Trenutačno sjedim u kafiću sa Sarom.Nakon sto sam vidjela onu fufu na vratima, kako priča sa Ivanom samo sam izletila iz kuće.Ne razumijem Ivana,prvo kaže da me voli, a onda bude sa fufama.Samo da te podsjetim ti si ta koja je prva ušla u vezu s Lucasom..
Da još i to...moram prekinuti s Lucasom, ali ne želim mu slomiti srce. Ma koga ja zajebavam nazvat ću ga da se nađemo i reci.. Reci mu..
"Halo..zemlja zove Elu!!!??"Sara mi je mahala pred ocima"
"Da što je"pogledala sam ju podignutih obrva
"Pričala sam ti kako me James pozvao van... dobrih pola sata"
"Aha oprosti.. Super"uzela sam torbu i stvari te se digla sa stolice"moram ići pričati cemo"
Uzela sam mob i nazvala Lucasa.
"Halo"javio se onim hrapavim muškim jutarnjim glasom
"Dolazim do tebe moramo razgovarati"prekinula sam te se zaputila prema Lucasovoj kući.
Kad sam stigla pred vrata duboko sam udahnula te otvorila vrata. Ugledala sam Jamesa kako trci po kući te ulazi iz prostorije u prostoriju. Kad me primijetio stao je na sred hodnika te napravio facu koda njegov život ovisi o meni.
"Ela"prisao mi je i pogledao me ravno u oci sa smijeskom
"James jeziv si što ti je"odmakla sam se
"Ela došla si mi ko sir u sendviču"uhvatio me za ruku i odveo ili bolje reći odvukao u sobu.
Brzo je skinuo majcu i okrenuo se prema meni u jednoj je ruci drzao plavu,a u drugoj bijelu košulju.
"James jesi li ti dobro"stavila sam mu ruku na čelo, a on se nasmijao.
"Pa zar ti Sara nije rekla"odmahnula sam glavom"pozvao sam je na spoj"
Lupila sam se rukom po čelu. "Aha, ovaj znala sam to"
"Nego ova ili ova"pokazao je na košulje.
"bijela.... Nadam se da ne misliš ići na spoj u pidžami"pokazala sam na donji dio njegove pidžame .
"Da..hah nadam se da neću.. Sve u svemu hvala na pomoci"zagrlio me i poljubio u obraz
"Nema na cemu,jesi vidio Lucasa negdje"palcem sam pokazala iza sebe
"Zadnji put sam ga vidio kad je izlazio iz kuće"prosao je rukom kroz kosu.
"Znaš li gdje je otišao vrlo je vazno"rekla sam
"Ne bih znao"
Izjurila sam iz kuće te ga krenula nazvati, ali pogodite sto mob mi se ugasio. Predivno..
I dok sam tako kopala po torbi zabila sam se u nekoga. Lagano sam podigla pogled izgledala dobro poznate plave oči.
"Lucas tražila sam te"
On me čvrsto zagrlio ne rekavši ništa. Zagrljaj je bio nježan.. Pun ljubavi.. Jao boze zašto je moj život toliko sjeban.
"Ela obećaj mi nesto"
O ne molim te sve samo me to nemoj pitat.
"Nikad me nemoj ostaviti"i dalje me grlio i šta da mu kažem ,čuj Lucas ne volim te i baš sam te misla ostaviti jer volim Ivana svog polubrata.Mislim da bih istog trena dobila nobelovu nagradu za najbesosjećajniju osobu na svijetu.
"Ne brini necu"uzvratila sam zagrljaj"što se dogodilo"
Pustio me iz zagrljaja te samo pogledao.Desnu ruku stavio mi je na obraz i samo se nasmijao.
"Ništa sve dok si ti tu"poljubio me u celo,a ma daj tako je sladak i brižan, a ja ga ne volim.
Jedva sam se nasmiješila.
"Htjela si mi reci nesto"
Što da kažem.. Što da kažem..
"Da ovaj mislila sam da idemo na... Na party"
Budalo jedna dobro znaš da je party organizirala ona fufa.
"Dobra ideja,dodem do tebe oko 9"ostavio mi je poljubac na obrazu te otišao.
Što sam napravila.. Mislim da bi najbolje bilo da se ubijem...Kako da mu kažem da ga ne volim nakon ovog.....
-----------------------------------------------------------
Pa ljudi znam da ste dugo čekali nastavak i evo gaa.Nesto je kraći,ali tu je..
Usput hvala vam drugi smo u romansi. 😙😙😊😊😊
Usput nastavci idu svaki ponedjeljak.
Hvala na podršci i ostavite vote i komentirajte.
YOU ARE READING
Bad Girl vs bad Boy
RomanceEla se vraća u RH zbog mamina vjenčanja.Dobiva polubrata Ivana kojeg mrzi,ali to nije sve saznaje mračnu istinu o svom biološkom ocu te otkriva puno tajni i misterija.