Otvorila sam instangram i vidjela sliku mene i Ivana u krevetu(da to je bilo onda kada su me debili zaključali u sobu s Ivanom).Pogledala sam tko je objavio tu sliku,sigurno je James.....Što..Ivan,ali ja sam zaprijetila Jamesu da izbriše tu sliku.Još je ispod napisao 'najljepši par na svijetu' odvratno.Obukla sam maslinasto zelene kratke hlacice te obicnu crnu majcu,sjela sam na motor i otišla do Jamesove kuće na kraju ulice.
Bravo Ela ides motorom do kraja ulice svaka ti čast.
Parkirala sam motor i snažno pokucala na vrata.Otvorio je James,ali kao da je imao nešto svijetliju kosu nego inače.
"Kretenu jedan Ivanu si poslao onu sliku"derala sam se
"Što sam"djelovao je zbunjeno
"Znaš ti dobro James"
"Ali ja nisam James"
"Ako ti nisi James ja sam majka Terezija"
"Hahaha"nasmijao se"Ne stvarno ja sam Lucas,Jamesov brat blizanac"
"Da da dobra fora James"sad mi je stvarno bilo dosta."Dobro ako si ti njegov brat blizanac gdije je James?"
"Otišao je do trgovine,možeš ga pričekati...udi"pokazao je rukom prema unutra.
Okej sad se osjećam glupo što ako taj Lucas govori istinu.Ušla sam unutra i sjela na kauč.Kuća je bila lijepa,ali pomalo neuredna..
"Jesi za piće"doviknuo je Jame...ovaj Lucas iz kuhinje.
"Ovaj..može"odgovorila sam,a Lucas je ušao i sjeo do mene na kauč u ruci držeći bocu piva.
"Kako to da te James nije spominjao"upitao me
"Zašto bi me morao uopce spominjati"
"Ne znam nešto tako lijepo vrijedno je spomena"pogledao me u oči i približio mi se.
Mislim da bi me i poljubio da James nije upao u kuću kao ludak.
"Oo,Ela što te dovodi ovdje....vidim upoznala si Lucasa.
"Da upoznala sam ga,a sad zašto si Ivanu poslao tu sliku debilu"ustala sam i otišla mu
"Ja ne znam o cemu pricas ustvari ja uopće nisam James ja sam Lukas,a on je James"izmotavao se
"Dobro onda vodim 'Jamesa' na burek"
"Nee.."rekao je
"Jesam te"
"No dobro možda sam slučajno poslao Ivanu tu sliku,a on ju je stavio kako bi te naljutio"
"Debil"s tom riječju izašla sam iz njihove kuće i otišla do kluba 'Dark' gdije je boravilo pola škole uključujući i Ivana.
Vozeći se prema klubu razmisljala sam kako sam skoro poljubila osobu koju sam taj dan upoznala,jao Ela ti baš padas na blizance.
Ušla sam u klub i ugledala Ivana kako stoji za šankom mrtav pijan.I budala bi skuzio da se sada ne vrijedi svađati s njim pa sam ga htjela odvesti odavde.Došla sam do njega,a onda kao da mi je netko zabio noz u leđa vidjela sam Travisa kako se zvali sa Viktorijom.Primjetio me,a ja sam iz ne znam kojeg razloga poljubila Ivana.U njegovim očima vidjela sam bol,ali moja je bila veća.Samo me ostavio čak mu nisam ni objasnila šta se desilo....Otišao je....a,a sada je tu s Viktorijom..kao...kao da mene nikad nije ni bilo.Izašla sam iz kluba sa Ivanom kojeg sam posjela na motor odostraga i odjurila prije no što je Travis istrčao...
* * *
Legla sam na krevet i ugledala onu kovertu koju sam dobila na tulumu.Nije pisalo od koga je...Otvorila sam sliku i ugledala sliku mog oca..godina 2017 što je nemoguće jer je on umro prije osam godina.
Okrenula sam sliku,a iza je crnim slovima bila napisana poruka.
'Tvoj otac nije bio bankar,bio je špijun'
Samo to je pisalo..bez potpisa..bez ičega...
Navodno je moj otac poginuo u pljački banke taj dan ukradeno je 7 milijuna eura te je bilo dva preminula jedan pljackas te moj otac.
Sa slikom u ruci zaspala sam....No prije no što sam potpuno zaspala suze su mi polako klizile niz lice....Kako se sve odjednom srušilo,Travis me ostavio,samovoljno sam poljubila Ivana.....,a tek informacija da mi je otac živ....bila sam i tuzna i bijesna....u tom trenutku htjela sam osramotiti Viktoriju,a i smislila sam kako.......
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.