me pogledao"Mogli bi probati u troje"
Pogledala sam ga kao da sam vidjela duha. Sad je i Ivan legao i tako su njih dvojica ležali dok sam ja u sredini sjedila.
"Mogli bi"Ivan se slozio i sada su me oba dvojica gledali sa jezivim cerekom te podignutim obrvama.
"Vi niste normalni"Ustala sam se sa kreveta te krenula van iz sobe.
"Gdje ideš nismo ni poceli"James je zacvilio
"Idem spavati u gostinjski sobi"rekla sam
"Sjećaš se da ih preuredujemo"Ivan je doviknuo
"Onda idem u tvoju"viknula sam te glavom provirila u moju sobu"Ako se probudim i nađem nekog pored sebe bolje mu je da se preseli na antarktik"oni su se samo nasmijali na moju izjavu, preokrenula sam očima te otišla u Ivanovu sobu. Taman kad sam pomislila da ću konačno ići spavati ugledala sam hrpu odjeće na njegovom krevetu. Svu odjecu sam premjestila na stolicu te legla u krevet koji je usput mirisao tako dobro da me malo i osamutio.
****
"Djeco doručak!!! "začula sam mamin glas.
Kad sam se uvjerila da nitko od ono dvoje kretena nije u krevetu ili u sobi otišla sam u kupaonicu te se nabrzinu otusirala posto je bila hrana u pitanju.
Omotala sam peskir oko sebe te ušla u moju sobu po odjecu.Prizor koji sam zatekla bio je urnebesan. James i Ivan spavali su zagrljeni izgledavsi pomalo ped**ski.
Naravno da sam ih slikala i objavila na instangram.Uzela sam kratke hlačice i majcu iz ormara posto sam već obukla donje rublje.Spavali su pa sam se obukla u sobi.
"Budenje"skocila sam na njih te su skočili sa kreveta vrišteći, barem je James vrištao.
"Ela, ne radi to"James se uhvatio za srce "skoro me šlag strefio"
Na to sam se nasmijala te izašla iz sobe.
IVAN
Polako otvorim oči Jer čujem šuškanje. Ugledam Elu kako oblaci hlacice te mamjcu.Bome ima dobro tijelu čudim se da ne trenira ništa. Brzo zatvorim oči kako me ne bi primijetila.
"Budenje"vikne te skoči na nas posto nisam to očekivao skočio sam s kreveta,a to isto je napravio i James
"Ela, ne radi to"James se uhvatio za srce"skoro me šlag strefio"Ela se samo nasmijala te izašla iz sobe.
Kako ima lijep osmijeh,a tek te oči koje podsjećaju na čokoladu.
"Ivane!!! "James je mahao rukom ispred mene prenuvsi me iz misli.
"ha sto"pogledao sam ga
"O čemu razmisljas"Nisam mu htio reći da razmišljam o El' pa sam slagao da mislim o onoj susjedi što je došla jučer. Zapravo joj ni ime ne znam.
"Doručak!!! "zacuo sam glas tete Lare
"Evo nas"krenuo sam izlazit,ali onda sam primijetio kako James kopa po ladicama.
"Što"pogledao me"pa ipak sam muško što si ocekivao"
Uzeo je grudnjak te smo izašli iz sobe u hodnik
"Jel se jebete vas dvojica, nema vas tri sata"culi smo Elin glas te udaranje od stepenice. Pogledao sam Jamesa koji je u ruci i dalje imao njen grudnjak.
Gotovi smo ako nas sad ulovi. Mogu si odmah grob iskopat......
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.