10.

4.2K 207 2
                                    


"Uuuuuu,op op opa"

Deranje me probudilo,a zatim i bljeskaljica Jamesove kamere.

"Hm..Što"Ivan je promrmljao pored mene..ček Što Ivan!!!!!

Podigla sam pogled i ugledala Ivana kako zijeva.Kad sam bolje pogledala jastuk na kojem sam spavala nije bio jastuk već Ivanova prsa.Brzinom svjetlosti sam se ustala i počela loviti po kući Jamesa i Arona.

"Budale jedne,kad vas dohvatim ima da se živi pokopate"vikala sam lupajuci ih jastukom.

"Oprosti Ela..ovaj niiissmo namjerno..molim tee"

Ja sam ih prestala tuci,a oni su stali ispred mene moleći za 'milost'.

"No dobro opraštam vam,ali morat ćete odraditi kaznu"zlobno sam se nasmijala.

Svi smo izašli van osim Ivana,i dok su dečki trčali po ulici samo u boksericama ,  Sara i ja smo umirale od smijeha.

                 *       *      *

Zvonilo je za kraj petog sata.Trudim se izbjegavati Ivana,ali to je nemoguće uz činjenicu da živimo pod istim krovom.

Zaputila sam se prema ucionici matematike,a onda mi je prišao Travis te smo se poljubili..da prohodali smo iako Troy nije bio nešto sretan,a Ivan....Ivan nas se klonio...hvala bogu.Travis me uhvatio za ruku te smo ušli u učionicu matematike.
U ovih nekoliko dana nije se dogodilo ništa neobično osim što je Aronu  pao burek pa je on bio utucen,a dalje ne pitajte.

Zapravo kad bolje razmislim svuda po gradu vidala sam čovjeka u crnom..možda mislite da sam paranoicna,ali taj lik se pojavi na svakom mijestu na kojem sam tada....jezivo.

Nakon škole ja i Sara otišle smo do obližnjeg kafica.Ne znam kako,ali čini mi se da mi život ide na bolje Ivan me se kloni,imam predivnog decka,super prijateljicu....ovaj dan mi nitko ne može pokvariti...ili može.U kafić je ušla Viktorija sa nekim dečkom koji je sigurno imao negdije 23god. Bljuje mi se..

Sara je to očito primjetila pa smo otišli iz kafića do moje kuće.Ivan je bio kod Jamesa,a starci su bili na nekoj večeri.

Došle smo u moju 'kucu',navukli badiće i otišli u stražnji vrt,zašto???..recimo da smo imali 'bazenčić' iza kuće.

I tako smo se nas dvije brćkale u bazenu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

I tako smo se nas dvije brćkale u bazenu...Ne znam kako,ali u trenutku se oko bazena skupila hrpa ljudi.I naravno tamo su se nalazili James,Aron i Ivan.Bila sam ljuta sto mi je Ivan upropastio druženje s prijateljicom pa sam krenula do njega.I dok sam išla prema Ivanu ljudi su mi čestitali i govorili da sam sretnica,a ja nisam imala pojma o čemu govore.Čak mi je neki tip dao i neku kovertu,ali ju nisam stigla otvoriti jer sam već stigla do onog idiota.

"Kako se usuđujes praviti tulum,a dobro znaš da su starci to zabranili."

"Alo mala smiri se,ovo je naša zabava"

"Mala????naša zabava???Ivane jel tebi vijetar otpuhao i ono malo zrnce soli u glavi."

"Dečki ona još ne zna,Haha "okrenuo se  prema Aronu i Jamesu te vratio pogled na mene, nasmiješivši se.

"Budalo što ne znam? Ma znaš što ne zanima me idem"

Okrenula sam se,a on me uhvatio za nadlakticu i povukao do njega.
Svi su se okrenuli prema nama te počeli nešto vikati u stilu "toooo!!!","bravo caree" i još puno stvari dok sam ja i dalje stajala pored ivana.

Ni sama ne znam koliko je popio,ali u tom trenutku činio se trijezan...ili ne

Okrenuo se prema meni te me poljubio,htjela sam ga odgurnuti,ali kao da nisam mogla micati ruke..

E tu je sad nastala frka,odnekud se tu stvorio Travis te ga odvoio od mene te lupio šakom u lice.Ivan mu nije uzvratio jer su ga Aron i James drzali i smirivali.

Pogledala sam u Travisa i kad sam mu htjela objasniti dignuo je ruku.

"Nije kao što izgleda..ovaj..svarno"

"Prvo ona slika,a sad u ovo....prešlo je granicu..gotovo je s nama"okrenuo se i otišao.

Ostala sam tako stajati dok se gomila razilazila,suze su mi padale niz obraze.Ušla sam u kuću te potražila mobitel.Oni kovertu koju sam dobila bacila sam na krevet te sjela na stolicu.Otvorila instagram i shvatila razlog prekida...

   

  

Bad Girl vs bad BoyWhere stories live. Discover now